Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נידלקה לי אתמול המנורה הזאת, מילאתי אוויר בארבעת הצמיגים (לאחד מהם היה חסר) והיא לא כבתה, כיביתי את האוטו, הנעתי שוב והיא עדיין דולקת... מה הבעיה?

8D41CA43-84FB-4D79-8C7F-A996BD5E2064.jpeg

פורסם

כן

לפני 1 שעה, erezgur כתב:

גם אחרי 5 דקות עדיין דולק?

Sent using Tapatalk
 

כן

לפני 1 שעה, jaspion כתב:

תבדוק צמיג רזרבי

מה הקשר? איך זה מזהה את הצמיג הרזרבי?

לפני 1 שעה, pasat04 כתב:

יש רכבים שיש לאפס את החיווי באמצעות מחשב הרכב, בד"כ באמצעות תפריט במערכת המולטימדיה.

באיזה רכב מדובר?

סקודה סופרב 2012

לפני 2 שעות, yoav911gt2 כתב:

אולי צריך ללחוץ על כפתור האיפוס או שהם מתאפסים אוטומטית לאחר נסיעה של כמה מטרים. 

איפה נמצא כפתור האיפוס?

פורסם

לפי חיפוש באינטרנט, ליד ידית ההילוכים צריך להיות כפתור שנראה כמו הנורה שנדלקה עם המילה set. זה עמור לאפס את הנורה. כתוב בספר (באנגלית) : להפעיל סוויץ', ללחוץ על הכפתור יותר משתי שניות, ואז הנורה אמורה להתאפס.

אין בבעלותי את הרכב, את המידע מצאתי בספר רכב שהורדתי מהאתר של סקודה, אולי הוא לא נכון.

פורסם
לפני 3 שעות, pasat04 כתב:

ראה סרטון הדגמה כאן.

(לא יודע איך מטמיעים סרטון מיוטיוב בממשק החדש [מהטלפון])

 

לפני 4 שעות, mm1987 כתב:

לפי חיפוש באינטרנט, ליד ידית ההילוכים צריך להיות כפתור שנראה כמו הנורה שנדלקה עם המילה set. זה עמור לאפס את הנורה. כתוב בספר (באנגלית) : להפעיל סוויץ', ללחוץ על הכפתור יותר משתי שניות, ואז הנורה אמורה להתאפס.

אין בבעלותי את הרכב, את המידע מצאתי בספר רכב שהורדתי מהאתר של סקודה, אולי הוא לא נכון.

תודה אלופים!!

×
×
  • תוכן חדש...