Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האקטיב גבוה יותר ב4 סנטים מהST, כך שאם נושא הגובה מטריד אותך, אז האקטיב "גבוהה יותר"

 

בכל מקרה שבילים זה בכלל לא נושא כאן, הST נמוכה, אך ממש לא "מאוד", היא עדיין לא נמוכה ברמות של הסיוויק של פעם או בכלל כמו רכבי ספורט אמתיים.

פורסם

הבנתי אותך יופי ותגיד כמה זמן יש לך את האוטו והאם נתקלת בבעיות כלשה? ראיתי שאנשים כתבו על הרכב כל מיני דברים אבל סתם מעניין לשמוע עוד מישהו

פורסם

טוב עדכון

אז אני ואשתי עשינו נסיעת מבחן על הקיה סלטוס והאקסיד ביום שישי
האקסיד ירד מן הפרק בגלל הגיר הרובוטי שאני אישית פחות מתחבר אליו ובגלל שהוא היה לי אישית פחות מרווח (אני 1.87 מטר)
לעומת זאת הסלטוס הפתיע אותי לטובה חשבתי שהוא יהיה עגלה אבל המנוע עם הגיר במיוחד במצב ספורט היו די רספונסיבים ומאוד מהנים לנהיגה
המושבים היו מאוד נוחים והמסך מולטימדיה מצויין. כמו כן אהבתי את הישיבה שלו על הכביש  למרות שההתנהגות שלו היא לא ספורטיבית כמו הפורד.

עכשיו הגעתי לנקודת ההחלטה אני מתלבט בין הפורד לא משנה איזה מהדגמים (אקטיב איקס או ה-ST) מול הסלטוס

היתרון של הפורד זה כמובן במנוע, איכות החומרים של הדשבורד יותר טובה בעיני, רמת בטיחות יותר גבוהה מיזוג מפוצל מקדימה (בסלטוס זה רגיל),
לעומת הסלטוס שיש לו מיזוג מאחור, גבוה(משהו שלאשתי חשוב) יש לו חימום למושבים שוב משהו שאשתי אוהבת ובגאז יותר גדול ב-100 ליטר בערך

אני מפחד שהסלטוס מה שנקרא קצת מיושן לפי הביקורות אבל לי באופן אישי זה לא הורגש מאוד נהנתי מהרכב ולגבי הפורד אני פחות אוהב את ההורדת הילוכים שלו שהייתי לי מאוד מורגשת ושלא ברור מה השוק שלו נכון להיום.

כמו כן יש הבדל של 10 אלף שקל בערך בין הרכבים אבל אני חושב שזה פחות משנה כי אני מתכנן להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה.

פורסם

זה כבר עניין סובייקטיבי, לכל אחד יש רשימת חובה שונה, וכאן אני לא חושב שיש מישהו כאן שיוכל להחליט במקומך לגבי סדר העדיפויות, פשוט תלכו על מה שאהבתם והתחברתם יותר.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

בגלל שהשלדה ממה שהבנתי היא של יונדאי אקסנט ושהמנוע הוא אטמוספרי והגיר זה גיר רציף ורוב הרכבים של קיה הם עם גיר רובוטי שאגב אני ממש לא אוהב אז התחושה היא שלא הושקעה כאן הרבה מחשבה בניגוד לפורד לדוגמא ששם זה מנוע חדש ושלדה חדשה

 

מצד שני אם אני שם את כל הנתונים היבשים בצד מאוד נהנתי מהרכב

עריכה אחרונה על ידי ShahakM
×
×
  • תוכן חדש...