Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה שלום.

אבקש את עזרתכם בנושא.

לאחר נסיעה באוטו (25 דקות), עלה לי החום מנוע מעל לחצי הסקאלה, בדרך לסגור סקאלה.

פתחתי מכסה מנוע:

1. וונטה לא עובדת (פיוזים תקינים, וונטה תקינה - נבדקה בחיבור ישיר למצבר).

2. מיים יצאו מהמכסה של מיכל העיבוי (המכסה חדש ותקין).

מה יכולה להיות הבעיה ? פלאנץ ? יוניט ?

 

אשמח על העזרה

ד"א, הרכב הוא פונטו 75 HSD.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

בדוק את המחבר החשמלי ליוניט של המאוורר (בצד הרדיאטור) וכמובן את המחבר החשמלי למאוורר עצמו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הנעתי את האוטו שוב, מילאתי את המיים החסרים במערכת (2 ליטר עפו לי במהלך הנסיעה מהפקק)...

בעמידה ללא לחיצה על דוושת הגז, מפלס המיים במיכל העיבוי עולה בהתמדה, ומיים יוצאים החוצה.

נראה לכם כמו טרמוסטט תקוע ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

בדוק באם צינור מים עליון + תחתון חמים במידה שווה, אם כן טרמוסטט אינו תפוס, כשללב בינים, חבר את המאוור חיבור קבוע, וסע מחר על הבוקר לחמלאי רכב , מקצועי בעל שם באזור מגוריך!

בדוק ראשית את הקונקטור למאוורר ואת הקונקטור,( חיבור חשמלי) ליוניט הפעלת מאורר , כפי שאיציק

הדריך אותך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני אוסיף ואגיד כי:

גם כשהוונטה הייתה מחוברת למצבר קבוע (זורקת אוויר פנימה), החום מנוע עלה.

איך חשמלאי רכב יכול לעזור לי בדיוק ?

נראה לי שהיוניט חום מורכב על הרדיאטור, והוא לא מקבל פקודה, כי המיים ברדיאטור לא בטמפרטורת עבודה.

נראה כמו טרמטוסטט, מה אתם אומרים ?

 

ד"א, הטרמוסטט אצלי, נמצא מתחת לסלילי ההצתה, האם כדאי להוציא את הביית של סלילי ההצתה ?

האם זה יפגע לי בתזמון של ההצתה (אלקטרונית) ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

קבלו עדכון.

הבעיה הייתה בטרמוסטט.

עלויות:

3 ליטר מיים ירוקים (תוצרת גרמניה..) - 50 ש"ח.

טרמוסטט חליפי - 60 ש"ח.

עבודה (מוסך) - 50 ש"ח.

סה"כ 160 ש"ח.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

טרמוסטט לעטים נתפס כאשר המנוע מתחמם ,ולכן אחרי שהחליפו טרמוסטט שים לב שאין נזילות שיגרמו לך להתחממות נוספת שיתכן שהייתה המקור לבעיה ההתחלתית .

JDM :twisted:

פורסם

גם לי זה קרה באונו, החום מנוע עלה ולא ירד והגיע ל 120 מעלות !, עכשיו אחרי החלפת התרמוסטט הוא מגיע ל ממוצע ומתחת (טפו טפו טפו\)

Suzuki Jimny

פורסם
קבלו עדכון.

הבעיה הייתה בטרמוסטט.

עלויות:

3 ליטר מיים ירוקים (תוצרת גרמניה..) - 50 ש"ח.

טרמוסטט חליפי - 60 ש"ח.

עבודה (מוסך) - 50 ש"ח.

סה"כ 160 ש"ח.

 

בפיאט יש למלאות רק פארפאלו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
זה ידוע שהמנועיםשל פיאט מתחממים.

אני חושב שכל אוטו יתחמם אם הטרמוסטט שלו ייתקע על מצב סגור...

 

וכל מנוע בעירה פנימית מתחמם וצריך לקרר אותו ;)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
בפיאט יש למלאות רק פארפאלו.

נוזל הקירור הנ"ל מומלץ ע"י היצרן אך רוב הרכבים ממלאים נוזל קירור ירוק וביניהם אני.

×
×
  • תוכן חדש...