Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה ג'אז החדשה - תחילת השיווק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את העיצוב אהבתי דווקא. מזכיר קצת את הג׳אז המקורית. בלי יותר מדי קישוטים ומראה רובוטריקי כמו של היאריס החדשה (תשאירו את העיצוב לאיטלקים…). 

המחיר גבוה, אבל זה לא ימנע ממנה להימכר בכמויות לדעתי. יש לג׳אז קהל נאמן מאוד ולא סתם היא נמכרת מהר ביד 2 ובמחירון/קרוב לזה. שמח שהדור הנוכחי זריז יותר סוף סוף. הקודם היה די עגלה. מעניין יהיה לראות מבחן שלה ראש בראש מול היאריס. 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם ההקצאה מוגבלת מאוד, אז כן, היבואן לא יוכל למכור באלפים.

ראה ערך הגימני החדש.

זאת אם אכן ההקצאה נמוכה מהסיבות הנכונות (עודף ביקוש בשווקים שאינם ישראל).

פורסם (נערך)

לא מדובר ברכש נישה סטייל ג׳ימיני, אלה בסופר מיני בייצור המוני. 

 

הקצאה נמוכה זה משהו רגעי. המחיר הזה מקבע את מחיר הג׳אז גם שנה-שנתיים קדימה מהיום שעד אז המלאים יכולים לגדול. אני לא רואה את ״מאיר״ חותכים במחיר הג׳אז בעתיד בהתאם למצב המלאי.

 

אני יותר מאמין שזה חישוב קר של כמות מול רווח ליחידה. היבואן פועל נכון מבחינתו ומעדיף למכור פחות ברווח גדול יותר. בסדר. זכותו.

אין לי נתונים של מכירות הג׳אז לאורך השנים אז אני לא מתווכח עם גוף שמנהל ספרים עם הנתונים האלה.

 

זה לא אומר שהרכב לא מיועד להימכר באלפים. הוא מיועד להימכר במאות אלפים לא רק אלפים, פשוט לא פה , בגלל דעת הקהל ובגלל המחיר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 11 שעות, פבל כתב:

היאריס לא באמת מתחרה בג'אז. היאריס היא סופר מיני קלאסית, הג'אז תכלס הרבה יותר קרובה למיקרו-וואן. היא בערך פי 32 אלף (לא מדוד) יותר מרווחת מכל סופר מיני אחרת.

 

אם יחליטו לייבא בעתיד את היאריס קרוס בגרסה היברידית אז היא תהיה סוג של מתחרה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מה זאת אומרת הוא לא אמור להמכר באלפים?
כאילו אם מחר אלפים ירצו לקנות הונדה ג'אז היבואן יגיד להם "לא לא לא אני לא מוכר באלפים, מוכר רק בעשרות"?
איזה מן טיעון עקום זה?
תגיד התמחור של הג'אז תמנע ממנה להמכר באלפים רק משוגעים יקנו אותה.
תגיד יש רק קומץ עיוורים בארץ שעקב טעות מחזיקים עדיין ברשיון נהיגה ויקנו את המדוזה הזו.
 
אלו טיעונים הגיוניים.
להקביל את הג'אז לפגאני זונדה? לא זה לא טיעון הגיוני.

אי אפשר למכור באלפים, כי היצרן לא מקצה כמות כזו.
עד סוף השנה יש הקצאה של מאות בודדות ותהיה בטוח שהן ימכרו.
לשנה הבאה ההקצאה היא פחות מ-1500 כלים, לכן לא נראה לי שתהיה בעיה למכור אותם.
השוק הישראלי הוא בין הפחות רווחיים ליצרני הרכב בגלל המיסוי הגבוה, מה שמצריך מחיר נמוך לכל שלדה.
תוכל לבדוק מול לקוחות שקנו את הג׳אז הקודמת בתחילת השיווק כמה זמן המתינו (קרוב לחצי שנה) ושפ ההקצאה היתה כפולה.
ב-hrv השיווק נעצר לשלושה חודשים בגלל שהיתה המתנה של חצי שנה ולא היו הקצאות מהיצרן, לכן המסירות שלה בשנה הראשונה היו אפילו לא רבע מהיכולת.
אתה לא מתחבר לרכב, וזה בסדר.
יש אנשים שמעדיפים פרקטיקה, אמינות, חסכון וסחירות על עיצוב, התנהגות כביש ומראה יוקרתי.
פורסם

אני דווקא מאוד מסמפט את ג׳אז. אני מסמפט כל רכב עם ערך מוסף ובמיוחד אם הוא ״מכוער״ ומיוחד, ובכל זאת המחיר שלה הופך אותה מיציאה מיוחדת להזיה וחבל.

  • מצחיק 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

נסעתי היום בג'אז של הבן שלי דור שני  (08), יש בה משהו שאי אפשר להסביר שטח חלונות ענק (ממש הבדל מהספייס ורסו של רעיתי או הנירו שלי),

מרווחת ונוסעת מצויין, צריכת דלק ממחשב הרכב (ב 3K ק"מ האחרונים) 6.6 ליטר ל100 ק"מ, כך שהיא גם חסכונית.

 

מקווה שגם החדשה שומרת על מאפיינים אלו...

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
פורסם

אז קח את חווית ההונדה הזו, תוסיף לה עוד 30% בכל הממדים, לרבות שטח החלונות, המרחב הפנימי לנוסעים ובתא המטען, איכות הנסיעה, ביצועים, בקיצור, די הכל, חוץ מהסמל כמובן ותבין איזה פיספוס זה הפסקת ייצור הפיקאסו/ספייסטורר.

פורסם

יש לי ג'אז 2016, אוהב אותה מאד.

ולגבי שדרוג:
1. המחיר יקר מדי. מעניין בכמה יימכר ב 0 ק"מ.
2. צריך לחכות לראות מה רמת האמינות של הדגם החדש.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

קראתי שהקטינו את תא המטען ב 56 ליטר נוספים.  הרכב הקודם שלי (נשאר מאז במשפחה) היה ג'אז מהדור הראשון, 2003,  עם תא מטען מעולה יחסית לגודל הרכב של 380 ליטר.  בדור השלישי הוא היה 354, ובחדש כבר 298.  זו אכזבה קשה לכל מי שעד היום קנה את הג'אז בין השאר בגלל שהציעה תא מטען שאופייני לקטגוריה גדולה יותר. לפחות עבורי זה יכול להיות מה שמכריע, כי עובד עם ציוד.

כיום יש לי טויוטה אוונסיס, עם איכות נסיעה אחרת לגמרי, אבל תא המטען מאכזב מאוד -  אמנם מעל 500 ליטר, אבל הרבה הרבה פחות שימושי מזה של הג'אז, בגלל שהגובה הפנימי שלו מוגבל ביותר. לעולם לא אקנה יותר סדאן. 

 

פורסם

@giladsh במכוניות האצ'בק נתון הנפח של תא המטען די חסר משמעות. הוא מסמל את נפח התא עד גובה המדף. כך שיכול להיות שבג'אז הנמיכו את המדף עם כל דור ודור (אני לא יודע, סתם מנחש) וזה מה שגרם ל"הקטנת" תא המטען. נפח אמיתי של תא מטען של מכונית האצ'בק צריך לבדוק במציאות.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

האמת שתא מטען לא ניראה גדול במציאות, בנוסף קרוב למושבים יש מדרגה קטנה בתוך תא המטען, אך מנגד יש תא אחסון מתחת לשטיח.

 

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...