Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה, מה יכול לגרום לצריכת דלק גבוהה (הרכב הוא אקסנט 2001, היה אוכל אחד ל-12/13 עד לפני כמה שבועות וכעת אוכל אחד ל-8)?
האם חוטי הצתה לא מקוריים יכולים לגרום לכך?
למעט חוטי ההצתה, כל הרכיבים ברכב מקוריים.

פורסם

אהלן,

צריכת דלק מושפעת בעיקר מסגנון הנהיגה שלך.

ללא פרטים נוספים זה רק לנחש.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרבה משתנים. אופי הנהיגה, מילוי אוויר נכון בצמיגים, כמות הנוסעים/ מטען שיש ברכב, נסיעה עם/בלי מזגן, רוב הנסיעה עירונית/ בין עירונית, חלונות פתוחים/סגורים בנסיעה, תוספת גגון, כל מיני דברים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעה, Trhtkf כתב:

האם חוטי הצתה לא מקוריים יכולים לגרום לכך?

אם הם תקינים אז לא.
האם מורגשים פספוסי הצתה?

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 13 דקות, Kooper כתב:

אהלן,

צריכת דלק מושפעת בעיקר מסגנון הנהיגה שלך.

ללא פרטים נוספים זה רק לנחש.

לא השתנה דבר מסגנון הנהיגה.

לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

הרבה משתנים. אופי הנהיגה, מילוי אוויר נכון בצמיגים, כמות הנוסעים/ מטען שיש ברכב, נסיעה עם/בלי מזגן, רוב הנסיעה עירונית/ בין עירונית, חלונות פתוחים/סגורים בנסיעה, תוספת גגון, כל מיני דברים.

שום דבר מזה. נוסע רגיל.

Just now, Igalz כתב:

אם הם תקינים אז לא.
האם מורגשים פספוסי הצתה?

אין קוד תקלה בסריקה. ומנוע נשמע לאוזניים שלי סבבה. איך מרגישים פספוסי הצתה?

 

פורסם

אולי זה חיישן למדה

תבדוק גם שהגלגלים נעים בחופשיות(תרים עם ג'ק ותסובב ביד תיראה שאין התנגדות)

  • רעיון טוב! 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם

שלו'

גם לי יש אקסנט 2003 שהיה שותה 1/10 ובאופן פתאומי התחיל לשתות אחד ל6 !!!

(בדוק ! אני מחשב כל תדלוק)

אמרו לי לנסות תוסף לניקוי מערכת הזרקת דלק - ניסיתי ועדיין אין בשורות טובות

אשמח מאוד אם יש למישהוא המלצות נוספות

(ומה זה חיישן למדה ?)

תודה

פורסם

חיישן שממוקם על סעפת הפליטה. אחד לפני הממיר ואחד אחרי הממיר, אבל אני חושב שכדאי תפתח אשכול חדש עם פירוט מורחב של הבעיה שלך.

פורסם

תודה

אבל אם אפשר עוד שאלה אחת באשכול הזה..

מוסכניק אמר לי שאם זה היה תקלות של חיישנים היה צריך להופיע לי נורת תקלה ולא נדלק לי

נכון או לא נכון?

(במיוחד גם לחיישן למדה הזה)

פורסם

תפתח שרשור מסודר עם כל פרטי התקלה שלך ופרטי הרכב כדי שנוכל לעזור לך באופן מסודר.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

×
×
  • תוכן חדש...