Jump to content

bohad

  • הודעות

    55
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bohad

  1. שלום חברים. אני מתלבט בין ה 2008 החשמלית לדיזל. מבחינת שימוש: רוב הנסיעות המתוכננות הן בסביבה עירונית, עם נסיעות של 200 ק"מ בסופי שבוע מדי פעם. אנחנו לא נוסעים נסיעות ארוכות בד"כ כך שרוב הטעינה תהיה בבית (יש אפשרות להתקנת עמדת טעינה ביתית). כלכלית: החשמלית אמנם הרבה יותר יקרה, אבל לפי חישובים שעשיתי החשמלית תהיה זולה יותר מהדיזל בכמה אלפי שנים לאורך 3 שנים (כמובן שירידת הערך היא נעלם גדול). יש שיקולים נוספים שאני מפספס? אשמח לשמוע מה אתם חושבים.
  2. מתוך מה שקראתי יש כמה מצבי נהיגה. באחד מהם מנוע הבנזין אכן משמש כגנרטור, אבל בשני יש חיבור ישיר כך ששניהם פועלים במשותף ובשלישי רק מנוע הבנזין אחראי להנעה: - In Electric Drive mode, you are running 100% on smooth, silent electric power. This mode will usually be used when accelerating from a standstill or during low-speed cruising.- Hybrid Drive is when the petrol engine and electric motor combine for optimum power and economy, perfect for when you're accelerating on the move or overtaking.- Engine Drive occurs during sustained, higher-speed cruising when the petrol engine is at its most efficient powering the car.
  3. הגעתי השבוע להחליף שמשה קדמית. השירות שקיבלתי היה עלוב: מעשנים במשרד, מתייחסים בזלזול ונותנים תחושה שהם עושים טובה ללקוח. נשארו זכוכיות ברכב, ולא טרחו אפילו לנקות את השמשה. כנראה שזה מה שקורה כשאתה מונופול והלקוח הוא לקוח שבוי של חברת הביטוח. לכל מי שלא חייב להשתמש בשירותים שלהם מומלץ לא להתקרב!
  4. מעוניין להחליף מערכת מקורית בסיטרואן c8 למערכת שתומכת ב bluetooth. אשמח להמלצה על מתקין אמין באזור המרכז או השפלה. תודה.
  5. mattrixx תודה - פגעת בול! בינתיים לא זיהיתי פלואנס באזור שלי, בטח לא אחת עם פנס שבור... לצערי גם אין מצלמות. לא נורא.
  6. עוד דבר - הפגיעה הייתה באזור גבוה יחסית, מה שמוביל אותי לחשוד שאולי מדובר בכלל ברכב מסחרי.
  7. אין שום טקסט, או מק"ט - בדקתי בכל מקום...
  8. בקשת עזרה או חידון קצר: אתמול בלילה רכב לא ידוע פגע ברכב שלי. מהרכב הפוגע נשאר על הכביש הפנס שבתמונה. גם אחרי חיפוש ממושך לא הצלחתי לזהות את סוג הרכב הפוגע. מי יוכל לעזור בזיהוי?
  9. שלום, בביקור בפנצ'ריה לצורך בדיקת צמיג, ניסה הפנצ'ראי לשחרר את הגלגל אך לטענתו אחד הברגים לא ניתן לפתיחה, ולכן שלח אותי למוסך. האם נשמע לכם הגיוני?
  10. תודה לכולם! אתחיל באמת בבדיקת המצבר. אם אין לי רב-מודד, האם יש דרך אחרת לברר מה מצב המצבר? אני מניח שאם אגיע לחשמלאי רכב הדיאגנוזה תהיה החלפת מצבר בכל מקרה...
  11. בפוקוס שלי (שנת 2006) ההתנעה לאחרונה מלווה ב"שיעול" - כלומר בסיבוב מתג ההצתה מתחילים לשמוע את הסטרטר, אבל אז יש הפסקה של שבריר שניה, והמנוע מניע. הייתי מניח שמדובר בבעיית מצבר, אבל התופעה המוזרה היא שלהתנעה מתלווה גם הבהוב של האורות הקדמיים, גם כאשר מתג האורות כבוי. למישהו יש רעיון לגבי מקור הבעיה? תודה!
  12. הרכב (פורד פוקוס 2006) היה היום בטיפול במוסך מורשה. בנוסף לטיפול הרגיל הוחלפו משולש ימין ושמאל (מפרד זרוע תחתונה), תושבת מנוע ובלמים. בסיבוב הראשון שבו נהגתי (לא אני אספתי את הרכב מהמוסך) הבחנתי שההגה לא חוזר למרכז בצד אחד (אבל כן בצד השני). כמובן שאחזור למוסך, אבל אשמח לדעת האם למישהו יש רעיון לגבי הבעיה. וגם - האם ניתן לנהוג למוסך במצב זה? תודה!
  13. אני מחפש בעלי רכב מסוג מיני-ואן המעוניינים להפחית את התשלום שהם משלמים עבור ביטוח חובה לרכב שלהם. סביר להניח שכיום חלק מבעלי רכב כזה משלמים ביטוח חובה עבור רכב "מסחרי" כאשר למעשה הרכב מסווג כ"פרטי". אני צריך מספיק אנשים כדי שאוכל לפעול לשנות את הסיווג ולהפחית את עלות ביטוח החובה (מדובר על כ-600 ש"ח בכל שנה!). לא מדובר בהשקעת זמן מצד הפונים. מי שמעוניין מוזמן לפנות אלי בפרטי. (כמובן שאני לא סוכן ביטוח או מנסה למכור לכם משהו!). אוהד
  14. מחפש בעל מקצוע שיכול לתקן וילונות אינטגרליים נגללים ביסטרואן c8 שלי. אשמח לקבל המלצות (אני לא ממש יודע באיזה כיוון לחפש).
  15. פיג'ו 406 סטיישן שנת 1998 2000 סמ"ק אוטומטית. 7 מקומות ישיבה מקוריים (כולל חגורות בטיחות). יד שניה בלבד, שמורה ומטופלת רק במוסך מורשה (יש קבלות מלאות). תא מטען ענק. נהדרת לנהיגה! למכונית בקרת שיוט, גלגלי מגנזיום, אופציה למוטות ותיבת מטען לגג. לפרטים: אוהד 6590105 054
  16. מחפש 306 1.6 ידנית, 5 דלתות, שנתון מאוחר ככל האפשר (מעל 1998). אוהד 6590105 054
  17. מתוך רשימת תפוצה של דוברי אנגלית במודיעין (ושוב, אני לא המוכר): We are selling our 1971 Volvo 145 station wagon. We've had it in the family since my dad bought it new, in November 1970. It has around 430,000 km on it, and has passed the test every year. The original gas, oil and water pumps were first replaced after 19 years! It still drives amazingly. It is not in the best of condition right now, but doesn't need a lot in order to drive it. It was supposed to pass the test on May 22nd, but we didn't take it in to be tested. It needs 4 tires, and a breaks cable before it can be put into the test. It does need some body work. The car is sitting in a kibbutz near Bet Shean at the moment. We are asking only 2000 NIS for the car, as is. This money will be donated to a hospital, once we have sold the car. It has given us amazing service for the past 37 years. If you know about this model, you'll understand this is a great deal! Contact me if you are interested. Larry larry_f @ zahav.net.il
  18. לצערי קיבלתי היום דו"ח על אי-עצירה בתמרור עצור. לדעתי לא הייתה הצדקה לדו"ח, אך זו לא הסוגיה המרכזית. לאחר עיון בדו"ח הסתבר לי שהשוטר (מתנדב, למעשה) טעה בשם הרחוב ורשם שם של רחוב סמוך, בו אין כלל תמרור עצור! האם ניתן לבקש ביטול הדו"ח על סמך טעות זו? איך אוכל להוכיח שאכן אין באותו רחוב תמרור עצור? (מדובר על עיר רחוקה מאד ממקום מגורי...). האם יש באינטרנט מפה עם סימון תמרורים עדכני? תודה ולילה טוב!
  19. למר סרוניס הנכבד (בעל שתי ההערות): אני חושב שאתה מפספס מגמה מאד חשובה בתחום המידע בכלל, ובתחום הרכב בפרט: היום קל מאד להשיג מידע מפורט על כל נושא שבעולם, כאשר רכב חדש כלול בקבוצה זו. מה שמאד-מאד קשה להשיג הוא את מה שלא מקבלים מהיצרנים/יבואנים: ניתוחים, תובנות, הקשרים תרבותיים ואחרים. וזה שווה זהב, בניגוד לדיברור השווה כקליפת השום. אני מקווה שהכתיבה שלך משעממת פחות מהדעות המיושנות והשמרניות שאתה משמיע פה.
  20. "...הוא בכלל לא כותב פרטים כפי שסופקו על ידי היצרנים" בכך אתה מתמצת (במודע או שלא במודע) את ההבדל בין פרה המעלה גירה לבין חוות דעת מנומקת ועניינית. "אבל זו לא מטרת מדור החדשות ב"אוטו", או בכל מגזין אינטרנטי אחר". אז מה המטרה? להפוך למדור צרכני/כלכלי? אם כך - תפנו לבני ברק מ"ידיעות" - הוא עושה את זה הכי טוב שאפשר...
  21. רק במקום אחד אני מרגיש שאני באמת יכול להחכים ולראות את עולם הרכב מכיוון שונה ומעניין - נטקאר. כל שאר הירחונים/אתרים בעברית דומים יותר לאוסף של הודעות יחצנות או לצהובונים שחלקנו נוהגים לקרוא להם עיתונים (ידיעות/מעריב).
  22. קרוב משפחה מעונין לרכוש ויטו מודל 98 (דיזל). הרכב ישמש להסעת משפחה מרובת ילדים (שישה!). מישהו מכיר? בעד/נגד? תודה!
  23. יונדאי לנטרה סטיישן שנת 96, אוטומטית, יד שניה, 150000 ק"מ, מטופלת. 2 כריות אויר, ABS, חלונות חשמל ונעילה מרכזית. 25500 ש"ח.
  24. מחפש מוסך לפיג'ו 406 שלי. אני גר במודיעין, כך שמוסך באזור רמלה, ירושלים ואפילו תל-אביב באים בחשבון. אני מניח שעדיף לי מוסך מורשה. אשמח לקבל המלצות. תודה!
  25. בשעה טובה רכשנו היום פיג'ו 406 סטיישן 2 ליטר שנת 1998. נשמח לקבל תשובות על מספר שאלות שכבר עלו: 1. ספר היצרן ממליץ על דלק 95 או 98 אוקטן. מה עדיף בשקלול העלות הגבוהה של דלק 98? 2. שני הצמיגים האחוריים במצב מצוין, אך הם לא של אותו יצרן. האם יש הכרח להחליפם? 3. הצמיגיים הקדמיים שחוקים ודורשים החלפה - יש המלצות? (המידה היא 165*195 15) חג שמח לכולנו!
×
×
  • תוכן חדש...