Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרכב ניסן אקסטרייל כרגע הצמיג של גודייר ואני צריך להחליף מצאתי במחיר של660 לאותו הצמיג אך שלי מיוצר ביפן והחדש מיוצר בסין

המוכר הציע לי קונטיננטל ב770 לצמיג אולי כמה שקלים פחות

בבקשה אני חייב יעוץ???

Screenshot_20200825-213115_WhatsApp.thumb.jpg.835c80a0d026185a253639daf85b28f3.jpgScreenshot_20200825-213035_WhatsApp.thumb.jpg.52a079e76b202636c877b16d37be98d4.jpg

פורסם

עם מה הרכב מגיע הרכבה ראשונית?
קונטי צמיג מצוין, אתה יכול להכנס לאתר שלהם ולבחור את דגם הרכב שלך ולראות מה הם ממליצים

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

פורסם (נערך)

הלכתי על הקונטי 6 כהמלצתכם!

בעלות של 670שח לצמיג.... תודה על היעוץ! 

 

משהו מבין בענין החנקן שממלאים צריך או לא?

עריכה אחרונה על ידי אקסטרייל
פורסם

נותנים חינם - תיקח.
בתשלום לא שווה.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 2 שעות, אייל כתב:

קונטי פרימיום 6 צמיג כביש מעולה מהטובים שיש.  

לא יודע אם הוא מתאים לנסיעה בשטח או שבילים. 

 

רוב השימוש שלי בכביש.... שטח ממש לא....

שבילים כשיצא לי אעדכן!

לפני 4 דקות, vladclar כתב:

נותנים חינם - תיקח.
בתשלום לא שווה.

אני מבין שזה לא מזיק.....

יש בזה משהו טוב?

פורסם (נערך)

הרעיון הכללי בחנקן הוא להאט את קצב התרוקנות האוויר ,שיפור תצרוכת הדלק , הפחתת התנגדות הצמיג לגלגול וכו'.

לומר שזה תורם משהו מהותי , מנסיוני קשה לומר.

אם נותנים בחינם תיקח, אם לא אז לא.

 

החלפת רביעיית צמיגים? 

 

עריכה אחרונה על ידי אייל

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם (נערך)

חנקן בצמיגים ממלאים בעיקר במכוניות מרוץ ומטוסים כדי לאזן את שינויי הלחץ בצמיג במצבים שונים.

תראה כמה חנקן אתה מקבל מהטבע באוויר שאנו נושמים בחינם:

 

Atmosphere3_he.svg.png

עריכה אחרונה על ידי trademark
×
×
  • תוכן חדש...