Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשנה מלאתי גז מאחר והיה חסר.המדחס עובד ואין  כל  בעיה איתו.

 

בזמן  המילוי לא היתה דליפה כלשהי ונאמר לי שאם  עד שנה הבאה שוב יחסר גז, כנראה שיש בריחה מזערית ורק  אחרי

 

תקופה ארוכה יחסית  נוכל  לראות  מהיכן, מאחר וישאר סימון  צבע ירוק באותה נקודה.

 

כעת  שוב חסר.. 

 

אשמח  לקבל  המלצה לאיש מקצוע אמין  במרכז.

פורסם

אכן הרכב לא "ישן מספיק" בשביל דליפה קבועה (במערכות קירור ישנה איבוד טבעי של קרר מן המדחס ומצינורות הגומי.)

הייתי ממלא שוב גז ורואה אם זה חוזר בזמן הקרוב,

כמו כן במידה ואתה הולך ל"מזגנאי" בקש שימלא צבע ירוק ויראה לך מהיכן הנזילה.

מקווה בשבילך שלא מדובר במדחס "עייף".

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

תודה קופר

 

אז כמו  שציינתי, שנה שעברה מלאתי  ולא היה חיווי בזמן  המילוי של  דליפה כלשהי.

 

אין  לי מושג אם הסימון הזרחני עדיין  נשאר ממקום  הדליפה, צריך  להרים  את  הרכב על  ליפט+תאורה כחולה.

 

אתמול  התרוצצתי וחפשתי מקום שיבדוק את  העניין  אבל  כל הטכנאי מזגנים שראיתי היו מפוצצים  עבודה..

 

ברחתי הביתה למזגן.

 

זה היה כאמור רק בחולון. 

 

אשמח  לשמוע על  מקומות  ואנשי מקצוע נוספים.

פורסם

בתקופת הקיץ, כל מוסכי תיקון מיזוג אוויר עמוסים ומה לעשות, המזגן אצלך ברכב לא יתקן את עצמו, בשעה שאתה במזגן בבית.

שניתן לך המלצה על מוסך ליד מרכז קניות ממוזג?

  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לך לעופר ממושב גנות כמו שהומלץ כבר. תתקשר אליו ותקבע מראש ולא תעמוד בתור ותחכה בשמש. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זכור לי הסיוט לפני כמה שנים, שנסעתי עם רכב אספנות ומזגן עייף מירושלים לאיזור המרכז לחפש מומחה שיעזור.

עמוס מזגנים ועוד כמה סירבו לקבל אותי, ואת העסק של עופר קצב שמומלץ כאן תמיד בפורום, לא מצאתי בכל מושב גנות. ולא הסתובבו אנשים שאפשר לשאול כי היה חם מדי.

באיזשהו שלב הטלפון שהיה לי אז כיבה את עצמו מרוב חום ואז נסעתי הביתה.

בקיץ אחר מצאתי מדחס מתאים בירושלים דווקא, ובא לציון גואל וקור.

 

לעניינך. אם אתה רוצה רק למלא גז אפשר לעשות את זה בהרבה מוסכים כלליים שלא מומחים למזגנים. ואז אולי יהיה יותר קל למצוא מישהו פנוי.

לאחר מכן הייתי מרסס על כל חיבורי הצנרת והמעבה תרסיס לוקטייט 7100 לגילוי דליפות גז.

דליפות הן הרבה פעמים באיזור המעבה כי הוא חשוף בחזית הרכב.

אם הדליפה באיזור שסתום ההתפשטות או המאייד יהיה לך יותר קשה לגלות אותה כי זה בתוך הדשבורד.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

תודה רבה עמוס,יום  ראשון  אני אמור להיות  אצל  אחד מרחוב הסדנא בחולון על  הבוקר אז, אם  שם  לא יסתדר 

 

אעשה בעצתך ומקווה לסיים  עם  זה.

 

לפני 3 שעות, danniel כתב:

יש לו חדר המתנה ממוזג? 

 

חכה עם  זה.

טרם  הגענו  למקום שאפשר בכלל  להכניס את  הרכב :-D

×
×
  • תוכן חדש...