Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 דקות, eyalkar כתב:

"אני רק עדיין בראש על סטיגמה שמכוניות צרפתיות לא אמינות מספיק" - זה הזמן שתשנה את גישתך. 

אתה אומר את זה מתוך ניסיון?

פורסם

הניסיון שלי חיובי לגבי רכבי פיג'ו,
מאחר וברשותי נמצאים 2 רכבי פיג'ו - 
פיג'ו 206 מודל 2006, באם לא הייתי שבע רצון מהרכב
לא הייתי רוכש בשנת 2012 את הרכב פיג'ו 207.
לאור זאת קיים אצלי צפי לרכישה רכב נוספת של רכבי היצרן. 

בנוסף לכך ממליץ להריץ חיפוש בנושא באתר המכובד - carsforum
ולהתרשם מחוות דעת נוספות של חברי הפורום הרבים.

פורסם

טוב אז עשיתי אתמול נסיעת מבחן על הפורד פוקוס ST LINE ממש נהנתי
המנוע שלה מדהים יש כוח זמין כל הזמן המתלים מצויינים הרכב שקט מאוד
היה דבר אחד שהפריע לי עם הגיר הרגיש כאילו במהירות בינעירונית ההילוכים משחקים כל הזמן ועוברים מאחד לשני בלי הרף

הסתכלתי עכשיו באתר של פורד וראיתי שהגרסה של האקטיב איקס יותר רחבה ב-15 סנטימטר בערך זה הגיוני?
 

פורסם

איפה ראיתה?

 

ההבדל ברוחב זה 19 מ"מ שזה 1.9 סנטים,

זה הרוחב הנוסף של הפלסטיקים סביב הגלגלים.

 

דווקא בבינעירוני הגיר חלק ורגוע, יכול להיות ששכחתה לחזור למצב normal מsport?

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, wildlands2019 כתב:

איפה ראיתה?

 

ההבדל ברוחב זה 19 מ"מ שזה 1.9 סנטים,

זה הרוחב הנוסף של הפלסטיקים סביב הגלגלים.

 

דווקא בבינעירוני הגיר חלק ורגוע, יכול להיות ששכחתה לחזור למצב normal מsport?

לגבי הרוחב סליחה התבלבלתי אתה צודק

לגבי הגיר גם אני חשבתי שאני במצב ספורט אבל לא הייתי במצב רגיל

 

ההתלבטות שלי עכשיו היא אולי לנסות גם את האקטיב איקס דיברתי עם הנציג מכירות שלהן 

מסתבר שהמושבים שונים האם לך יש את הרכב?

פורסם
לפני 11 שעות, wildlands2019 כתב:

יש לי את הST,

כמובן לא לוותר על נסיעת מבחן גם על האקטיב, לי הST התאימה יותר, אך לך ואני מניח לרוב האקטיב תתאים יותר.

אפשר לשאול למה בחרת בst? אצלי הרכב מיועד להיות רכב ראשי במשפחה 

פורסם

כן,

אלה הסיבות למה בחרתי את הST:

1. מבחינת גובה, בפועל לא הרגשתי כזה הבדל, ואם כבר רכב משפחתי עם יומרות ספורטיביות, אז העדפתי לקנות את הדגם היותר דינמי וספורטיבי מאשר לקנות את הדגם שמתימר להיות רכב פנאי שבפועל אין לו באמת את היתרון הזה.

2. תאורת לד מלאה מקדימה, אחרי שהתרגלתי לתאורה הזו עוד מה3 ספיריט, קשה לי לקבל משהו אחר, זו תאורה הרבה יותר טובה.

3. הילוכים, אני שנים רגיל לנהוג בכבישים הרריים ורכב בלי שליטה על ההילוכים מבחינתי לא בא בחשבון.

4.העיצוב הפנימי, אהבנתי בST את ההגה הכתום ואת כל התפרים הספורטיביים, כולל הכסאות ובד הגג השחור.

5. כאשר אני קניתי, לא היה 0 ק"מ לאף דגם, ולא ראיתי שיש לי בכלל על מה להוסיף עוד 2000 ש"ח על משהו שאני פחות רוצה.

 

אך שוב, זה עניין של טעם וסדר עדיפויות, והיום האקטיב X קיימת ב0ק"מ במחיר הרבה יותר זול מהST, בהפרש של כעשיריה אחרי ההנחה של ה4K האופיינית על הST, שמידה ואין הנחה זה בכלל 14K הפרש, כך שעם הפרש כזה במחיר מודה שבאמת יש התלבטות די רצינית.

 

 ושים לב, אין טעם לצטט הודעה מעליך לפי חוקי הפורום.

פורסם

לגבי הציטוט אין בעיה לא ידעתי

ואם תוכל לענות לי עוד שתי שאלות

יש הרי שוני במתלה האם זה בא אצלך בחשבון?

והאם הרכב משמש אצלך כרכב משפחתי ראשי?

פורסם

ברור, הרכב משמש אותי כרכב משפחתי ראשי, האו מספיק מצויין בשביל זה, וכבונוס מקבלים הנאה צרופה בכל נסיעה/טיול.

 

לגבי המתלה, לא ניסיתי עדיין את הST עם המתלה הרב חיבורי, אך כן ניסיתי את האקטיב, האקטיב היתה אכן טיפה יותר רכה, לא הבדל שמיים וארץ, אך יש הבדל קטן, אך אני מניח שזה בא לידי ביטוי גם בגלל ההגבהה,

בגדול הנוקשות מהשיבושים הקטנים מורגשת בכל הדגמים ללא יוצא מן הכלל, אך בנוחות הכללית, הפוקוס נוחה מאוד בכל הגרסאות.

 

מה שכן אתה בוודאות תקבל את הST עם המתלה הרב חיבורי, כל הדגמים עם הקורת מתח נמכרו כבר עד אוגוסט.

פורסם (נערך)

אז זהו שדיברתי אתמול עם הנציג מכירות והוא אומר שזה טעות במפרט וזה משווק עם קורת מתח

ומה לגבי טיולים אתה לא מפחד לעלות איתו בשבילי קקל וכאלה?

 

עריכה אחרונה על ידי ShahakM
×
×
  • תוכן חדש...