Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת סטיישן - יד2


compNum6
שימו לב! השרשור הזה בן 1465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לך, 

 

אינני מבין בעולם הרכבים אם כי אני בא מהאופנועים. בת זוגתי ואני החלטנו לרכוש רכב משותף ואנחנו בחיפושים נרחבים. 

יש לנו 2 כלבים ושנינו רוכבי אופניים. התקציב שלנו הוא כ40-45 א' ש"ח שבו היינו רוצים להתחדש באיזה סטיישן נחמדה, לא חשוב אם ידני או אוטומט. חשוב שבמידה וכן יהיה אוטומט, שיהיה אמין. 

 

בגדול האמינות זה דבר שחשוב לראש שקט וצריכת דלק בגבול ההיגיון. שנינו נוהגים במשנה זהירות ודי רגוע.

 

עד עכשיו פסלנו את פורד פוקוס סטיישן כי מבין האנשים ששאלו - נאמר שזו נפילה. (2012, ידני, 100K, סטיישן) 

כמעט רכשנו סיאט לאון (שדי אהבתי איך שהיא נראת) 2015 סטיישן DSG עם 100K אך פתאום כולם אומרים שהDSG של סיאט נפילה ויש איתן רק תקלות בגיר, דבר ידוע וכו' וכו'... אפילו חבר סיפר לי שיש תביעה עם צ'מפיון מוטורס לגבי הארכת אחריות לתקלות גיר וכו.. 

פתאום גם אומרים לנו לא להתקרב לליסינג כי אלו מכוניות שקורעים אותם. והאמת? שעצרתי היום ליד סיאט לאון סטיישן ושאלתי את הנהג מה דעתו. הוא איתה בליסינג כבר 120 אלף קמ והוא נהנה מכל רגע. 0 תקלות אבל יחד עם זאת, ציין בחיוך מלא שהוא קורע אותה. 

גם יונדאי i30 CW אומרים לא להתקרב כי הן זוללות דלק. 

 

פונה אלייך בתור מבין עניין - מהי המלצתך? 

 

עריכה אחרונה על ידי compNum6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל לקנות טויוטה אוריס סטיישן היברידית, היא תהיה חסכונית, בתקציבך סביבות 2012, גדולה, ומרווחת.

כמו כן אם פחות חשוב המרווח מאחור- תוכל לקנות סקודה פאביה, לא זוללת, והבגז' גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוקוס סטיישן ידנית צריכה להיות בסדר גמור. הבעיה של הפוקוס היא עם הגיר הרובוטי, ומן הסתם הידנית לא סובלת מהבעיה הזו. יש אחת כזו כרגע למכירה בפורום, שהגיעה בהזמנה מיוחדת ושייכת לכתב רכב - שווה לבדוק (אם כי המחיר המבוקש עליה רחוק מלהיות ריאלי, לדעתי הצנועה).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוקוס 2012 1600 ידנית זה סוס עבודה אמין, במחיר הנכון יכול היות מעניין.הבעיות היו בעיקר בגיר הרובוטי עד 2014/15.

 

יונדאי יכולה להיות גם אפשרות טובה. כמה אתם נוסעים בשנה? אם אתם לא עושים ק"מ אדיר אז צריכת דלק מעט גבוהה מהממוצע לא באמת תעשה הבדל.

 

הייתי שוקל גם 308 sw. ניתן למצוא במחירים מאוד אטרקטיביים. רק לקחת בחשבון את נושא הטיימינג המתפורר.

 

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד פוקוס סטיישן ידני 1,600 אמין ביותר.

כמעט שלא נמכר בזמנו כחדש, בטח ביחס לעשרות אלפים מהדגם הרובוטי שנמכרו ב2012-4 והרסו למותג ולדגם את השם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוקוס סטיישן ידני נמכרה בכמויות זעומות. בחירה בגיר ידני אמנם מנטרלת את הבעיות בגיר, אבל עדיין נשארים עם מכונית צפופה למדי, לא איכותית במיוחד ועם בעיות אחרות. לזכותה התנהגות כביש מעולה ונחות נסיעה מצויינת.

אוריס הייבריד סטיישן נשמעת מתאימה מאוד לדרישות אבל הגיעה לארץ רק ב-2014 והיא חורגת מהתקציב.

קיה סיד סטיישן גם כן מצויידת בגיר רובוטי כפול מצמדים בדומה ללאון סטיישן אבל יש עליו פחות תלונות, בדומה ללאון נמכרת במחירים אורקטיביים יחסית. שים לב שלא לרכוש רכב ששימוש רכב צמוד לטכנאים, היא הייתה פופולרית מאוד בתפקיד הזה בחברות ליסינג.

לגבי הלאון, הרכב זריז, חסכוני ומאובזר לא רע. יש לא מוסכים שמתמחים בתוצרת פולקסווגן ומטפלים בגיר במחירים סבירים. אתה יכול לקחת בחשבון מראש אפשרות לתקלה בגיר ולהשאיר סכום בצד ליישור קו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה על פיזו 308SW מבחינת עלות תועלת היא מנצחת.

תבדוק הסטורית טיפולים ותוודא שהוחלפה רצועת תזמון וניקוי של האגן והרשתית.

אל תפסול רכבים מליסינג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, Mike808 כתב:

מכונית צפופה למדי

נכון, אבל רלוונטי בעיקר במושב האחורי.

 

לפני 29 דקות, Mike808 כתב:

לא איכותית במיוחד

תגדיר "איכותית". איכות הצבע לא טובה, הפלסטיק במרכז ההגה הופך לדביק, אבל פרט לזה אני לא מכיר בעיות איכות משמעותיות.

 

לפני 29 דקות, Mike808 כתב:

ועם בעיות אחרות

איזה? אני באמת לא מכיר משהו ספציפי (בתור בעלים של אחת, אמנם אקובוסט אבל כנראה די דומה בשאר המכלולים, ומתוך הכרות עם עוד כמה כאלו).

 

עוד יתרון של פוקוס ברמת גימור ספורט (זו שמוצעת למכירה פה בפורום) הוא האבזור - בקרת שיוט, בקרת אקלים, מערכת סאונד לא רעה ועוד כמה פיצ'פקס.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, pooh-bear כתב:

פוקוס סטיישן ידנית צריכה להיות בסדר גמור. הבעיה של הפוקוס היא עם הגיר הרובוטי, ומן הסתם הידנית לא סובלת מהבעיה הזו. יש אחת כזו כרגע למכירה בפורום, שהגיעה בהזמנה מיוחדת ושייכת לכתב רכב - שווה לבדוק (אם כי המחיר המבוקש עליה רחוק מלהיות ריאלי, לדעתי הצנועה).

 

תודה על תגובתך.
זאת שלמכירה פה בפורום ראיתי גם בפייסבוק וביד2 אאל"ט אבל המחיר המבוקש אכן מוריד את האוויר אז אתה לא היחיד שחושב כך. כנראה הוא לא בסטרס למכור.

 

לפני 52 דקות, Mike808 כתב:

פוקוס סטיישן ידני נמכרה בכמויות זעומות. בחירה בגיר ידני אמנם מנטרלת את הבעיות בגיר, אבל עדיין נשארים עם מכונית צפופה למדי, לא איכותית במיוחד ועם בעיות אחרות. לזכותה התנהגות כביש מעולה ונחות נסיעה מצויינת.

אוריס הייבריד סטיישן נשמעת מתאימה מאוד לדרישות אבל הגיעה לארץ רק ב-2014 והיא חורגת מהתקציב.

קיה סיד סטיישן גם כן מצויידת בגיר רובוטי כפול מצמדים בדומה ללאון סטיישן אבל יש עליו פחות תלונות, בדומה ללאון נמכרת במחירים אורקטיביים יחסית. שים לב שלא לרכוש רכב ששימוש רכב צמוד לטכנאים, היא הייתה פופולרית מאוד בתפקיד הזה בחברות ליסינג.

לגבי הלאון, הרכב זריז, חסכוני ומאובזר לא רע. יש לא מוסכים שמתמחים בתוצרת פולקסווגן ומטפלים בגיר במחירים סבירים. אתה יכול לקחת בחשבון מראש אפשרות לתקלה בגיר ולהשאיר סכום בצד ליישור קו.

 

תודה על תגובתך. אני מאוד אהבתי את הלאון סטיישן.. נראה לי שבאמת אקח את עניין הקיר בחשבון ואפתח פקמ גיר לסיאט 😛

 

לפני 14 שעות, CHACHAM כתב:

תוכל לקנות טויוטה אוריס סטיישן היברידית, היא תהיה חסכונית, בתקציבך סביבות 2012, גדולה, ומרווחת.

כמו כן אם פחות חשוב המרווח מאחור- תוכל לקנות סקודה פאביה, לא זוללת, והבגז' גדול.

תודה על תגובתך.

גם בסקודה יש בעיה בגירים לא? 

 

לפני 38 דקות, דוב המערות כתב:

מצטרף להמלצה על פיזו 308SW מבחינת עלות תועלת היא מנצחת.

תבדוק הסטורית טיפולים ותוודא שהוחלפה רצועת תזמון וניקוי של האגן והרשתית.

אל תפסול רכבים מליסינג

תודה על תגובתך.

בת זוגתי פסלה את הצרפתיות וקיבלה בוסט מאחרים בנושא גם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, pooh-bear כתב:

נכון, אבל רלוונטי בעיקר במושב האחורי.

 

תגדיר "איכותית". איכות הצבע לא טובה, הפלסטיק במרכז ההגה הופך לדביק, אבל פרט לזה אני לא מכיר בעיות איכות משמעותיות.

 

איזה? אני באמת לא מכיר משהו ספציפי (בתור בעלים של אחת, אמנם אקובוסט אבל כנראה די דומה בשאר המכלולים, ומתוך הכרות עם עוד כמה כאלו).

 

עוד יתרון של פוקוס ברמת גימור ספורט (זו שמוצעת למכירה פה בפורום) הוא האבזור - בקרת שיוט, בקרת אקלים, מערכת סאונד לא רעה ועוד כמה פיצ'פקס.

 

דווקא בעיות צבע אני פחות מכיר, אבל גומיות שנושרות, חלקי גומי ופלסטיק שלא מאריכים ימים ונראים רע, איכות הרכבה נמוכה שגורמת לדיפונים לנשור מהמקום, וממירים קטליטיים שמסיימים את חייהם מוקדם.

הרבה מהרכבים האלה עמדו במגרשים תקופות ארוכות, מה שבטח לא סייע להם, והם נסחרים כרגע במחירים נמוכים ומחליפים ידיים ברגע שמתגלה תקלה יקרה לתיקון.

אני לא הייתי ממליץ על הרכב הזה לאף אחד. אם הקונה מודע לכל התקלות ומוכן לקחת סיכון בכל זאת זה עניין שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@MIKE808

 

לפני כשעה, Mike808 כתב:

פוקוס סטיישן ידני נמכרה בכמויות זעומות. בחירה בגיר ידני אמנם מנטרלת את הבעיות בגיר, אבל עדיין נשארים עם מכונית צפופה למדי, לא איכותית במיוחד ועם בעיות אחרות. לזכותה התנהגות כביש מעולה ונחות נסיעה מצויינת.

אוריס הייבריד סטיישן נשמעת מתאימה מאוד לדרישות אבל הגיעה לארץ רק ב-2014 והיא חורגת מהתקציב.

קיה סיד סטיישן גם כן מצויידת בגיר רובוטי כפול מצמדים בדומה ללאון סטיישן אבל יש עליו פחות תלונות, בדומה ללאון נמכרת במחירים אורקטיביים יחסית. שים לב שלא לרכוש רכב ששימוש רכב צמוד לטכנאים, היא הייתה פופולרית מאוד בתפקיד הזה בחברות ליסינג.

לגבי הלאון, הרכב זריז, חסכוני ומאובזר לא רע. יש לא מוסכים שמתמחים בתוצרת פולקסווגן ומטפלים בגיר במחירים סבירים. אתה יכול לקחת בחשבון מראש אפשרות לתקלה בגיר ולהשאיר סכום בצד ליישור קו.

 אתה עובד בתחום המכוניות ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, Mike808 כתב:

דווקא בעיות צבע אני פחות מכיר, אבל גומיות שנושרות, חלקי גומי ופלסטיק שלא מאריכים ימים ונראים רע, איכות הרכבה נמוכה שגורמת לדיפונים לנשור מהמקום, וממירים קטליטיים שמסיימים את חייהם מוקדם.

גומיות נושרות זו בעיה שאני מאמין שנפתרה ממזמן בכל הפוקוסים שעוד נוסעים, וגם אם לא, זה באמת לא משהו מורכב. על ממירים לא שמעתי, לא פוסל. גם ב-i30 יש תקלות נקודתיות.

 

אני לא יכול להגיד שהפוקוס הזו מצטיינת באיכות פלסטיקה מרהיבה במיוחד, או במרקמים מיוחדים או שום דבר טוב אחר בנוגע לאיכות החומרים ועמידותם, אבל אני חשוב שנסחפת בקילומטרים. יש לי אחת כזו, שנת 2013, שחורה, עומדת כל היום בשמש (כבר מעל שנתיים וחצי אצלי). שום ריפוד לא נשר, שום פלסטיק או גומי לא התפרק, שום כיתוב לא דהה ושום כפתור או פי'צר לא הפסיק לעבוד (וזה בניגוד, נניח, ל-C5 שהיתה לי קודם שבה התאורה במראות בסכי השמש כבר לא היתה איתנו, ספי הדלת מאלומיניום התפרקו, וכפתורי הפעלת החלונות עבדו מתי שבא להם). יש כבר ממש טיפה קרקושים, הפלסטיק במרכז ההגה נהיה דביק, וכן, יש קצת חומרים שאם תהיה מאוד קטנוני תראה בפינות בכל מיני נקודות (ציפוי ה"אלומיניום" בהגה, או ידית ההילוכים) שהם כבר לא מה שהיה פעם, אבל בשביל רכב בן 7 וחצי שלא נשמר באיזה מרתף מבוקר לחות, זה נראה לי סביר בסה"כ. לא מצטיין, אבל לא משהו לפסול עליו רכב.

 

ציטוט

הרבה מהרכבים האלה עמדו במגרשים תקופות ארוכות, מה שבטח לא סייע להם, והם נסחרים כרגע במחירים נמוכים ומחליפים ידיים ברגע שמתגלה תקלה יקרה לתיקון.

אני לא חושב ש"הרבה" זה משהו שאפשר להגיד על הידניות, פושט בגלל שאין הרבה כאלו. כמובן שצריך למצוא רכב במצב סביר, אבל זה נכון לכל רכב בתקציב נמוך שלא תקנה.

 

מעבר לזה, זו שמוצעת כאן למכירה נראית מאוד שמורה, וזה משהו שכנראה עוזר למצב הפנימי של הרכב.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, pooh-bear כתב:

גומיות נושרות זו בעיה שאני מאמין שנפתרה ממזמן בכל הפוקוסים שעוד נוסעים, וגם אם לא, זה באמת לא משהו מורכב. על ממירים לא שמעתי, לא פוסל. גם ב-i30 יש תקלות נקודתיות.

 

אני לא יכול להגיד שהפוקוס הזו מצטיינת באיכות פלסטיקה מרהיבה במיוחד, או במרקמים מיוחדים או שום דבר טוב אחר בנוגע לאיכות החומרים ועמידותם, אבל אני חשוב שנסחפת בקילומטרים. יש לי אחת כזו, שנת 2013, שחורה, עומדת כל היום בשמש (כבר מעל שנתיים וחצי אצלי). שום ריפוד לא נשר, שום פלסטיק או גומי לא התפרק, שום כיתוב לא דהה ושום כפתור או פי'צר לא הפסיק לעבוד (וזה בניגוד, נניח, ל-C5 שהיתה לי קודם שבה התאורה במראות בסכי השמש כבר לא היתה איתנו, ספי הדלת מאלומיניום התפרקו, וכפתורי הפעלת החלונות עבדו מתי שבא להם). יש כבר ממש טיפה קרקושים, הפלסטיק במרכז ההגה נהיה דביק, וכן, יש קצת חומרים שאם תהיה מאוד קטנוני תראה בפינות בכל מיני נקודות (ציפוי ה"אלומיניום" בהגה, או ידית ההילוכים) שהם כבר לא מה שהיה פעם, אבל בשביל רכב בן 7 וחצי שלא נשמר באיזה מרתף מבוקר לחות, זה נראה לי סביר בסה"כ. לא מצטיין, אבל לא משהו לפסול עליו רכב.

 

אני לא חושב ש"הרבה" זה משהו שאפשר להגיד על הידניות, פושט בגלל שאין הרבה כאלו. כמובן שצריך למצוא רכב במצב סביר, אבל זה נכון לכל רכב בתקציב נמוך שלא תקנה.

 

מעבר לזה, זו שמוצעת כאן למכירה נראית מאוד שמורה, וזה משהו שכנראה עוזר למצב הפנימי של הרכב.

 

אני רואה כאלה עם גומיות משתלשלות מהדלתות עד היום.

יכול להיות שהרכב שלך פרטי ונשמר היטב, אני מאמין שגם שימוש בחומרי ניקוי זולים והתקנות מקומיות עם פירוק והרכבה שלא כמו במקור מסייעות לבלאי, רוב הפוקוסים שבהם נתקלתי נראים פשוט זוועה בפנים ומקרקשים מאוד.

בנוגע לידניות, למצוא אחת כזאת זה ממש לחפש מחט בערימת שחת, יש מעט מאוד ידניות, ועוד פחות סטיישן ידניות שזה הופך את האוטו לדיי תיאורטי.

זה נכון שלכל רכב יש את הבעיות שלו, כמעט לכל רכב יש לפחות "מחלה" אחת, אבל הפוקוס פשוט סובלת מיותר מדי בעיות, למי שלא שם בראש מעייניו התנהגות כביש ונוחות נסיעה אני שוב ממליץ פשוט לדלג לדגם אחר. לא חסרות משפחתיות קומפקטיות סטיישן יותר מוצלחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1465 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...