Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש קיט חנייה של DDPai שנראה ככה:

image.png.58783e90527eaa54b982ec8d44c91eaa.png

נתת לו להתקין את זה או שהוא התקין משהו אחר?

אם הקיט הזה מחובר אז דרך האפליקציה אפשר להגדיר את המתח.

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רואה שהלינקים שלכם זה דרך עליאקספרס, חייב להודות שפחות אוהב בעיקר כי לא ניתן להשתמש בפייפאל (לפחות לא לפי הפעם האחרונה שבדקתי שזה לפני 5 שנים).

 

האם אתם מכירים מקומות/לינקים אחרים אמזון, איביי או מקום אחר שבו ניתן לרכוש מצלמה איכותית?.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

הסיבה היא שדרך אליאקפרס אתה קונה ישירות מהמוכר הסיני, אז אתה חוסך כל עמלות בדרך.

 

כל מצלמה אתה יכול גם למצוא באיביי, פשוט זה יעלה יותר. אגב, חלק מהמוכרים תומכים בפייפל.

2016 BMW M235i.

פורסם

לא נדמה לי שהאחריות שלהם מכסה מקרים מהסוג הזה..

באיזה אופן הרסו את המצלמה? שבורה לחלקים? לא נדלקת?

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 23 דקות, FiS כתב:

לא נדמה לי שהאחריות שלהם מכסה מקרים מהסוג הזה..

באיזה אופן הרסו את המצלמה? שבורה לחלקים? לא נדלקת?

הם הרסו את תשובת הכרטיס זיכרון אי אפשר להכניס כרטיס זיכרון כי כאילו זה לא נתפס משהו שבור שם, הם הוציאו לי משם את הכרטיס.

פורסם

דיסקליימר - מה שאני כותב עכשיו פה, זו דעתי האישית, ולכל אחד מומלץ להפעיל שיקול דעת אם מתאים לו, או לא.
חד משמעית לא ממליץ להתקין הקיט חניה של ה DDPai Z40. בשתי המכוניות זה גרם ל start stop להפסיק לעבוד, ולפרוק את המצבר, אפילו שהוגדר לניתוק המצלמה ב 12.4v. מקריאה ברשת, מצבר שנפרק לפחות מ 12.5, לכאורה חייו מתקצרים. אם הייתי יודע זאת מראש, לא הייתי רוכש הקיט חניה - חבל על המצבר והכסף.
שוב - זו דעתי האישית.

פורסם
לפני 3 שעות, Liquidator כתב:

הם הרסו את תשובת הכרטיס זיכרון אי אפשר להכניס כרטיס זיכרון כי כאילו זה לא נתפס משהו שבור שם, הם הוציאו לי משם את הכרטיס.

 

אחריות לא מכסה נזק פיזי.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
בתאריך 22.2.2023 בשעה 18:56, BassDriver כתב:

דיסקליימר - מה שאני כותב עכשיו פה, זו דעתי האישית, ולכל אחד מומלץ להפעיל שיקול דעת אם מתאים לו, או לא.
חד משמעית לא ממליץ להתקין הקיט חניה של ה DDPai Z40. בשתי המכוניות זה גרם ל start stop להפסיק לעבוד, ולפרוק את המצבר, אפילו שהוגדר לניתוק המצלמה ב 12.4v. מקריאה ברשת, מצבר שנפרק לפחות מ 12.5, לכאורה חייו מתקצרים. אם הייתי יודע זאת מראש, לא הייתי רוכש הקיט חניה - חבל על המצבר והכסף.
שוב - זו דעתי האישית.

אז אל תשתמש בקיט החניה.

(אם אתה מאזור ירושלים - בית שמש, אשמח לרכוש ממך את הערכה הזו)

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

ה-X5 Pro אכן איכותית, אבל המחיר שלה יקר ביחס למצלמות אחרות עם חומרה דומה.
אחת הסיבות היא שיש אפשרות לחבר אליה מודול סלולרי כך שניתן יהיה לצפות בצילומים מרחוק.

את המודול הסלולרי אי אפשר להזמין מחו"ל (ואין לו אפילו אזכור ברשת), אבל יש יבואן בארץ שמוכר אותו בעלות של 300 ש"ח.

 

אלטרנטיבות קיימות: DDPai MINI5 ו-70mai A800s.

חיישן התמונה זהה בכולן (Sony IMX415) ומספק את איכות הצילום שמובטחת ברזולוציה הגבוהה.

70mai A800s -  פחות מומלצת לדעתי מכיוון שיש לה סוללה פנימית ולא קבל.

 

בנוגע ל-fps, לדעתי 90 זה ממש מוגזם. כמויות המידע שיעברו וימחקו מהזיכרון פי 3, צריך לדאוג לכרטיס זיכרון מעולה שיתמודד עם זה לאורך זמן ולא ייכשל.

60 זה כבר מעל ומעבר למה שאפשר לדרוש.
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 17 דקות, FiS כתב:

ה-X5 Pro אכן איכותית, אבל המחיר שלה יקר ביחס למצלמות אחרות עם חומרה דומה.
אחת הסיבות היא שיש אפשרות לחבר אליה מודול סלולרי כך שניתן יהיה לצפות בצילומים מרחוק.

את המודול הסלולרי אי אפשר להזמין מחו"ל (ואין לו אפילו אזכור ברשת), אבל יש יבואן בארץ שמוכר אותו בעלות של 300 ש"ח.

 

אלטרנטיבות קיימות: DDPai MINI5 ו-70mai A800s.

חיישן התמונה זהה בכולן (Sony IMX415) ומספק את איכות הצילום שמובטחת ברזולוציה הגבוהה.

70mai A800s -  פחות מומלצת לדעתי מכיוון שיש לה סוללה פנימית ולא קבל.

 

בנוגע ל-fps, לדעתי 90 זה ממש מוגזם. כמויות המידע שיעברו וימחקו מהזיכרון פי 3, צריך לדאוג לכרטיס זיכרון מעולה שיתמודד עם זה לאורך זמן ולא ייכשל.

60 זה כבר מעל ומעבר למה שאפשר לדרוש.
 

היא יותר טובה מ Viovo 139A ?

כי אולי יקנה בעתיד מצלמה אחרת, כמה שדה ראייה מצלמה קדמית? כמה אחורית? כמה מקסימום כרטיס SD אפשרי להכניס? כי ב VIOVO אפשרי מקסימום 512GB שעובד חלק.

יש לי אחריות על המצלמה והמוכר שולח לי חדש, אני מחזיר לו את הישן והם מתקנים שם הוא שולח לי חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...