Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בסיאט לאון טורבו 2002 (4x4)


Oren mori
שימו לב! השרשור הזה בן 1219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים אני צריך יעוץ מאיפה להתחיל לבדוק תבעיה . 

ככה .. רקע בסיסי על הרכב : הרכב עם מחשב ניהול black טורבו פרסיג'ן 5858 . (מנוע 20vt)

הרכב היה מקרטע בנסיעה ובלחיצות בגבוהים  היה נחנק ונבלם .. וכל פעם היה נכבה באמצע נסיעה וכבר למחרת לא הניע הרכב ( יש סטארטר חזק אך לא מניע ) הטורים היו עומדים על 1 וחצי שהרכב היה קר כעבור רבע שעה אפילו יותר היו יורדים מתחת לטור 1 שהרכב כבר חם והיו מצבים גם שהרכב חם היה נתפס על טור 1 וחצי 

מציין שהרכב לא הניע הוא גם נתן ביג פאיירים קטנים מהאגזוז ולא מניע.  

הרכב נבדק במוסך ונבדקו: מערכת הדלק, פלגים הצתה , חיישן קמשאפט הוחלף , גדישה גם נבדקה, צינורת הגדישה , צינורת אוויר , הוחלפה מצערת פלוס איפוס כיול הטורים חזרו להיות סדירים וכעבור כמה שעות חזרה הבעיה הרכב נכבה באמצע נסיעה וכרגע לא מניע והתחברנו גם למחשב בנוסף הכל נראה תקין על פניו .. אשמח לשמוע עוד כיוונים מה לבדוק כדי להגיע לפיתרון התקלה . תודה מראש 🙏

מוסיף שהרכב נבדק בסדנא כמובן לא במוסך רגיל אך לא נפתרה הבעיה . ועוד דגש הוחלף מנוע ברכב בסדנא , המנוע הקודם הלכה שם בוכנה שסרטה גם את בלוק . אז פורק המנוע והוחלף במנוע שנעשה לו אוברול כללי סט אטמים טיימינג משאבת מים וכו .. ויש עליו קיט חיזוק ראש של ספורטק וטלטלים מחוזקים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על פניו ולפחות לפי חלק מהתיאור, משהו במערכת ההצתה אינו כשורה(חוטים/סלילים) זה מתאים לתופעת הבאקפיירים שציינת.

 אם אתה מהמרכז כדאי לגשת למוסך רון לאבחון ולטיפול.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני שעתיים, colauti 9 כתב:

על פניו ולפחות לפי חלק מהתיאור, משהו במערכת ההצתה אינו כשורה(חוטים/סלילים) זה מתאים לתופעת הבאקפיירים שציינת.

 אם אתה מהמרכז כדאי לגשת למוסך רון לאבחון ולטיפול.

 

עם רון אני כבר דיברתי , אמר לי שלא מתעסק עם רכבים שקיים מחשב ניהול ..

עריכה אחרונה על ידי Oren mori
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני, לרוב בסדנאות האלו מועסקים בחורים צעירים שיודעים ללחוץ על כפתור לשדרוג תוכנה, ולא מעבר, דהיינו, אין להם ידע מכני מעמיק.

 

ממליץ לך לקפוץ למוסך שבטוב ליבו יסכים לגעת ברכב שנשמע שעבר התעללות במחלקת "השיפורים". 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Fraysa כתב:

לא ממליץ על E&A עקב מקרה של רשלנות שקרה לחבר

אתמול בדקתי גם תמזרקים כולם תקינים וגם החלפנו כוהלים .. לא מניע .. עם לווי של ביג פאיריים מהאגזוז .. יעצו לי שיש מצב שזו התקנה לא טובה של הטיימיניג (שכבר ציינתי שהוחלף מנוע ברכב ) האם זה גם יכול להיות הסיפוטומים של קפיצת שן בטיימינג / התקנה לא טובה של הטיימינג .. אשמח לדעת מה הסיפטומים של התקנה לא טובה של הטיימינג תודה מראש חברים יקרים . 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...