Jump to content

bohad

  • הודעות

    55
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bohad

  1. אשמח להמלצה על מתקין או עסק למצברי VARTA או BOSCH באזור מודיעין. המצבר שלי (Varta EFB 70Ah) עדיין מקורי וכמעט בן 6 ונראה שהגיע זמנו להחלפה.
  2. חברים, הגיע הזמן לפנות מקום ולעשות סדר. אני נפרד מאוסף פרטי של כ-150-200 גיליונות של מגזין Car האגדי (המהדורה הבריטית המקורית). האוסף מכסה בעיקר את שנות ה-90 וה-00 – תקופה שנחשבת בעיני רבים לתור הזהב של עיתונות הרכב המודפסת. מצב הגיליונות: משומשים אך שמורים - נקראו באהבה. מחיר: 300 ש"ח לכל האוסף (הכל הולך יחד - אני לא מוכר גיליונות בודדים). איסוף: ממודיעין (יש צורך להגיע עם ארגזים/שקיות חזקות, זה שוקל לא מעט). מי שמעוניין בארכיון מוטורי איכותי – מוזמן לפנות בפרטי.
  3. bohad

    SUV בליסינג פרטי

    ליסינג פרטי בעיקר בגלל נוחות. אני מודע לגבי עניין החיסכון בנסועה נמוכה אבל כאמור אין העדפה לחשמלי/היברידי.
  4. מנסה לעזור לחבר: משפחה של של הורה אחד ו-3 מתבגרים רוצה לקחת SUV בליסינג פרטי. נסועה נמוכה יחסית (עד 15 אלף בשנה). אין העדפה ברורה לסוג הנעה (יש אפשרות לעמדת טעינה), אבל עם נטיה כלשהי לפלאג-אין. העדפות כלליות: רכב בגודל בינוני, בטוח, "מעניין" (אבל בלי גימיקים). כרגע שוקלים Expeng G6, BYD Seal U (למרות שהן אולי גדולות מדי) או משהו מהסיניות החדשות, ואפילו אופציות בנזין/היברידי. מה הייתם ממליצים? תודה חברים 🙏
  5. חברים, נזק עצמי שאני מקווה שהוא לא גדול. מה מציעים - לתבוע את הביטוח? לתקן לבד? תודה 🙏
  6. חבר עם אינפיניטי EX35 שגר במודיעין מחפש המלצה על מוסך באזור המרכז או השפלה. יש למישהו הצעות? אגב, אפשר לטפל באינפיניטי גם במוסכים של ניסאן? תודה חברים 🙏
  7. תודה - הצלת אותי! לחצתי את הלחצן פנימה והכנסתי את החגורה ועכשיו המנגון עובד בלי תקלות 🙏
  8. שלום חברים, אשמח לעזרה: אופל גרנדלנד שנת 2020, חגורת הבטיחות האחורית-ימנית מסרבת להיכנס לתופסן שלה, והתחושה היא כאילו משהו חוסם את הכניסה. ניסיתי לחץ אוויר אבל זה לא עזר. למישהו יש רעיון? תודה
  9. חיברתי את מסך המולטימדיה לרמקול נייד וזה עבד
  10. שלום חברים, אודה לחכמת המקצוענים בבעיה שנתקלתי בה: סיאט אלתיאה שנת 2011. קניתי מסך מולטימדיה ואני מנסה לחבר אותו לכניסת Aux שקיימת ברכב מתחת למשענת היד המרכזית. הסאונד לא עובר (הכבל תקין, בדקתי), כאשר המערכת המקורית של הרכב והמסך החדש שניהם במצב Aux. ניסיתי לפרק את היחידה המותקנת מתחת למשענת היד אבל גם היא לא יוצאת... בקיצור - יש הצעות? תודה 🙏🏻
  11. תודה! אם מוסיפים גם הברידי לא-נטען, יש אפשרויות טובות נוספות? (יותר לכיוון ה 200 אש"ח)
  12. שלום חברים, חבר מעוניין בהמלצה על רכב מהעבודה כשהתקציב הוא עד 230 אלף. בגלל הטבת המס הוא שוקל פלאג-אין ויש לו העדפה ל SUV. יש לכם המלצות? תודה 🙏🏻
  13. שלום חברים, קיבלתי במתנה מההורים סיאט אלתיאה XL שנת 2011 במצב שמור. יש המלצה על מוסך טוב באזור המרכז לטיפול שוטף ברכב? חוץ מזה, יש תקלה בפנסים האחוריים ונראה שצריך לקנות חדשים. מאיפה מומלץ להזמין (יכול לחכות להזמנה מחו"ל)? תודה!
  14. bohad

    SUV מרווח עד 120 אלף

    תודה על התשובות! ספציפית, מה דעתכם לגבי MG EHS?
  15. חבר מעוניין בהמלצה על SUV שיהיה מרווח מספיק למשפחה של 5 נפשות (3 מתבגרים גדולים) בתקציב של עד 120 אלף. דרישות: אמינות (יודע שזה עניין חמקמק וקשה לניבוי), בטיחות, צריכת דלק טובה וצבע שחור (טוב, לא חובה...). אודה לתובנות שלכם 🙇‍♂️
  16. אהלן, מחפש המלצה על מתקין או על מערכת שתתאים לאיניפיניטי ex37 שנת 2013. תודה!
  17. bohad

    מכוניות עם "בלם יד" ברגל?

    אולי הוא רוצה בכלל לקנות רכב כזה, והתייאש מאיתנו כשפיתחנו את זה לדיון חופר האם זה טוב ולמה בכלל זה קיים? חזרתי. תודה על כל התשובות! הסיבה לחיפוש רכב כזה נשמעת קצת מוזרה: בן של חבר הוא על הספקטרום, וכאשר מסיעים אותו באוטו הוא לפעמים מושך בבלם היד תוך כדי נסיעה (!). מנסה לעזור לו למצוא רכב אחר שבו זה לא יתאפשר. אני מניח שגם בלם יד חשמלי לא יפתור את הבעיה (ואולי אפילו מסוכן יותר).
  18. שלום, מי יודע במקרה איזה מכוניות משפחתיות נמכרו בארץ בשנים האחרונות עם בלם עזר ("בלם יד") שמופעל באמצעות הרגל. תודה!
  19. תודה לכולם! שאלת המשך: האם וו גרירה מתקפל עדיף על קבוע?
  20. אני מתכנן לרכוש אופל גרנדלנד X וחשבתי להתקין וו גרירה, בעיקר עבור מנשא אופניים. התקנה אצל היבואן עולה 2500 ש"ח (אחרי הנחת "חבר"). אני מתלבט אם אכן כדאי לעשות את זה דרך היבואן, או שיש מתקינים מומלצים אחרים שהם זולים או טובים יותר? אשמח לעצתכם
  21. תודה רפי!
  22. יש סוכן ביטוח מומלץ?
  23. אנחנו חוזרים לישראל אחרי שנתיים באירופה ומתכננים לרכוש רכב חדש. פניתי לחברת WeSure והם דורשים אישור היעדר תביעות בישראל כתנאי לקבלת ביטוח. אני יכול להשיג אישור כזה מהמדינה בה אני גר עכשיו על השנתיים האחרונות, אבל הוא לא בישראל ולא בעברית... יש למישהו ניסיון עם סיטואציה כזו? זו בעיה שאני צפוי להתקל בה גם בחברות אחרות? תודה!
  24. גם לי יש נסיון טוב מאד עם רכב חשמלי - פולקסוואגן e-Up וכל מה שכתבת נכון. כאמור, החשש הגדול ביותר שלי (שהוא לא בהכרח מוצדק) הוא מירידת ערך וסחירות כעבור כמה שנים...
  25. לגבי אמינות אני לא ממש מוטרד. הנעלם הגדול מבחינתי הוא ירידת הערך והביקוש לרכב חשמלי בן 3 שנים.
×
×
  • תוכן חדש...