Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בסקירה מהירה של העמוד, ניראה שכן.

ניתן למצוא אותה במחיר תחרותי יותר, למשל באתר באנג-גוד (ניתן להריץ חיפוש בגוגל לקופונים, סביר שתמצאי קופון שיוריד כ 5%-8% מהמחיר):

http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

 

אני באופן אישי בחרתי להזמין משם את ה G1W-C שאין בה סוללה, אחרי שה G1WH שלי החליטה "לסיים את חייה".

אני לא יכול לחוות דעה לגבי ה G1W-C כי היא עדיין לא הגיעה.

פורסם
הדבר החל להופיע אצלי בסוף חייה של המצלמה (כשהמצלמה הייתה חדשה לא הייתה כל בעיה).

תנסה בבקשה להדליק את המצלמה כשהיא לא מחוברת למקור מתח ובדוק לכמה זמן הסוללה מספיקה (אתה יכול תוך כדי לעבור בין

התפריטים). אצלי היא הספיקה לפחות מחצי דקה ובהמשך לכמה שניות בלבד.

 

אני מאוד מקווה שהדבר לא יחזור על עצמו ב G1WC. במקרה של תאונה, יש סבירות גבוהה לכך שהמצלמה תיתלש

מהשמשה ותתנתק ממקור המתח, כך שאם הקובץ האחרון לא נשמר אז המצלמה לא שווה בעצם כלום במקרה הזה.

 

אני אבדוק באופן מדויק, אבל זה לא עניין של כמה שניות שהיא מחזיקה אלא יותר.

 

מה גם שהקושחה לא מקורית (DOD LS388W) אולי זה בעיה של הקושחה.

מה גם שהתקלה לא קורית תמיד אלא אחת לחודש בערך (כלומר בממוצע אחד ל-70 או 80 סשנים של הקלטה)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מצלמה ישנה, איכות תמונה גרוע, מעבד ועדשה ישנים וזולים.

בפחות מ400 ש"ח, אתה יכול לקנות מצלמה הרבה יותר טובה(כמובן שמחו"ל).

תקרא כמה עמודים אחורה, המלצתי שם על כמה מצלמות.

פורסם (נערך)

מישהו יכול לתת לי קישור לקניית G1HW שאפשר לחבר לרכב עם כבל? אני מבין פה מאנשים שזה עדיף מאשר מצלמה עם סוללה.

עד 200 ש"ח.

זה בסדר?

http://www.dx.com/p/g1wh-2-7-tft-3-0mp-cmos-full-hd-1080p-140-degree-wide-angle-car-dvr-w-g-sensor-tf-black-293083#.VHn4tjGsV8E

 

ועוד שאלה למבינים,

אם אני קונה גם מצלמת דשבורד וגם חיישני רוורס נגיד בסכום של מעל 75$ ביחד מקונה אחד, אני צריך לשלם מס קניה או משהו? או שכל מוצר נחשב בנפרד.

עריכה אחרונה על ידי Rotem Shmueli
פורסם

נתקלתי כבר ב3 מצלמות מדגם G1WH (ברכב שלי, של אבי, וברכב נוסף) ובכל הרכבים סובלים מבעיות ושיבושים בGPS של הסמארטפון כשהמצלמה עובדת.

ניסיתי מספר סמארטפונים, ניסיתי שלושה מטענים שונים למצלמה, פרקתי את שלי ועטפתי את רוב הפלסטיקה שלה מבפנים במסקינגטייפ אלומינים (עזר ממש במעט לדעתי).

 

יש למישהו פתרון לבעיה? איך אתם מסתדרים איתה? כל עוד היא דלוקה הGPS לא יעיל...

פורסם

אבירן, יכול להיות שהבעיה נגרמת מהמטען בכלל.

תנסה להחליף את המטען לאחד אחר (אבל עם ההספק שאתה צריך, למשל 1 אמפר) ורצוי איכותי.

ושלא יהיה ארוך מדי, אם אתה יכול להסתפק ב-2 מטרים, אין צורך בכבל ארוך יותר מדי.

פורסם

כתבתי שניסיתי 3 מטענים שונים... המקורי + שניים מעולים.

בנוסף, גם כשהמצלמה פועלת מהסוללה הפנימית היא משבשת את הGPS (המטען מנותק לגמרי). רק כשהיא כבויה הכל בסדר.

פורסם (נערך)

נתקלתי בבעיה הזאת, עם מצלמה אחרת, בפורום dashcamtalk כשקניתי את המוביוס שלי.

היו כאלה שהחלפת המטען היה הפתרון והיו כאלה שעשו כמוך עם עטיפות אלומיניום, תראה את זה:

https://www.youtube.com/watch?v=Ajlx7JIMpB8

 

Mobius-Dash-Cam-Aluminum-Tape.jpg

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

VICO SF2 מככבת ב-black friday נמכרו כ-23 יחידות

http://www.wallashops.co.il/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9A-VICO-SF2-VicoVation-%D7%96%D7%95%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%A8%D7%97%D7%91%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-H/pi5VQwcvicoh5d2

 

רק לכם לקוראי הפורום , כל יום הוא BLACK FRIDAY ועכשיו עוד הנחה של 20 ש"ח על המחיר המופיע בחתימה.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

צריך המלצה למצלמת רכב עם שני עדשות

שמצלמת גם את פנים הרכב

 

 

מצאתי שני דגמים

רציתי לדעת אם הם טובים

 

או אם יש לכם המלצה אחרת

 

הקנייה היא כאן בארץ בלבד

 

 

 

http://www.alltech.co.il/product20289.aspx

 

 

http://gadgets-car.co.il/car-camera-recorder/car-camera-dual-lens/2000B-3.0-TFT-LCD-Car-Recorder-HD-720P-Night-Vision-car-DVR-Camera-Recorder

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...