Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור בלימה לגולף GTI PP


 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

תודה לכולם על ההמלצות. 

הייתי היום בTIG. אחלה אנשים ואחלה עבודה.

 

יצאתי עם נוזל 5.1 ובלמים של ENDLESS. נתחיל כאן ונמשיך הלאה עם הזמן.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

1. דוושה ספוגית יותר יום אחרי - שיבדקו את הנוזל בלימה - אם הלחות גבוהה בו אחרי יום אחד / נראה לא תקין - מזלטוב - בישלת אותו 2. רעידות זה לרוב דיסקים מעוותים. מה הסיכוי שאחרי הגירזונים פשוט חנית

סט אפ מוצלח הוא השילוב של דיסקים DBA ורפידות אנדלס. עובד מעולה אצל חברים בשלל רכבים. בנוסף, כמו שהמליץ חן, תשדרג את נוזל הבלימה שלך. יש מוטול RBF600, מוטול RBF660 ואת הקסטרול React.   אני

הדוושה נהיית ספוגית ואתה צריך הרבה יותר לחיצה כדי לקבל משהו - בנוסף לזה - בניגוד לרק התחממות של רפידות - זה לא חוזר לגמרי לתחושה המקורית. אם אתה תופס את זה ממש בזמן - אתה אשכרה תראה בועות בנוזל ב

תתחדש ותעדכן על ההבדלים :)

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה יצא התענוג אם אפשר לדעת. גם אני מתכוון ללכת בדרך הזו ורוצה "להכין" את עצמי.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 8.9.2020 בשעה 08:24, GTאי כתב:

יצאתי עם נוזל 5.1

אם השימוש הוא לימי מסלול שבאמת אתה נוהג 3 שעות - קצת חבל שלא הלכת על 4 ונוזל בלימה יותר ״ספורטיבי״.

אם אתה במסלול וחש דעיכה בדוושה מבחינת הגובה - תדע שזה הצעד הבא שלך.

 

זה אמנם מקצר את הזמני החלפה (כל שנה-שנתיים - כתלות בשימוש) - אבל לפחות במסלולים שאני מבקר בהם - 5.1 יהיה ממש על הגבול עם ימי מסלול.

(ברובם אבל יש לפחות בלימה אחת בישורת מאיזור ה160 קמ״ש צפונה ל60 כל דקה וחצי 2 ועוד כמה נקודות בלימה בשאר המסלול.)

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש הבנתי מה רשמת.

מה שהחלפתי להבנתי זה לנוזל בלימה יותר "ספורטיבי". לפחות זו היתה הכוונה שלי. מה פספסתי?

 

וכן, השימוש הוא לימי מסלול של כ-3 שעות עם המהירויות שציינת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול כל הנוזלי בלימה הרציניים (מוטול rbf או ate הספורטיביים לדוגמא) הם dot4.

 

תברר בדיוק מה שמו לך ותשטף. אני לא נתקלתי במשהו שמתאים למסלול שהוא 5.1

ב5.1 משתמשים לרוב לרכבים רגילים בגלל התקן היותר גבוהה שנותן חיי שימוש ארוכים יותר ובלימה יעילה מטמפ קרה

כדי שיהיה ברור - התקן 5.1 עדיף - אבל הנוזלי מירוץ מוותרים על חלק מטמפ העבודה היעילה (במינימום) , אורך חיים והספיחת לחות המשופרים לטובת טמפ עבודה שעולות בהרבה על התקן.

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נוזל בלימה ספורטיבי עמיד בטמפ' גבוהות יותר, 5.1 - כמו שליביו כתב הוא אול-ראונדר טוב יותר, ואמנם עמיד בפני טמפ' גבוהה יותר מ4, אבל לא כמו נוזל בלם שמיועד למסלול.
שוב - השאלה כמה אתה קיצוני.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה משווה תקן מול תקן - נכון.

אם אתה משווה נתונים בפועל של נוזלי בלימה ספורטיביים שהם דוט4 - אתה תראה מן הסתם תראה שהיא משמעותית יותר גבוהה מבחינת הטמפ מקסימום.

 

לגבי כמה ״קיצוני״ - יום מסלול ראשון שלי עם הבי אר זי - בישלתי את הנוזל בלימה.

 

אם אתה עושה ימי מסלול של סשנים של 5-10 דקות כפול 4 או 5 פעמים אז זה אולי מיותר.

אם אתה עושה סשנים של 20 דקות כפול 5 פעמים ביום ומעלה - הייתי אומר שזה הכרחי.

ההבדל - כשעושים את זה כבר בכסף הוא עשרות שקלים.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 שעות, GTאי כתב:

לא ממש הבנתי מה רשמת.

מה שהחלפתי להבנתי זה לנוזל בלימה יותר "ספורטיבי". לפחות זו היתה הכוונה שלי. מה פספסתי?

 

וכן, השימוש הוא לימי מסלול של כ-3 שעות עם המהירויות שציינת.

אשמח אם תוכל לשתף כמה עלתה לך ההשתדרגות. ובנוסף, תתחדש! :)

 SEAT Ibiza Cupra 1.8TSI 192hp 
VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.אני מחכים.

 

השימוש הוא לחלוטין אול אראונד, וימי המסלול הם סשנים של  8-10 דקות ואז קירור.

כמה אני קיצוני? אין לי קנה מידה לענות על זה. את הבלמים המקוריים שרפתי בסיבוב האחרון בבאר שבע (לפני כן הייתי לא מעט פעמים בערד, אבל שם אני מאמין שהטמפ' נמוכה יותר בכלל התואי השונה) ולכן הבנתי שחייב לשדרג :)

 

השמן הוא Motul Dot 5.1. לא בדקתי איזה דגם ספציפי.

לפני 9 שעות, Liviur כתב:

לגבי כמה ״קיצוני״ - יום מסלול ראשון שלי עם הבי אר זי - בישלתי את הנוזל בלימה.

 

איך אתה יודע לאבחן את זה? לפי תחושה כשהרכב התקרר?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדוושה נהיית ספוגית ואתה צריך הרבה יותר לחיצה כדי לקבל משהו - בנוסף לזה - בניגוד לרק התחממות של רפידות - זה לא חוזר לגמרי לתחושה המקורית.

אם אתה תופס את זה ממש בזמן - אתה אשכרה תראה בועות בנוזל בלימה (לא! לגעת! ולהזהר מהחום באיזור הזה)

 

רפידות שהתחממו - התחושה והדוושה חוזרת לפעול אותו הדבר אחרי שעה נגיד.

 

בגדול - המוטול 5.1 הוא אחלה נוזל בלימה עם נתונים לא רעים בכלל ל5.1 ״יומיומי״. רוב הסיכויים שהוא יהיה מספיק למה שאתה מתאר - אבל אני לא מכיר את המערכת בלימה בגולף וכמה היא מתחממת.

  • אהבתי 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 8.9.2020 בשעה 15:46, shellcase כתב:

תתחדש ותעדכן על ההבדלים :)

אז אחרי מוטור סיטי, לשמחתי דעיכה לא היתה בכלל.

מה שכן, הדוושה מרגישה לי ספוגית יותר (גם ביום יום) ובנוסף יש רעידות בזמן הבלימה (בעומס). אם למישהו יש כיוון לאיפה לחפש את הבעיה אשמח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרעידות בעומס הופיעו אחרי מוטורסיטי? לרוב זה אומר שיש עיוות קל בדיסק.
 

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן :(

טוב, אני מבין שזה הולך להיות כמו צוואר בקבוק מעכשיו והלאה, מה שלא נפתור (נשדרג) זה ישפיע במקום אחר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...