Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, m3x7r3m3 כתב:

הכי מצחיק זה שמי שמכיר את עולם ההייטק, בדרגים של ראש קבוצה / חטיבה, 3 חודשים בין עבודה לעבודה זה תקופה מתקבלת בהחלט על הדעת, בדרגים של סמנכ"ל גם חצי שנה זה מספרים שקורים, בדרגים של מנכ"ל אתה יכול לחפש גם שנה.

 

לגמרי. האמת היא שהרבה פעמים זה לא קשור לקושי למצוא את המשרה הבאה, זה די נפוץ לקחת הפסקה יזומה בין משרות, אם זה לצורך טיול, התמקדות במשפחה, עבודה על איזה פרויקט אישי או אפילו סתם חיפוש עצמי. מכיר לא מעט כאלה בכל מיני דרגים (ממפתח ועד ceo) שהחליטו לעצור קצת (כמה חודשים ואפילו שנה+) אחרי שסיימו תפקיד ולא מיהרו לחפש את הבא. כמובן הכל מכיוון שהמשכורות הגבוהות והתנהלות כלכלית נכונה אפשרה להם לעבור תקופות ארוכות יחסית ללא שכר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
  • מעניין 1
פורסם

אתם גורמים לי להרגיש רע עם עצמי שלא הלכתי למקום שהייתי בו לפני שבוע משיקולי שכר בעיקר(גם עבודה משעממת).

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

נו הלפרין, לפחות תכתוב איך הולכים להיות המבחנים שלכם שם בטכניון? אונליין? עם תוכנה שעוקבת אחריך סטייל פרוקטוריו?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 3 דקות, David32 כתב:

נו הלפרין, לפחות תכתוב איך הולכים להיות המבחנים שלכם שם בטכניון? אונליין? עם תוכנה שעוקבת אחריך סטייל פרוקטוריו?

 

נכון להיום,נבחנים פרונטלית.

אבל כבר קיבלנו דרישות מוגזמות לשבת עם 2 מצלמות ולצלם את החדר לפני.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 32 דקות, halperin96 כתב:

נכון להיום,נבחנים פרונטלית.

אבל כבר קיבלנו דרישות מוגזמות לשבת עם 2 מצלמות ולצלם את החדר לפני.

 

לסטודנט בטכניון אין בעיה להכין מראש 2 סרטונים שלו יושב על שולחן ועושה מבחן 3 שעות - אפשר להשתמש ב - 2 מצלמות בזויות שונות שרואים את החדר ואותך.

ובזמן המבחנים לשדר את 2 הסרטונים האלה.

 

פורסם
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

טרנספורטר, חשבתי על רעיון:

תבע אישית את כל הפרופסורים שאתה כל כך מזלזל בהם בדרישה לממן לך ולחברים שלך פיצויים.

תגיד שאתה חושב שהם שרלטנים.

 

בלי לתבוע קבלנו  פעימה שלישית

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אין עם זה בעיה, אבל הפסדים על השקעות הם של המשקיע...

 

לא הפסדים שנגרמו בגלל שהמדינה הכריחה אותי להפסיק לעבוד

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

כפרה, צוק איתן היה לפני 6 שנים, אתה עושה השקעה בלי לקחת בחשבון קטסטרופות שקורות פעמיים בעשור?

 

כן

כי  מלחמה של שבוע שבועיים לא גורמת לסגירת עסק ל 4 חודשים

מתי הייתה פה לאחרונה מלחמה של 4 חודשים שגרמה לזה שיהיה אסור לעבוד בשום מקום בארץ ?

פורסם (נערך)

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5756627,00.html
 

 

ציטוט

 "לאחר עיון ובחינה מעמיקים החליט המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, עו"ד שלמה (מומי) למברגר, כי הפרשנות הנכונה היא שבהתאם לנוסח תקנות שעת חירום האמורות, בתקופה שבין 25 במרץ ל-25 באפריל פתיחה של בית אוכל, אף אם בניגוד לתנאים שנקבעו בתקנות, אינה עבירה פלילית".

 

 

 

זה נקשר בראש שלי לבלאגן הזה שמתרחש בארץ.

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

סוף סוף הפוליטיקאים עשו מה שצריך

חתונות נמשכות עד בין המיצרים

נסגרות עד ה 31.7

ואז ממשיכות כרגיל 

סוף סוף מצדיקים את הכסף שאני משלם להם

לפני 3 שעות, Blaz00r כתב:
לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

 

דווקא רעיון לא רע. הרי הוא הפציץ פה בשרשור בהוכחות מוצקות, ולא רק זה, גם חזה את כל השתלשלות האירועים לפני שהיא בכלל התחילה (בגלל זה רצה להזמין ציוד במאות אלפי שקלים בדיוק כשהמגיפה הגיעה לשיא בסין). לא רואה איך הקייס הזה נופל, יאללה לבית משפט!!

 

הנה קח עוד תחזית שלי

אמרתי לסגור את החתונות לתקופת בין המיצרים ?

קבלת סגירה מה 10.7 עד  31.7

אני מבוזבז אני צריך להיות נביא

פורסם (נערך)

טרנספורטר,  פעם שנייה שאתה "מתלהב" מזה שהקשיבו לך ולא סגרו את החתונות.

אני האמת חושב שכעת זה מוצדק מאוד לא לסגור - אין עליה משמעותית בחולים הקשים.

אבל אם אכן התחזיות שאתה כל כך לא מאמין להן יתגשמו - תוך שבועיים עליה משמעותית בחולים המונשמים תוביל לסגירה מהירה מתמיד של החתונות וכו'.

 

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם

הוא סתם מבלבל את המוח.. תחזור ותחפור אחורה..

הוא כתב שמספר החולים לא עולה ולא יעלה.

הוא בכלל לא רצה לקרוא להם חולים , כי הם בריאים. 

שמספר החולים היה עשרות בודדים הוא צחק עלי שכתבתי 200 חולים ביום. 

 

בכלל הוא כל כך עף על עצמו שהכריז שעוד מעט פותחים את החתונות ל 1000 איש ופותחים גם אירועי ענק.

אירועים באולם סגור מוגבלים ל 100 איש בעוד שבוע. 

בעבר הוא כתב שאף אחד לא יתחתן בגן אירועים .. זה חייב להיות אולם סגור.

 

פורסם
לפני כשעה, Or05230 כתב:

טרנספורטר,  פעם שנייה שאתה "מתלהב" מזה שהקשיבו לך ולא סגרו את החתונות.

אני האמת חושב שכעת זה מוצדק מאוד לא לסגור - אין עליה משמעותית בחולים הקשים.

אבל אם אכן התחזיות שאתה כל כך לא מאמין להן יתגשמו - תוך שבועיים עליה משמעותית בחולים המונשמים תוביל לסגירה מהירה מתמיד של החתונות וכו'.

 

 

אני לא מתלהב שהקשיבו לי ולא סגרו, אני אמרתי "לסגור" בבין המיצרים וזה בדיוק מה שעשו

לקחו בדיוק את התאריכים של בין המיצרים והגבילו את הסגירה בדיוק לטווח הזה

רק תזכיר לי איזה מהתחזיות כי שמענו כאן הרבה קישקושים

5000 מונשמים ?

אני חותם לך שגם עוד חודשיים לא יהיה

2000 מונשמים?

גם עוד חודש לא יהיה

מה עוד?

קץ האנושות ?

100,000 מתים עד פסח?

תזכיר לי איזה תחזית כי אני בינתיים רואה מספרים עולים ומונשמים יורדים

פורסם

ואיזה קטע.. בודקים פחות , מוצאים יותר .. 

 

היום (שעוד לא נגמר) בדקו 15,575 לעומת  23/6 שבדקו 19,832 

ובכל זאת היום מצאו 588 לעומת 447. 

 

עוד שבוע יהיו תוצאות של הבדיקות הסרולוגיות  של כמה עשרות אלפים - טוענים שזה אכן מדגם סטיסטי שנבנה היטב.

סביר להניח שיגלו שרק כמה אחוזים בודדים מהמדינה יש להם כבר נוגדנים (פחות מ 5% ).

זה אומר שאם ממשיכים במצב של עכשיו.. אז בעוד חודש יהיה הרבה חתולים ברחוב.

יהיה סגר או לא יהיה סגר.. המשמעות היא שכמעט כל בן אדם שיסתובב בחוץ כנראה יהיה במגע עם חולה קורונה מאומת.

אם נגיע למצב שחצי מדינה בבידוד , אז איך יעשו חתונה?

או שהחתן או שהכלה תהיה בבידוד?

 

יזמינו  250 איש.. וחצי מהם יהיו בבידוד.. ומי שיגיע לחתונה יכנס לבידוד כמה ימים אחרי החתונה.

 

 

 

image.png.d2244152404142918b3bd6b2defa5cf2.pngimage.png.751d15c67e206e9cc63f3d5836d0a840.png

 

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אני חייב פעם אחת להסביר  למה אני צוחק ומזלזל באנשי משרד הבריאות

קחו את הקיש הטמבל הזה.

התראיין לפני שבועיים אצל אופירה וברקו, שאלו אותו שאלות מאוד ברורות ונוקבות ופשוט לא היו לו תשובות

אין טעם לחזור על זה, תראו את הפרק ותראו איך הוא פשוט נשאר בלי מילים עד שאופירה אומרת יאללה פרסומות

אז היום ראיינו אותו אחרי שמשרד הבריאות קיבל בראש וסגר דיל על הגבלות על אירועים בזמן בין המיצרים (שאין אירועים, חוץ מקצת תנועה בכפרים ערבים למי שמתעסק בתאורה הגברה וכו')

 

כל מה שיש לו להגיד זה שמשרד האוצר כמובן חייב לפצות, משרד האוצר חייב לדאוג למשק, משרד האוצר משרד האוצר משרד האוצר

לא שמעתי מילה אחת על משרד הבריאות

מה אתם עושים כדי להגן על הזקנים ? מה אתם עושים כדי לאכוף יותר ? מה אתם עושים כדי להגיע לשרשראות הדבקה יותר מהר?

מה אתה עושה בעצם ? מתראיין ואומר לנו משרד האוצר ?

מתראיין ומספר לנו שהגבלות  על חתנונות בבין המיצרים זה מה שימנע הדבקות ?

בפעם השלישית למי שלא ברור, בבין המיצרים 90% מהאירועים לא מתקיימים

עכשיו אתם מבינים למה אני מזלזל באנשים האלה ואומר שמדובר במטומטמים ?

 

אחרי תחזיות מנותקות מהמציאות שניסו למכור לנו ועדיין מנסים, הוא בא ומספר שההגבלות שנתנו היום יצילו אותנו מסגר

על מי אתה בא לעבוד?

מה השלב הבא? סגירת אירובי תרבות ביום כיפור ?

 

 

לפני 12 דקות, korola כתב:

הוא סתם מבלבל את המוח.. תחזור ותחפור אחורה..

הוא כתב שמספר החולים לא עולה ולא יעלה.

הוא בכלל לא רצה לקרוא להם חולים , כי הם בריאים. 

שמספר החולים היה עשרות בודדים הוא צחק עלי שכתבתי 200 חולים ביום. 

 

בכלל הוא כל כך עף על עצמו שהכריז שעוד מעט פותחים את החתונות ל 1000 איש ופותחים גם אירועי ענק.

אירועים באולם סגור מוגבלים ל 100 איש בעוד שבוע. 

בעבר הוא כתב שאף אחד לא יתחתן בגן אירועים .. זה חייב להיות אולם סגור.

 

 

 

לא לא בוא לא נבלבל אף אחד

כשהיו לנו 20 חולים ביום אתה אמרת שלא בודקים אנשים כדי שלא יהיו חולים

גם היום אני אומר שרוב האנשים שמאובחנים כל יום הם לא חולים

מה 25.5ועד היום איבחנו בערך 5000 "חולים" חדשים

 

כמה מונשמים מאז?

כמה חולים קשה? 

0 ?

 

בוא רק נתקן אותך..

עד ה 9.7 מותר 250 איש כמו שמותר כרגע

מה 10.7 (זה כבר בין המיצרים ויש רק 10% אירועים)  עד ה 31.7

מותר 250 בגן 

100 באולם

 

מבחינתנו זה שידרוג ענק, כי כרגע מותר לכאורה רק 250

 

לפני 1 דקה, korola כתב:

ואיזה קטע.. בודקים פחות , מוצאים יותר .. 

 

היום (שעוד לא נגמר) בדקו 15,575 לעומת  23/6 שבדקו 19,832 

ובכל זאת היום מצאו 588 לעומת 447. 

 

עוד שבוע יהיו תוצאות של הבדיקות הסרולוגיות  של כמה עשרות אלפים - טוענים שזה אכן מדגם סטיסטי שנבנה היטב.

סביר להניח שיגלו שרק כמה אחוזים בודדים מהמדינה יש להם כבר נוגדנים (פחות מ 5% ).

זה אומר שאם ממשיכים במצב של עכשיו.. אז בעוד חודש יהיה הרבה חתולים ברחוב.

יהיה סגר או לא יהיה סגר.. המשמעות היא שכמעט כל בן אדם שיסתובב בחוץ כנראה יהיה במגע עם חולה קורונה מאומת.

אם נגיע למצב שחצי מדינה בבידוד , אז איך יעשו חתונה?

או שהחתן או שהכלה תהיה בבידוד?

 

יזמינו  250 איש.. וחצי מהם יהיו בבידוד.. ומי שיגיע לחתונה יכנס לבידוד כמה ימים אחרי החתונה.

 

 

 

image.png.d2244152404142918b3bd6b2defa5cf2.pngimage.png.751d15c67e206e9cc63f3d5836d0a840.png

 

 

 

איזה קטע שכבר לא מקשיבים לשטויות האלה

ומשרד הבריאות מקבל בראש כבר יום שני ברצף

מכרו לו סגירה של האירועים בבין המיצרים

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

אני לא מתלהב שהקשיבו לי ולא סגרו, אני אמרתי "לסגור" בבין המיצרים וזה בדיוק מה שעשו

לקחו בדיוק את התאריכים של בין המיצרים והגבילו את הסגירה בדיוק לטווח הזה

 

ברור שהגבילו את הסגירה בדיוק לטווח הזה, זו הייתה דרישה של המפלגות החרדיות. אם אתה כל כך משוכנע בהיותך נביא- ת'פדל, תצטרף אליהם.

אתה צריך להבין, זה לא שמישהו שם עליך קצוץ או אפילו חצי קצוץ, או אפילו קצוץ למחצה. זה שבמקרה האינטרס שלך התיישר עם מישהו בממשלה שמחזיק הרבה השפעה.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Pika007 כתב:

 

ברור שהגבילו את הסגירה בדיוק לטווח הזה, זו הייתה דרישה של המפלגות החרדיות. אם אתה כל כך משוכנע בהיותך נביא- ת'פדל, תצטרף אליהם.

אתה צריך להבין, זה לא שמישהו שם עליך קצוץ או אפילו חצי קצוץ, או אפילו קצוץ למחצה. זה שבמקרה האינטרס שלך התיישר עם מישהו בממשלה שמחזיק הרבה השפעה.

 

מסכים איתך

בפעם ה 8493284 האינטרס שלי התיישר בדיוק עם מה שהחליטו בממשלה

אני קונה את המצב הזה

בכל הקבוצות שלנו חגגו היום

וכמעט שכחנו.....פעימה נוספת למאי-יוני

 

פייר? אני מבסוט על מה שקורה כאן עד ה 31.7

אחר כך ה' גדול

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...