Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, שגיא 601 כתב:

מה שמעניין בסיפור הזה של הקורונה זו השונות בין דעות המומחים. פרופסורים בעלי שם אומרים שסתם כולם נלחצים והכל יהיה בסדר ומצד שני פרופסורים אחרים טוענים שיהיו אלפי הרוגים ברחובות.

אותם הטוענים שהכל יהיה בסדר לא רואים מה הולך באיטליה?

 

אני חושב שההבדל בגישות הוא מעבר לנושא האפידמיולוגי/בריאותי, אלא משהו אחר ("קפיטליסטי"?). אלו שבעד להכיל ולתת לאוכלוסייה להידבק/להתחסן טבעית בעקיפין (או לא) אומרים במילים אחרות שהם מוכנים להקריב את המתים הצפויים (בעיקר אנשים מבוגרים ובעלי מחלות רקע, אבל לא רק) בשביל לשמור על הכלכלה. זה הכל טוב ויפה בתיאוריה, השאלה אם מישהו מהם באמת היה שם את השם שלו מאחורי תכנית כזאת בפועל. במציאות ניתן לראות שמקבלי ההחלטות רובם ככולם בחרו באפשרות האחרת של שיטוח העקומה.

 

פורסם

מה שמצחיק הוא , שבפברואר קניתי , צלחות ורפידות כי חששתי שבגלל הבלאגן מסין אז המחיר שלהם יעלה.

כרגע 2 הרכבים ליד הבית ולא זזים, אז בכלל אין צורך להחליף רפידות או צלחות בזמן הקרוב. 

 

בנתיים חברים מדווחים על התנפלות על ביצים בסופר..

מישהו הפיץ את האמת שרוב הביצים מיובאות ואין מספיק מטילות בארץ. 

 

מצחיק שלא מזמן בית המשפט בחסות משרד החלקאות הטיל צו השמדה והשמידו בארץ לול מלא מטילות

של מישהו שחרג מהמכסה. 

 

וכל אחד בסביבה שלו ... כי אני מכיר אנשים דואגים שה 150,000 ש"ח שיש להם בצד לא יספיקו.

ואולי השוכרים לא ישלמו להם שכר דירה , או בכלל לך תפנה שוכרים בזמנים אלו ,

או איך בכלל תראה את הדירה לשוכרים פוטנצאלים.

 

אז כן, גם מי שיש לו 40,000 בצד נמצא במצב טוב יותר ממי שאין לו.

מי שיש לו קצת כסף לאוכל ל-4 חודשים הקרובים נמצא במצב הרבה יותר טוב מכמה מיליוני אנשים שחיים מזרחית לנו.

או דרומית לנו.

 

 

  

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, wa11a כתב:

לא אמרו לאנשים לעבור מקיצון אחד לקיצון אחר. צריך לחיות ע״פ איזו נקודת אמצע. כן צרחך להיות מוכנים לזמני אבטלה כי יש כאלה מידי פעם.

והקיצון של לחיות על הלוואות, הלוואה לרכב, הלוואה לטיול לחו״ל וכו' זה קיצון גרוע מאוד.

גם הקיצון של לחיות כמו כלב גרוע מאוד.

איזון.

שמע, הביקורתיות על אלו שחיים על הלוואת עולה פה פעם בשבוע, גם כשאין מגפה.

אשמח לדעת מי האנשים האלו וכמה אחוזים הם מהאוכלוסיה בישראל.

 

כמו שנכתב מעלי, יש כאן כאלו שכנראה במקרה לגמרי לא חטפו כאפה מהמשבר, או כאלו שחיים בשנות ה70 מבחינה מנטלית. זה אולי כיף לצחוק על מי שנדפק, כמו שעושה מזנתרופ הפורום צ'מגיא, אבל אין בזה תכלית.

 

*ביקורת על משכנאות ברמה של "יש להם 250,000 ולקחו מיליון משכנתא" היא ילדותית, אני לא מתכוון לזה ולא מתכוון להתייחס לזה. 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

אני צוחק על המצב, לא על אנשים סובלים חלילה.  כולנו נמצאים באותה סירה אחרי הכל. 

 

ועכשיו 3 הלהיטים המוזיקליים הגדולים של תקופת השפל הכלכלי הגדול. 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 45 דקות, יבגניפ כתב:

שמע, הביקורתיות על אלו שחיים על הלוואת עולה פה פעם בשבוע, גם כשאין מגפה.

אשמח לדעת מי האנשים האלו וכמה אחוזים הם מהאוכלוסיה בישראל.

גם אני, כי אם יתברר שחלק גדול מהאוכלוסיה חי ככה הולך להיות פה מעניין בשנים הקרובות אבל לא בקטע טוב.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני חושב שזו בעיקר המצאה של סטראוטיפ.

לכל מי שאני מכיר יש הוצאות ongoing שהן בלתי נמנעות. למשל - טסט לרכב וטיפול שנתי (יש בישראל כמה מיליוני רכבים וקשה להסתדר בלי). למשל - אינטרנט, סלולארי ומכשיר חדש כל כמה שנים (לא. לא כי כולם מפונקים, אלא כי המכשירים לא נבנים לשרוד יותר מכמה שנים). שכר דירה, טיפולים רפואיים. והחובות הם גם בהתאם. בואו נחזיר את הדברים לפרופורציה. אם אני ארצה לקנות מחר 911 חדשה מהסוכנות - אף אחד לא יתן לי מימון לזה. כנראה גם לא רכב שעולה חצי מזה. ואדם ממוצע שפורס הוצאה סבירה וממוצעת לתשלומים לא חי חיים ראוותניים משירי היפ הופ של ביגי סמולס משנות ה90.

 

מן הסתם, לרוב מי שמרוויח יותר גם מוציא יותר. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

כפי שאמר אלברט איינשטיין ב-Red Alert הראשון: 

 

Time will tell. Sooner or later... time will tell...

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

שמע, הביקורתיות על אלו שחיים על הלוואת עולה פה פעם בשבוע, גם כשאין מגפה.

אשמח לדעת מי האנשים האלו וכמה אחוזים הם מהאוכלוסיה בישראל.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5640476,00.html
 

ציטוט

כמחצית (52%) ממשקי הבית שיש בהם ילדים, היו במשיכת יתר בשנה האחרונה לפחות חודש אחד

וזה משיכת יתר, לא רק הלוואות. 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

זה לא אומר הרבה כי אתה יכול להיות עם מינוס 300 ש"ח שקל אבל יש לך מליון שקל בפק"מ או בפר"י ועדיין תיכנס לסטטיסטיקה הזו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 24 דקות, liav12 כתב:

עזבו את זה כרגע 

 

לא שמתם לב איזה איכות של ירקות ופירות יש פתאום בסופרים?

 

באיזה רשתות שיווק?

פורסם

גם יכול להיות שבדיוק איפה שעומד המשקל שלי יש אנומליה גרביטציונית ואני לא באמת שמן.

 

אבלללללללל

אני מאוד בספק שאנשים שיש להם הרבה כסף בפקמ אין להם שקל בעובר ושב

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה לא? אם אתה שם בצד סכום קבוע בחיסכון יכול מאד להיות שתישאר במינוס קטן כמה ימים עד שתיכנס משכורת חדשה. קורה לי לפעמים. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני במינוס תמידי בחשבון הרגיל שלי. לא שיש לי מיליון בפקמ. אבל יש לכך סיבות כלכליות. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
×
×
  • תוכן חדש...