Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה ג'אז החדשה - תחילת השיווק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מודה שקצת התבלבלתי: אם המנוע החשמלי ה"ראשון" מקבל תנועה מכנית ממנוע הבנזין ומייצר חשמל - אז למה הוא בכלל נחשב מנוע?מה ההבדל בינו לבין אלטרנטור? הוא יודע לעבוד הפוך (כלומר, לקבל חשמל ולייצר תנועה)?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 22 דקות, פבל כתב:

(אבל משום מה גם לה יש טאסות פלסטיק על הג'אנטים)

 

מה?

מה מה מה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 דקות, pooh-bear כתב:

אני מודה שקצת התבלבלתי: אם המנוע החשמלי ה"ראשון" מקבל תנועה מכנית ממנוע הבנזין ומייצר חשמל - אז למה הוא בכלל נחשב מנוע?מה ההבדל בינו לבין אלטרנטור?

אני מודה, גם אני לא לגמרי הבנתי את ההיגיון מאחורי המינוח הזה, אבל נתתי להם להנות מהספק. בכל מקרה, אם כבר הבהרנו שאני לא לבד, העברתי להם תשובה ומהיכרותי את הנפשות הפועלות (אורי גור) נקבל תשובה מקיפה ומדויקת. 

 

לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מה?

מה מה מה?

כן.

כן כן כן. 

זה דומה למה שהיה פעם בפריוס וכמה אופלים, וקיים היום ביונדאי איוניק.

תראה בתמונות של המכונית הלבנה והאדומה - החלק האפור הוא פלסטיק.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 39 דקות, פבל כתב:

זו הגרסה הבסיסית, הגרסה ללקוחות פרטיים נראית בסדר גמור (אבל משום מה גם לה יש טאסות פלסטיק על הג'אנטים)

 

 

 

לפי המפרט בגרסת קומפורט (ב-120 אלף) אין ג'אנטים, רק בגרסת אלגאנס (124 אלף ש"ח) .

פורסם
לפני 27 דקות, pooh-bear כתב:

אני מודה שקצת התבלבלתי: אם המנוע החשמלי ה"ראשון" מקבל תנועה מכנית ממנוע הבנזין ומייצר חשמל - אז למה הוא בכלל נחשב מנוע?מה ההבדל בינו לבין אלטרנטור? הוא יודע לעבוד הפוך (כלומר, לקבל חשמל ולייצר תנועה)?

חייב להגיד שקיבלתי תשובה הרבה יותר מהר ממה שציפיתי.

אכן המנוע ה"ראשון" הוא גנרטור בלבד ולא יכול לסייע ישירות בהנעת הגלגלים.

 

לפני 2 דקות, shrek כתב:

לפי המפרט בגרסת קומפורט (ב-120 אלף) אין ג'אנטים, רק בגרסת אלגאנס (124 אלף ש"ח) .

נכון, לזה התכוונתי. שגרסת קומפורט היא גרסה שמיועדת לציים אז היא פחות רלוונטית ללקוח הפרטי. ובגרסת אלגנס יש ג'אנטים, אבל משום מה יש עליהם גם טאסות. 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 28 דקות, פבל כתב:

כן.

כן כן כן. 

זה דומה למה שהיה פעם בפריוס וכמה אופלים, וקיים היום ביונדאי איוניק.

תראה בתמונות של המכונית הלבנה והאדומה - החלק האפור הוא פלסטיק.

 

למה? הג'נטים סגסוגת שמאחורה מכוערים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 19 דקות, פבל כתב:

אכן המנוע ה"ראשון" הוא גנרטור בלבד ולא יכול לסייע ישירות בהנעת הגלגלים.

אז בעצם מתברר שגם לי (ולכולנו, בעצם) יש שני מנועים, ועד היום השני משום מה לא נספר. חתיכת שדרוג.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 2 דקות, pooh-bear כתב:

אז בעצם מתברר שגם לי (ולכולנו, בעצם) יש שני מנועים, ועד היום השני משום מה לא נספר. חתיכת שדרוג.

מתוך מה שקראתי יש כמה מצבי נהיגה. באחד מהם מנוע הבנזין אכן משמש כגנרטור, אבל בשני יש חיבור ישיר כך ששניהם פועלים במשותף ובשלישי רק מנוע הבנזין אחראי להנעה:


- In Electric Drive mode, you are running 100% on smooth, silent electric power. This mode will usually be used when accelerating from a standstill or during low-speed cruising.

- Hybrid Drive is when the petrol engine and electric motor combine for optimum power and economy, perfect for when you're accelerating on the move or overtaking.

- Engine Drive occurs during sustained, higher-speed cruising when the petrol engine is at its most efficient powering the car.

הסטוריה מוטורית: סיטרואן דיאן 6 >> דיהטסו קורה >> סיטרואן AX GT >> פורד פוקוס >> פיג'ו 406 >> פורד פוקוס >> סיטרואן c8 >> פולקסוואגן גולף >> פולקסוואגן טיגואן > פולקסוואגן e-Up

פורסם

אפשר לחתום בכך שלא סתם זו המכונית הנבחרת שוב ושוב ע"י אנשי הגיל השישי בבריטניה, ואפשר גם להבין אותם. מרווח מאוד - גם לנכדים, קל להיכנס ולצאת, אמין, חסכוני, קל לתמרון בעיר, שדה ראיה טוב... תעירו אותי בגיל 82. 

פורסם

לפחות הפעם היא צריכה להיות זריזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 10 דקות, pooh-bear כתב:

אז בעצם מתברר שגם לי (ולכולנו, בעצם) יש שני מנועים, ועד היום השני משום מה לא נספר. חתיכת שדרוג.

כן, בדיוק. אני כבר חושב בכמה זה מעלה את הערך של הרכב שלי כשאני אחליט למכור אותו 😁

 

לפני 4 דקות, bohad כתב:

מתוך מה שקראתי יש כמה מצבי נהיגה. באחד מהם מנוע הבנזין אכן משמש כגנרטור, אבל בשני יש חיבור ישיר כך ששניהם פועלים במשותף ובשלישי רק מנוע הבנזין אחראי להנעה:


- In Electric Drive mode, you are running 100% on smooth, silent electric power. This mode will usually be used when accelerating from a standstill or during low-speed cruising.

- Hybrid Drive is when the petrol engine and electric motor combine for optimum power and economy, perfect for when you're accelerating on the move or overtaking.

- Engine Drive occurs during sustained, higher-speed cruising when the petrol engine is at its most efficient powering the car.

נכון, זה בדיוק מה שכתוב בידיעה שיש אליה לינק בהודעה שפתחה את השרשור הזה...

 

לפני 16 דקות, m3x7r3m3 כתב:

למה? הג'נטים סגסוגת שמאחורה מכוערים?

אין לי שמץ, אבל זה משהו שקיים כבר הרבה שנים and at this point I'm too embarrassed to ask.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

לא חושב שיהיו הרבה מכירות לציי רכב, כי גם ככה ההקצאות לישראל נמוכות (לא יודע להגיד מה הסיבה בדיוק).
לרכב הזה יש את הקהל שלו, והוא לא אמור להימכר באלפים.

פורסם
לפני 4 דקות, פבל כתב:

אין לי שמץ, אבל זה משהו שקיים כבר הרבה שנים and at this point I'm too embarrassed to ask.

 

tfvmn8f.png

 

כמעט ולא נתקלתי בחיי בג'אנטים סגסוגת שהיו יותר מכוערים מאשר טאסה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

לפחות הפעם היא צריכה להיות זריזה.

מנסיון עם קלריטי (שמגיעה עם תצורת הנעה דומה), הרכב זריז כל עוד יש טעינה בסוללה. מהרגע שהיא פרוקה יש לך 100 כ"ס על משקל של שני טון, מה שמתורגם להרבה רעש במישור וזחילה על 70 בעליות, יחד עם כל המשאיות. הקלריטי הייתה הרכב ממנו נפרדתי הכי מהר למעשה.

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, asafasraf כתב:

לא חושב שיהיו הרבה מכירות לציי רכב, כי גם ככה ההקצאות לישראל נמוכות (לא יודע להגיד מה הסיבה בדיוק).
לרכב הזה יש את הקהל שלו, והוא לא אמור להימכר באלפים.


מה זאת אומרת הוא לא אמור להמכר באלפים?
כאילו אם מחר אלפים ירצו לקנות הונדה ג'אז היבואן יגיד להם "לא לא לא אני לא מוכר באלפים, מוכר רק בעשרות"?
איזה מן טיעון עקום זה?
תגיד התמחור של הג'אז תמנע ממנה להמכר באלפים רק משוגעים יקנו אותה.
תגיד יש רק קומץ עיוורים בארץ שעקב טעות מחזיקים עדיין ברשיון נהיגה ויקנו את המדוזה הזו.
 

אלו טיעונים הגיוניים.
להקביל את הג'אז לפגאני זונדה? לא זה לא טיעון הגיוני.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...