Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

באמצע הכביש התפרץ ובעט ברכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם הוא יוצא אליך עם משהו ביד, זה לא עילה להגנה עצמית? הרי ברור לכל שהוא לא מביא את הלום כדי להראות לך איזה סחורה איכותית מוכרים בהום סנטר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם במכלול של הסיטואציה באופן אובייקטיבי ככל הניתן אתה מאוים, אז בהחלט זו הגנה עצמית.

 

לדוגמא מישהו שחותך אותך, עוצר לפניך בצורה שחוסמת אותך, יוצא מהרכב ומגיע אליך, זה כבר ממש קרוב למאוים, משמע כל דבר קטן שתוסיף יכול בקלות להעביר את זה לרמת הגנה עצמית, לום ביד? הגנה עצמית, מקל של מטאטא? הגנה עצמית וכו' וכו'

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שימו לב שהוא רשם מפגין אלימות פיזית ומילולית. בסרטון שבשרשור הזה אין אמצעי אז כל עוד ננעלת ברכב אתה בסדר, אלא אם הוא יקריב את היד שלו וישבור תחלון.
מבחינת החוק הרכב מגן עליך וסלאמת, בטח כשאתה יכול לברוח מהמקום כביכול.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ומה לגבי הגנה על רכוש? אף אחד לא רוצה שישברו לו את הרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, יובל .מ. כתב:

שימו לב שהוא רשם מפגין אלימות פיזית ומילולית. בסרטון שבשרשור הזה אין אמצעי אז כל עוד ננעלת ברכב אתה בסדר, אלא אם הוא יקריב את היד שלו וישבור תחלון.
מבחינת החוק הרכב מגן עליך וסלאמת, בטח כשאתה יכול לברוח מהמקום כביכול.

 

כמו שכתבתי קודם, הוא כבר הגיע אליו אחרי כל הסאגה, משמע הוא על הסף של הגנה עצמית, אם הבחור מנגד בועט ברכב, דופק על החלון, או כל פעולה התקפית אחרת - זה בקלות יכול לעבור להגנה עצמית.

 

לפני 51 דקות, SlowRide כתב:

ומה לגבי הגנה על רכוש? אף אחד לא רוצה שישברו לו את הרכב.

 

לא נחשב, תשאל את המתנדב משטרה (!) מערד שירה בפורץ.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

יש לך אפשרות לצלם את המעיכה שקיבלת בדלת כתוצאה מהבעיטה?

 

אישית, אני בעצמי לא חושב שיש לי מספיק כח לגרום נזק לפח בבעיטה (אלא אם כן אני לובש מגף עם סולייה ממתכת אבל זה פחות סביר), אז מעניין אותי לדעת מה גודל הנזק והאם הוא באמת דורש את הטרחה.. ללמד לקח זה לא הכל בחיים, צריך גם לחשב את הזמן שלך.

 

דרך אגב, אני כן חושב שהוא הבבון ולא חבר שלך. כולם פה מתייחסים רק למה שרואים במצלמה האחורית ומניחים כל מיני הנחות, אבל יכול להיות שיש סיבה ל"בדיקות הבלמים" והיה ניתן לראות זאת במצלמה הקדמית.

הצורה שבה המזדה השחורה השתלבה נראית מאוד מסוכנת ולא זו בלבד אלא שמדובר בעקיפה מיותרת. ניתן לראות בתחילת הסרטון שהבחור עובר לנתיב השמאלי ובשניה ה-17 חוזר. לא ברורה מהות העקיפה הרי כולם שם נוסעים פחות או יותר באותה מהירות (הוא סה"כ עקף  2 רכבים שנוסעים במהירות סבירה). החזרה לימין נראית כמו חיתוך (שמעים את הצפירה, כנראה מהמזדה הלבנה שנחתכה). הצורה שבה הוא עקף אותך כדי לחסום אותך מוסיפה לעניין. הוא בהחלט נראה אחד הטיפוסים שלא הייתי רוצה להיתקל בו בכביש, מלכתחילה הוא היה במצב רוח תקיף וחיפש על מי לפרוק. הוא מקור כל הבלאגן בכל הסיטואציה.

 

בנוסף, אם נשווה את עוצמת התגובה, מי שהלהיט את הסיפור זה הבבון הבועט.

 

לא ברור לי איך אפשר להצדיק את הבבון הזה.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, eitanuch כתב:

אבל יכול להיות שיש סיבה ל"בדיקות הבלמים"

מה הסיבה לדעתך?

ואיפה ראית מישהו שהצדיק אותו?

זה שמישהו בבון לא הופך את האדם השני לצודק בהכרח.

שניהם יכולים לטעות וללמוד מהטעויות שלהם זו ברכה.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 3 שעות, nizzan943 כתב:

נו ועם מי היה לו עסק?

ואם לא היה מתקפל?

מה עוזרת בדיקת הבלמים בשביל לבדוק את הערנות שלו?

מה ניסית להשיג בכל זה?

אני באמת שואל.

 

אולי הוא ראה בוחן ממכון רישוי, וככה ניסה לחסוך בדיקת בלמים בטסט.

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, eitanuch כתב:

אישית, אני בעצמי לא חושב שיש לי מספיק כח לגרום נזק לפח בבעיטה

תתפלא כמה זה קל לתת מעיכה מכוערת בפח של רכב, במיוחד בדלת. לא צריך הרבה כח בשביל זה. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה מאוד קל.

 

פעם התעצבנתי על זה שמזגן במונדאו ימשו"ז הפסיק לעבוד באמצע אוגוסט, אז בעטתי בדלת, והייתה וואחד מעיכה (הרכב היה שלי, למי שדואג).

ומונדאו 2007 זה עוד רכב עם פח יחסית עבה.

 

אגב אליי בבונים לא באים משום מה. כנראה רואים בחור רוסי גדול בהונדה ישנה, ומחליטים שלא בא להם טיפול נמרץ היום.

  • מצחיק 6

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 5 שעות, Avi135 כתב:

חברים, הייתה לי סיטואציה דומה לפני תקופה.

גם אני עשיתי 'בדיקת בלמים' פתאומית רק כדי לבדוק במראה האחורית כמה הבבון ערני... (יאללה תתקפו אותי על זה, לא היה לו סיכוי לנשק לי את הטמבון האחורי, כי מיד נתתי גז.)

 

כמו בסרטון כאן, בסוף איכשהו הבבון חתך אותי, חסם לי את הנתיב ויצא אלי במבט מאיים.

העברתי את הגיר ל-N, לחצתי על הבלמים ופמפמתי עם הגז רק כדי שיבין עם מי יש לו עסק... הבחור התקפל לרכב וברח כמו עכבר מול חתול.

 

אם הוא היה מגיע עד לדלת שלי הייתי באמת נותן גז שהבעיטה שלו הייתה באוויר. גם כזו סיטואציה עברתי פעם. כנראה הבבון הבין את זה...

וואו.

התרשמתי.

 

רק כמה שאלות ברשותך:

1. אני מבין ממה שרשמת שאם הוא היה ממשיך להתקרב, היית דורס אותו?

 

2. אחרי שחינכת אותו לא לעשות יותר טעויות כמו שהוא עשה, איך זה שיפר את החיים שלך?

 

3. אני מבין שהוא האחרון והיחיד שעשה לך את מה שעשה, ומאז אין לך יותר תקריות כאלה, כי אם זה קורה כל יום, אז יש לך המון עבודה לחנך את כולם. 

 

 

  • אהבתי 2

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 45 דקות, EliC25 כתב:

מה הסיבה לדעתך?

ואיפה ראית מישהו שהצדיק אותו?

זה שמישהו בבון לא הופך את האדם השני לצודק בהכרח.

שניהם יכולים לטעות וללמוד מהטעויות שלהם זו ברכה.

 

עזוב, כבר גילינו פעם אחת שאצל איתן הכל בינארי, צד אחד בהכרח צודק, ואם חס וחלילה מישהו יכתוב שהמצלם עשה משהו לא בסדר, אצלו זה אוטומטית הצדקה וניקוי מוחלט מאשמה של הצד השני

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא צריך הרבה כוח לכופף פח, אפילו ילד יכול עם מכה קטנה ברגל באמצע הפח לעשות נזק. (עם מגף רדבק, בכלל לא צריך להתאמץ)

 

כל זה במידה שהוא לא נופל על וולוו ישנה. (אז הרגל מתעקמת כמו בומרנג)

 

פורסם

אצלי יש שקע בכנף אחורית (שהיא יותר קשיחה מדלת נגיד) בגלל שמוק בq2 שפתח שם את הדלת.

פורסם
לפני 7 שעות, EliC25 כתב:

האמת שאני לא הבנתי, עם מי היה לו עסק?

עם מישהו ש'בטעות' יכול לחטוף עליו קריזה ולהעיף לו את הדלת...

לפני 6 שעות, SlowRide כתב:

במכונית מודרנית ממוצעת פול גז בניוטרל לא יתן שום אפקט, יש בידוד מצויין בתא המנוע ומערכות הפליטה יעילות מאד בהשתקת רעשים. האפקט היחיד שתקבל יהיה דומה לצליל של שואב אבק שנסתם לו הפילטר, אולי בהמשך יצטרף גם צליל של המאוורר שנכנס לפעולה. בגלל שהמנוע מותקן לרוחב הרכב, הבודי של הרכב בקושי יזוז אם בכלל מהפימפומים על הגז. אולי טיפה אם תושבות המנוע שלך גמורות.

דווקא היה המון רעש מהמנוע... (וולבו 740 שנת 84')

לפני 6 שעות, SlowRide כתב:

הנהג העצבני יצא אליך והרכב שלו סטטי, אם אתה יכול לנסוע קצת אחורה ולעקוף את הרכב שלו כדי לחזור לכביש ולהמשיך בנסיעה זה עדיף בהרבה ממופעי רעש וצלצולים. אם הוא רודף אחריך, תתקשר למשטרה.

זה הפתרון הכי טוב לחבר'ה כאלו. לתת להם הרגשה שהם 'ניצחו' אבל לא להיפגע..

לפני 6 שעות, nizzan943 כתב:

נו ועם מי היה לו עסק?

ואם לא היה מתקפל?

מה עוזרת בדיקת הבלמים בשביל לבדוק את הערנות שלו?

מה ניסית להשיג בכל זה?

אני באמת שואל.

העצירה הפתאומית נועדה (מבחינתי) לתת לו סוג של אזהרה שהכביש לא של אבא שלו, עזר לי כמה פעמים להיפטר מבבונים.

אם באמת לא מתקפל - אני רק מחכה שיתקרב ונותן גז, שישאר לבד עם עצמו (כמו ש-SlowRide כתב).

לפני שעתיים, natco כתב:

וואו.

התרשמתי.

 

רק כמה שאלות ברשותך:

1. אני מבין ממה שרשמת שאם הוא היה ממשיך להתקרב, היית דורס אותו?

2. אחרי שחינכת אותו לא לעשות יותר טעויות כמו שהוא עשה, איך זה שיפר את החיים שלך?

3. אני מבין שהוא האחרון והיחיד שעשה לך את מה שעשה, ומאז אין לך יותר תקריות כאלה, כי אם זה קורה כל יום, אז יש לך המון עבודה לחנך את כולם.

1 - ממש לא!

2 - הרגיע לי את העצבים / העלים לי את הבבון מהמראה המרכזית.

3 - סיימתי מזמן לחנך את הנהג הישראלי המצוי, אבל לפעמים יש כאלו שממש מגזימים.

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 


×
×
  • תוכן חדש...