Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור בלימה לגולף GTI PP


 שיתוף
עוקבים 7

Recommended Posts

אהלן,

 

לקראת במחצית השניה של "יום מסלול" (3 שעות) היתה לי תחושה של דיעכה משמעותית בבלימה.

הרכב סטוק. בלמים מקוריים שהוחלפו לפני כ 2,000 ק"מ בטיפול.

צלחות בנות שנה (הסט המקורי)

 

1. מה לעשות בשביל לשפר? - מעבר לקירור של הרכב, אני רוצה לשים משהו טובה יותר. צריך רק רפידות? צלחות?

2. מקום במרכז שמתקין את מה שרשמתם ב-1.

3. האם הנ"ל אמור לפגוע באחריות?

 

תודה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

סט אפ מוצלח הוא השילוב של דיסקים DBA ורפידות אנדלס. עובד מעולה אצל חברים בשלל רכבים. בנוסף, כמו שהמליץ חן, תשדרג את נוזל הבלימה שלך. יש מוטול RBF600, מוטול RBF660 ואת הקסטרול React.   אני

הדוושה נהיית ספוגית ואתה צריך הרבה יותר לחיצה כדי לקבל משהו - בנוסף לזה - בניגוד לרק התחממות של רפידות - זה לא חוזר לגמרי לתחושה המקורית. אם אתה תופס את זה ממש בזמן - אתה אשכרה תראה בועות בנוזל ב

1. דוושה ספוגית יותר יום אחרי - שיבדקו את הנוזל בלימה - אם הלחות גבוהה בו אחרי יום אחד / נראה לא תקין - מזלטוב - בישלת אותו 2. רעידות זה לרוב דיסקים מעוותים. מה הסיכוי שאחרי הגירזונים פשוט חנית

3 שעות יום מסלול זה עומס גבוה על כל מערכת בלימה, אני דווקא הייתי מתחיל אולי מנוזל בלימה שונה שיהיה מתאים גם ליום יום אך גם לימי מסלול. נוזל שמגיע לנקודת הרתיחה מפחית משמעותית את ביצועי הבלימה, החיסרון הוא תחלופה גבוהה יותר. רפידות זה כבר משחק בין יום יום למסלול, הייתי מברר ב- TIG מוטורספורט שעובדים עם הרפידות המעולות של Endless, הם כמובן גם יתנו פתרון לנוזל בלמים. 

 

אחריות? אין שום פגיעה באחריות.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סט אפ מוצלח הוא השילוב של דיסקים DBA ורפידות אנדלס. עובד מעולה אצל חברים בשלל רכבים.

בנוסף, כמו שהמליץ חן, תשדרג את נוזל הבלימה שלך. יש מוטול RBF600, מוטול RBF660 ואת הקסטרול React.

 

אני אישית עם ה-React, עובד מעולה ביום יום וגם במסלול.

 

אתה יכול גם לשדרג את הצינורות הקדמיים לשזורים, זה בעיקר לתחושת דוושה נוקשה יותר.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נוזל בלימה: לשדרג, RBF600 / RBF660 יעשו את העבודה.

צינורות בלימה: תוכל לנסות לשים צינורות שזורים, אמור לעזור ל "נשיכה".

צלחות: תוכל לשים צלחות משודרגות כמו ברמבו, צימרמן וכיו"ב.

רפידות: המליצו מעלי על ENDLESS - רפידות מעולות.

  • אהבתי 1

עומר :-D

 

VW Golf GTI MK6 | 2011 | 2.0 Turbo | DSG-6

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ברמבו,

אם החלטת ללכת על האקסטרה שלהם, דע לך שיש יצור איטלקי ויצור סיני. תוודא היטב שזה מיצור איטלקי, הפערי איכות עצומים.

 

 

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההמלצות פה דיי מדויקות - אבל חלקן לא הכרחיות.

נוזל בלימה - זה כנראה האשם הראשון שהייתי מטפל בו - אתה צריך נוזל בלימה איכותי יותר - כנראה DOT4.

RBF600 או ATE 400 יעשו את העבודה (בא , RBF660 זה Overkill מוחלט - אתה לא עושה תחרויות Wheel to wheel של 3 שעות של גירזונים).

שים לב שההחלפה הזו אומרת שאתה צריך לעשות החלפות הרבה יותר תכופות לעומת נוזל 5.1.

בתלות בכמה ימי מסלול אתה עושה בשנה - זה להחליף כל שנה - גג שנתיים נוזל בלימה.

כמו כן - קח בחשבון שאחרי ש״בישלת״ את הנוזל בלימה (הנוכחי) יש מצב שדיי ״גמרת״ אותו מבחינת יעילות.

 

דבר שני - רפידות בלימה - שמעתי דברים טובים על אנדלס מחברים. אצלינו יש זמינות חלקים טיפה שונה. סומך על מי שענה לך פה.

 

דיסקי בלימה - אם שלך תקינים - אין לך לדעתי מה לגעת. הם לא עושים הבדל. כל עוד הדיסק ישר (ועדיף רגיל ולא ״מחורר מחורץ״ וחבריו שבעיקר נחמדים לShow אבל מעלים את הסיכוי לסדקים בצורה משמעותית מאוד על המסלול) - הכל בסדר. כל הסדרות מירוץ פה בערך משתמשים בDBA או בcentric blanks. אין שום יתרון אמיתי להשתמש במשהו יותר fancy. רק שיהיה ישר :)

 

צינורות בלימה שזורים משפרים בטיפה את הFeel - ואם זה היה רכב ישן - שווה לעשות את ההחלפה גם ככה. זה לא יעזור לדעיכה - אבל קצת לfeel יותר לינארי ואחיד לאורך זמן.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 22.7.2020 בשעה 16:09, RS כתב:

לגבי ברמבו,

אם החלטת ללכת על האקסטרה שלהם, דע לך שיש יצור איטלקי ויצור סיני. תוודא היטב שזה מיצור איטלקי, הפערי איכות עצומים.

 

 

אני מופתע, לא ידעתי את זה, ובדיוק השבוע שמתי ברמבו XTRA...

מעניין מה יש לי שם

עומר :-D

 

VW Golf GTI MK6 | 2011 | 2.0 Turbo | DSG-6

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, ProMeR כתב:

אני מופתע, לא ידעתי את זה, ובדיוק השבוע שמתי ברמבו XTRA...

מעניין מה יש לי שם

 

איטלקי - מחורר.

 

סיני - חלק מחורר, חלק עם שקעים/גומות.

 

 

 

 

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשני המקרים - לרכב שמבלה על המסלול - תבדוק ויזואלית את הדיסקים אחרי כל יום מסלול.

אצלינו כולם עברו לדיסקים חלקים (כולל פורשים כמו GT3 שעולות על המסלול איתנו) - כי זה רק עניין של זמן עד שמי שעל המסלול סודק דיסקים מחוררים / מחורצים.

(אני אבל כן מדבר על ימי מסלול של שעתיים - שלוש שעות על המסלול בסשנים של 20-30 דקות ומסלולים שגם עם הBRZ והמיאטה הגעתי לצפונה ל160 קמ״ש בישורת לתוך בלימה להילוך שני / שלישי)

 

היתרון מדיסקים מחוררים / מחורצים קטן מאוד לעומת החיסרון בעמידות.

(יש יוצאי דופן - מאוד יקרים. אבל לרוב הדיסקים האלו הם בעיקר לShow ... קצת כמו לקבל 18״ על משפחתית עם מתחת ל150 כ״ס)

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם ליביו, דיסקים מחוררים\מחורצים זה משהו שמרכיבים אחרי שall else fails וזה המוצא האחרון למניעת חימום יתר של מערכת הבלמים, פרט לכך יש להם גם יתרון בהפחתת משקל לא מוקפץ מה שמשפר את יכולת העקיבה של הצמיג אחרי האפסלט, מצד שני, כל חור כזה הוא נק' ריכוז מאמצים בצלחת וסדקים יתפתחו מהר מאד בשימוש כבד ולכן מי שמתקין כזה ברכב למסלול שידע שאורך החיים קטן משמעותית מצלחת רגילה.

  • רעיון טוב! 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המשקל המוקפץ זו נקודה טובה - אבל אם לא ירדת קודם לגאנטים קלים מאוד - זה לשחק בקקי.

 

בנוסף יש עוד המון דברים לעשות

לפני שמגיעים לזה

אחד הפתרונות הפופולאריים למנוע חימום של דיסקים בלי - זה air ducts להעביר אוויר מהכנף או מתחת לרכב לבלמים (פורשים מסוימות

באות עם זה מהמפעל)

זה הרבה עור משפיע לדוגמא.

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק פורשים, ובגלל זה כתבתי שזה הדבר האחרון לעשות, כי זה מעלה את עלות התפעול.
לגבי הג'אנטים - מסכים גם כן, רק רשמתי יתרונות כרשימה.

עריכה אחרונה על ידי shellcase
  • רעיון טוב! 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו דוגמא. אני מכיר איתה אגב כי העלות של הקיט פה כחלקי חילוף יחסית לא גבוהה וממירים אותה להרבה מכוניות אחרות בסדנאות כשבונים רכבי מירוץ.

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברים על ההמלצות.

אחרי התכתבות במייל (רק לכתוב את זה על מוסך  זה כבר שאפו רציני) וייעוץ של TIG הוזמנו סט של Endless + החלפת נוזל בלמים.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...