Jump to content

Oren mori

  • פרסום הודעות

    8
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות Oren mori

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. משופר ,קיים טורבו גדול (פרסיג'ן 5858 )מחשב ניהול חיצוני לא אחי המזרקים הוחלפו ל 680cc אך נבדקו והם תקינים לצורך העניין .
  2. אהלן חברים מדובר בסיאט מנוע 20vt הידוע קיימת אצלי בעיה של תערובת דלק עשירה כתוצאה מכך הפלגים נרטבים בדלק והרכב מסרב להניע .. אשמח לדעת מהם הסיבות לפחות העיקריות לכך , תודה מראש !
  3. אהלן חברים אני מחפש קישור לקניית שעון אוניברסאלי לבדיקת קומפריסה לרכב .. בארץ או מחו"ל ( ebay או ali exprss ) אשמח להמלצות או לקישור מי שרכש ומרוצה .. תודה מראש.
  4. אתמול בדקתי גם תמזרקים כולם תקינים וגם החלפנו כוהלים .. לא מניע .. עם לווי של ביג פאיריים מהאגזוז .. יעצו לי שיש מצב שזו התקנה לא טובה של הטיימיניג (שכבר ציינתי שהוחלף מנוע ברכב ) האם זה גם יכול להיות הסיפוטומים של קפיצת שן בטיימינג / התקנה לא טובה של הטיימינג .. אשמח לדעת מה הסיפטומים של התקנה לא טובה של הטיימינג תודה מראש חברים יקרים .
  5. עם רון אני כבר דיברתי , אמר לי שלא מתעסק עם רכבים שקיים מחשב ניהול ..
  6. חברים אני צריך יעוץ מאיפה להתחיל לבדוק תבעיה . ככה .. רקע בסיסי על הרכב : הרכב עם מחשב ניהול black טורבו פרסיג'ן 5858 . (מנוע 20vt) הרכב היה מקרטע בנסיעה ובלחיצות בגבוהים היה נחנק ונבלם .. וכל פעם היה נכבה באמצע נסיעה וכבר למחרת לא הניע הרכב ( יש סטארטר חזק אך לא מניע ) הטורים היו עומדים על 1 וחצי שהרכב היה קר כעבור רבע שעה אפילו יותר היו יורדים מתחת לטור 1 שהרכב כבר חם והיו מצבים גם שהרכב חם היה נתפס על טור 1 וחצי מציין שהרכב לא הניע הוא גם נתן ביג פאיירים קטנים מהאגזוז ולא מניע. הרכב נבדק במוסך ונבדקו: מערכת הדלק, פלגים הצתה , חיישן קמשאפט הוחלף , גדישה גם נבדקה, צינ
×
×
  • תוכן חדש...