Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לבודד/זוג ספורטיבי


klaaax
שימו לב! השרשור הזה בן 1277 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז כרגע מחפש להתקדם מהקאמרי לכיוון משהו יותר ספורטיבי ומהנה.

תקציב איזור ה80, ניתן להתקדם ל90 אם יש איזו מציאה.

החלק הפרקטי:

נסיעות בעיקר בינעירוניות (כ-30 ק"מ כיוון) כל יומיים בערך, מתנייד ביומיום עם אופניים בתוך העיר.

בד"כ נוסע לבד ברכב או עם הגברת - כרגע אין זעטוטים או צפי לכאלה (מקסימום הכלבה מדי פעם), לעתים די רחוקות 3-4 אנשים ברכב (טיולים וכדומה - הקאמרי נשאר אצל ההורים אז אפשר לקחת במקרה הצורך).

מערכות בטיחות אקטיביות - לא חשוב בכלל אך אם יש מה טוב.

בקרת שיוט עדיפות גדולה (לא חובה אקטיבית כמו שרשמתי קודם, זה אקסטרה אקסטרה).

אין צורך בבגאז' מי-יודע-מה.

עדיפות לשנתונים מעל 2014 (אלא אם כן יש משהו ספציפי מעניין).

החלק המעניין:

אין העדפה לגיר ידני או לאוטומט.

כיוון שלא התנסיתי בתור נהג בהנעה אחורית אז גם אינני נותן עדיפות לכאן או לכאן.

חשוב לי שלרכב יהיה כוח לא דל, עם עדיפות למנוע מטורבת אך לא שולל אטמוספירי.

מבחינת כוח רצוי באיזור ה180-200 או צפונה.

חשוב לי שהרכב יתנהג טוב ויהיה חד ומהנה אך גם לא יתרסק על כל שבר קל בכביש.

יש תכנון לאחר שענייני הקורונה יירגעו לעשות הדרכה/ות.

החלק החסכן:

אני לא מחפש להיכנס להרפתקאות מוגזמות עם צריכת דלק של 1:5 ביום טוב ולא בעל זמן או אנרגיה בשביל כל חודש להכנס למוסך לתקלה אחרת (בטח ובטח אם טיפולים/חלפים יקרים).

מחפש משהו עם אמינות סבבה וטיפולים/חלפים במחירים הגיוניים וסבירים.

לכן גם מעדיף רכב סטוק או עם שיפור קל בדמות תוכנה/אגזוז/ברקסים...

כמובן לא משהו שיעלה 10 אלף רק בשביל לבטח.

 

בשקלול כל הדברים האלה הגעתי בסופו של דבר למועמדת אחת מובילה שהיא ה208 GTI.

הבנתי שהיא מספיק אמינה (חוץ מהשרשרת/רצועת טיימינג בדגם לפני מתיחת הפנים שכדאי לבדוק ולהחליף אם לא הוחלף כבר אם אינני טועה) ומספיק סלחנית ונוחה בשביל להתנייד איתה גם ביומיום.

מיטו תלתן - נכנסת בתקציב אך להבנתי היא לא ספורטיבית וחדה כמו שהמתלים שלה מענישים. אשמח לשמוע מבעלי ניסיון אם זו האמת.

פיאסטה ST - אין למצוא.

פוקוס ST - הייתה אחת ביד2 ונעלמה (בכל מקרה קילומטרז' די גבוה ונראה שלא ריחמו עליה).

פוקוס טיטניום 1.6 - יש אחת עם 175 אלף קילומטר - מוגזם בשבילי.

קורסה OPC - לא יודע כמעט כלום על הרכב.

מיאטה - שנתונים נמוכים+קילומטרז' גבוה+מחירים מנופחים מדי (לטעמי), לא לטעמי למרות שהייתי רוצה אחת.

ואגיות למיניהן - DSG לא מפחיד אותי במיוחד אבל כן מבין את הסיכון (4 שנים עם אוקטביה ללא תקלות בכלל) איביזה קופרה, פולו GTI, גולף GTI - לא מצאתי כמעט כאלו שעונות על הדרישות שלי מבחינת שיפורים/קילומטרז', וחוץ מהגולף שמכיר, אני לא יודע כמה האיביזה והפולו מהנות לנהיגה (אבל הבנתי שמנועי הטווין שלהן לא אמינים).

 

אז זהו לחפירה הזאת... אשמח לקבל המלצות/דיסהמלצות/תיקונים/מידע רלוונטי.

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אם כבר בענייני VAGיות - הייתי שוקל לאון 1.8 טורבו 180 כ"ס. כמו זו למשל - https://www.yad2.co.il/s/c/4bza1aen

אולי גבולי בתקציב, אבל לטעמי יותר נכון מאשר איביזה או פולו מסיבה אחת חשובה: בטיחות פאסיבית.

אני אולי מעט קיצוני בנושא, אבל חושב שבמצב ה(תת)תרבות המוטורית על כבישי ארצנו, עדיף להתעטף בשילדה יותר חסונה מאשר אחת של סופר-מיני.

 

מבחינת אופי - יתאים לך אם אהבת את האוקטביה (אותו DNA אבל תגובות מעט חדות יותר עקב סרח עודף קצר מאחור), עדיין פרקטית ביומיום, ואחת שטופלה כראוי תוכל להעניק שנים של מוטוריקה מהירה מודרנית: אולי לא הכי מערבת (ותודה למי שהנציח את ההגה החשמלי...), אבל בעלת יכולות גבוהות גם בקו ישר וגם מבחינת אחיזה והתנהגות בכלל.

טיפ קטן - לא יודע היכן אתה גר. אני מהגליל, ובאיכות הכבישים ה"נפלאים" שיש לנו כאן, לקנות רכב עם ג'נטים 18" ומעלה (או, ליתר דיוק, צמיגים בחתך 40 ומטה) כמעט מבטיח לך ביקור חודשי אצל הצמיגאי עקב חתכים צדדיים מבורות.... מנסיון (סופרב 2ל' 225-40-18).

עריכה אחרונה על ידי oriu

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם זוג צעיר שלא צריך הרבה מרווח במושב האחורי, עולה לי בראש תמונה של סיאט איביזה קופרה עם גיר ידני. 

רק חובה בדיקה לוודא שהרכב לא שחוט ורצוי במקום או במוסך שמתמצא בואגיות ויודע על מה להסתכל כיוון שמכוני הבדיקה רואים רכבים כאלה ובעיקר נותנים לך רשימה של כסתח"ים במקום בדיקה אמיתית ומדויקת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.10.2020 בשעה 17:24, oriu כתב:

 

 

לאון 1.8 180 נלקחת בחשבון.

להבנתי הביטוח שלה יקר (לפחות ע"פ הפעם האחרונה שבדקתי לפני כחצי שנה) כמו ביטוח של רכב ספורטיבי בהגדרה, או שאני טועה?
מעבר לכך שיש את העניין של טיפולים/תיקונים של צ'מפיון שמאוד מפחידים אותי מבחינת עלות (או שיש אפשרות זולה יותר ומומלצת לא במוסך היבואן?).

 

בתאריך 15.10.2020 בשעה 08:49, Roycohen1979 כתב:

אתם זוג צעיר שלא צריך הרבה מרווח במושב האחורי, עולה לי בראש תמונה של סיאט איביזה קופרה עם גיר ידני. 

רק חובה בדיקה לוודא שהרכב לא שחוט ורצוי במקום או במוסך שמתמצא בואגיות ויודע על מה להסתכל כיוון שמכוני הבדיקה רואים רכבים כאלה ובעיקר נותנים לך רשימה של כסתח"ים במקום בדיקה אמיתית ומדויקת...

אלו שמצאתי ביד2 בעלות קילומטרים ו/או ידיים מעבר למה שנראה לי סביר או משופרות מדי בשביל לשמוע על עלות אחזקה סבירה (STAGE 2 ומעלה).
ללא קשר לעניין הנ"ל, איך היא מבחינת התנהגות, כוח, נוחות למקרה שאמצא אקזמפלר לטעמי?

 

בתאריך 15.10.2020 בשעה 15:25, dpat3344 כתב:

רשמת מיטו, אז גם גולייטה תלתן ירוק 2015 יכולה להתאים לדרישות.

אכן נכנסת בתקציב (ידיים קצת גבוהות אבל ק"מ סביר) אבל השאלה היא כמו המיטו - כמה היא מהנה לנהיגה מעבר להאצה ברוטלית בקו ישר, שמעתי שיש מוצלחות ממנה בקטגוריה/איזור מחיר (אשמח לגלות שאני טועה).
בנוסף - הבנתי שעלויות האחזקה שלהן סבירות מבחינת טיפולים, כמה נכון?

 

בתאריך 15.10.2020 בשעה 15:33, GR8Day כתב:

מה עם רנו מגאן RS CUP?

יש כרגע 2 מודעות ביד2 עם הרבה ידיים יחסית או קילומטרים, כרגע לא נראה שזו אופציה זמינה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, klaaax כתב:

אלו שמצאתי ביד2 בעלות קילומטרים ו/או ידיים מעבר למה שנראה לי סביר או משופרות מדי בשביל לשמוע על עלות אחזקה סבירה (STAGE 2 ומעלה).
ללא קשר לעניין הנ"ל, איך היא מבחינת התנהגות, כוח, נוחות למקרה שאמצא אקזמפלר לטעמי?

בגדול מדובר ברכב ספורט, וכמו רכבי ספורט לא תמצא שם חיים נוחים במיוחד מבחינת רכות מתלים וכדומה, הן כן מפוארות יחסית עם נגיעות עור פה ושם, בקרת שיוט, שליטה מההגה ומולטימדיה וכדומה, וכמו שהן משופרות ככה הן מטופלות באהבה ובאדיקות...

מבחינת התנהגות- מה שהאוטו יאבד ברכות נסיעה הוא יפצה באחיזה גבוהה, גבוהה מאוד כיאה לרכב שמראש תוכנן להיות ספורטיבי ומעט קיצוני, יש לי חבר עם קופרה ידנית עם מערכת פליטה סקורפיות וקלאצ׳ קרמי, זה לא רכב שכיף לרדת איתו לאילת ולשייט ב110 עם ילדים מאחור אלא זהו רכב שמי שנוסע בו יודע על מה הוא נוסע, האגזוזים נוהמים והורדות רגל מהגז גוררות אחריהן פיצופים ופצפוצים ממערכת הפליטה אבל הכול בטל בשישים ברגע שאתה מגיע לכביש מפותל ולוחץ על הגז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת מצב השוק אני חושב שהכי קל לקנות עכשיו 208 gti אם אתה מחפש ידני, או וואגיות למיניהן אם אתה מחפש אוטומט.
מבחינת אמינות של ה 208 - עניין הרצועה רלוונטי למנועי 1.2 טורבו, לא ה 1.6 טורבו שיש ב gti. אולי הבלבול נובע גם מזה שבגרסת ה 156 כ"ס היתה בעיה אחרת עם שרשרת טיימינג, אבל זה לא רלוונטי ל 200/208 כ"ס).
לפני מתיחת הפנים ה"מחלה" העיקרית היא פיח ומוות בטרם עת של משאבת הדלק, אז העדיפות שלך תהיה כמובן לשנת 2016 והלאה.
מבחינת נוחות - עושה את העבודה לחלוטין, כנראה שלפחות חלק מזה בזכות המושבים המוצלחים.

בכל מקרה, באיזה דגם שלא תבחר - עדיף לחכות עד שיעלה ללוח אקזמפלר שמתאים לך, במיוחד כשמדובר ברכב ספורטיבי.


שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, nadavd4 כתב:

בכל מקרה, באיזה דגם שלא תבחר - עדיף לחכות עד שיעלה ללוח אקזמפלר שמתאים לך, במיוחד כשמדובר ברכב ספורטיבי.

 

לחלוטין.

עדיף לא לבחור מההיצע כרגע ביד 2, אלא למצוא מה אתה אוהב (אפשר מספר חלופות) ולחכות עד שתמצא אקזמפלר מוצלח.

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שהציעו פה, המגאן RS לטעמי בליגה אחרת מכל השאר בכל הקשור לניהוג, גם מוניטין האמינות שלה לא רע באופן מפתיע- האתגר הוא למצוא אחת.

למצוא וואגית 'ספורטיבית' שלא קרעו לה את הצורה יהיה מאוד מאתגר, בהרבה מקרים אלו כלים שעברו אצל ילדים שיותר השקיעו באגזוזים מאשר בתחזוקה.

לטעמי ה208GTI תהיה פשרה טובה לרוב הפרמטרים ורכב טוב להכנס לתחום.

מה שכן, בסוף אתה תבין שאין תחליף להנעה אחורית.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Tvr_speed_12 כתב:

איך השוק של ה 208 בכמה הן נסחרות ביחס למחירון לוי יצחק?

פעיל יחסית, תמיד יש רכבים בלוח משנתונים ומחירים שונים. כמו כל רכב יש כאלה שנחטפים, כאלה שנמכרים מפה לאוזן וכאלה שמגיעים מסוחרים אחרי תאונה או מתומחרים באופן מוגזם יחסית למצב הרכב ונשארים חודשים רבים בלוח.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, o.r כתב:

מה שכן, בסוף אתה תבין שאין תחליף להנעה אחורית.

 

בתקציב הזה אפשר לקנות (להביא...) אינפיניטי G-37.

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1277 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...