Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מעשית לפני שיצא ה-G1W-C היו אנשים (גם בפורום) שהחליפו לקבל על, בלי ג'מפרים וכו'.

 

לכן אני נוטה להאמין שהבקר יודע להתמודד יופי.

 

מילא הפוך, אם היית מחליף קבל בסוללה, אז היה חסר בקר, אבל הפוך?

 

אגב לפני שה-G1W נהייתה נפוצה, זה היה שינוי מאוד מקובל למוביוס.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איזה מתחים שונים? המצלמה מקבלת 5V סטנדרטי ומטען אייפון מוציא 5V סטנדרטי.

 

לדעתי החלפת סוללה או החלפה לקבל-על (שזה אפשרי, אני רק לא מכיר את הנוסחאות לחשב קיבוליות ומתחים וכו') תפתור את הבעיה

תודה, אם כך אזמין סוללה חדשה בתקווה להחזיר את המצלמה לתפקוד מלא.

פורסם

בהצלחה, לפחות זה מוכר מישראל אז אתה "רק" תלוי בחסדי הדואר הישראלי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חשבתי לעשות סיבוב לנורדיה לאסוף ואז החלטתי לוותר ולחכות שזה יגיע בדואר (אני מניח שזה יונח ישירות בתיבה, כך

שאני מקווה שתוך שבוע זה כבר יהיה אצלי).

אעדכן לאחר ההחלפה אם הבעיה נפתרה.

פורסם

אחרי שקראתי בפורום וחיפשתי ברשת הגעתי לצומת לקנות מצלמה 1 כיוונית G1wc או מצלמה דו כיוונית i1000 / F70

והבנתי שניהם אותו מעבד .. או המלצה לדו כיוונית ללא כבל שיהיה עדשות מובנות

מה דעתכם? יש מוכר אמין ללא זיופים ?

פורסם

חיסול מלאי לשנת 2014 , רק לחברי הפורום:

מצלמת דשבורד מהמותג הטוב בעולם HP דגם F200 במחיר לא לפרסום (להתקשר או הודעות בפרטי) .

אחריות לשנה.

HP1.jpg

HP2.jpg

HP3.jpg

HP4.jpg

HP5.jpg

 

לשם המחשה, בוואלה היא נמכרת ב-650 ש"ח.

http://www.wallashops.co.il/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-HP-F200-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-FULL-HD/pi5VQh5hpdvr1113

ב-5 תשלומים שווים בכרטיס אשראי .

משלוח מהיר עד הבית , רק ב-30 ש"ח.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

אני לא מבין למה אתה לא מייבא מצלמות כמו VICO MARCUS, או HP F310 וכו'.

אתה מנסה כל הזמן למכור את הדגמים הישנים במקום את החדשים...

פורסם
אני לא מבין למה אתה לא מייבא מצלמות כמו VICO MARCUS, או HP F310 וכו'.

אתה מנסה כל הזמן למכור את הדגמים הישנים במקום את החדשים...

 

שמתי לב שאתה אחד מהחברה הכי מבינים פה במעבדים, שבבים עדשות ועוד....

שתהיה יבואן במדינת ישראל, אז תחכים יותר .הדגמים הכי חדשים הם גם הדגמים הכי יקרים ואם תשים לב רוב המכירות בארץ זה מזדה 3 או טיוטה קורולה ולא מרצדס clK500. כוכבת המכירות בפורום היא מצלמה מ-EBAY בגלל שהיא זולה . אנשים מחפשים מקסימום ערך לכסף והדגמים האלה ,עונים בדיוק למטרה.

 

יש מרקוס וגם HP310 , אבל המחירים גבוהים ולא מתאימים למחירי כיסוח כמו שאני מפנק פה את החברה בפורום.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

מה יתרונות המצלמה על VICO SF2?

ממה שאני מבין המצלמה מצויידת בסוללה פנימית וכדי לקבל איתה ביצועים טובים היצרן ממליץ טמפרטורות עד 50 מעלות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני עדיין מבולבל לגביי מאיפה להזמין ואיזה מצלמה

אני כמעט על סף קניה דרך GEARBEST את הG1WC

אבל אני עדיין חושב ללכת על מצלמה לפנים הרכב ולדרך(אני לא ממש מעוניין ממצלמה לשמשה האחורית ) המלצות בבקשה

פורסם
מה יתרונות המצלמה על VICO SF2?

ממה שאני מבין המצלמה מצויידת בסוללה פנימית וכדי לקבל איתה ביצועים טובים היצרן ממליץ טמפרטורות עד 50 מעלות.

 

אכן HP מצוידת בסוללת ליתיום פולימר.

הVICO SF2 ו-HP F200 זהים בשבב ובנתונים . ה-HP יותר סקסית בעיצוב .

ה-VICO מצוידת בקבלים עם עמידות בחום (יתרון ).

HP מצוידת בפנס LED וחיישן תנועה שלא קיימים ב-VICO , אבל אני חושב שזה לא כזה שימושי.

 

לכן כל אחד והשיקולים שלו , בגדול שתיהן מצלמות איכותיות.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם (נערך)
מספר שאלות בקשר למצלמת HP:

כמה זמן היא מקליטה על כרטיס 32גב?

האם יש אפשרות לגרום לה להקליט קבצים בלי לחתוך כל 3-5 דקות?

האם יש אפשרות לבטל כתיבה מחדש על כרטיס זיכרון כאשר הוא התמלא?

יש כפתור חירום לשמירת קובץ?

יש אפשרות לבטל כיבוי אוטומטי כאשר מנתקים מחשמל?

 

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אחרי שקראתי בפורום וחיפשתי ברשת הגעתי לצומת לקנות מצלמה 1 כיוונית G1wc או מצלמה דו כיוונית i1000 / F70

והבנתי שניהם אותו מעבד .. או המלצה לדו כיוונית ללא כבל שיהיה עדשות מובנות

מה דעתכם? יש מוכר אמין ללא זיופים ?

 

מוכר אמין

http://stores.ebay.com/estore009/Dash-Camera-DVR-/_i.html?_nkw=g1w-c&submit=Search&_fsub=1479100013&_sid=846893523

פורסם

תודה על המוכר חברים ..

האם קיים בארץ יבואן/ ספק שמוכר ונותן אחריות על מצלמות הg1w למיניהם?

האם יש חנות/ספק שמוכר מצלמות ברמה "בינונית"?

והאם שווה להשקיע על מצלמה לפנים וחוץ הרכב? או עדיף רגילה רק לבחוץ?

פורסם

 

הזמנתי מהמוכר הזה מצלמה דגם DVR-207GS לפני למעלה משנה וחצי... בהתחלה הגיעה מצלמה פגומה (היא נדלקה וצילמה, אבל העדשה היתה פגומה וראו סימן שחור בצילומים). שלחתי לו אותה חזרה, שלח לי חדשה + עוד סוללה.

המצלמה עובדת מאז כמו שצריך ולא עושה בעיות והמוכר אפילו החזיר את הדמי משלוח שלי אליו לפייפאל.

נתתי לו פידבק חיובי ואני ממליץ עליו בחום. לפעמים מוצרים פגומים יורדים מפס הייצור, החוכמה היא לקחת אחריות, לפצות ולהתנצל.

 

כשהיא תמות אני אקנה רק ממנו אם לא אמצא בארץ (בזמנו לא היו כמעט מצלמות בארץ).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...