Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרות לקוחות BOSCH (לטוב ולרע)


Soundman
שימו לב! השרשור הזה בן 1418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני סוג פריק כלים.

אני מוכן ומעדיף לקנות כלי איכותי שיעלה כפול  ולא כלי סיני

בידיעה שיש לי אבא ואמא (יבואן לתיקונים וחלקי חילוף) 

ובידיעה שהוא הולך לרוב לעבוד קשה ושנים ארוכות אצלי. עד שאחד מאיתנו ימות. אני או הכלי. הראשון מביניהם..

 

ולכן כמעט כל הכלים שלי של חברת בוש.  (לא רק כלים נטעים. גם כלים חוטיים) 

ברשותי מברגה של בוש (מהסדרת 18V החדשות, המברגה מבין הדגמים הראשונים. )  

אחרי מספר שנים וכמה מאות אלפי ברגים. 

המברגה הפסיקה לעבוד. 

פירוק קצר והערכתי התממשה. 

הפחמים מתו ! מה זה מתו לא הגיע בכלל אבל בכלל למנוע. 

חיפשתי במספר חניות שעובדות עם כלי בוש. פחמים לדגם הזה.  ואין !

לבסוף פניתי ליבואן. חברת לדיקו. 

ושלחתי את המברגה ל"תיקון"  

בדרישה מפורשת !!! החלפת פחמים בלבד.! 

* לזכותם יאמר - הצעת המחיר לתיקון היא ללא עלות בכלל ! 

קבלתי הצעת מחיר של כמה מאות שקלים (או מחיר של מברגה חדשה. )

בקשתי שוב להחליף פחמים בלבד. והתשובה שלהם. לא ניתן להוציא כלי מהמעבדה. ללא תיקון מלא של כל התקלות (אמרו שלחצן העבודה לא תקין ועוד.)

חלק מהתקלות ידועות לי. ואני לא מתכנן לתקן עד שימות הכלי. משמש כמברגת פוטר שנייה לעבודה.  

 

לקחתי את הכלי ונסעתי לאזור - לברדוגו כלי עבודה. הוא מחזיק מלאי של פחמים. פירוק מהיר של הכלי. והתאמה של הפחמים.     עלות של 30 שקלים . 

בבית התאמתי את הפחמים וסגרתי את הכלי. 

לקח לכלי כמה דקות לאפס את הפחמים לזווית העבודה.  

ומאז עובד מצויין .

 

מרגיז אותי הגישה שלהם. של או מתקנים הכול ! או כלום. 

למה קניתי כלי יקר עם אין לי יכולת לקבל שרות לפי בקשתי. 

למה אני. !  צריך ללכת לחפש פתרון במקום אחר ולא אצל היבואן.  

אני מקבל את הגישה של אנחנו מוציאים כלי תקין פיקס. 

אני הייתי מוכן לחתום. לא רוצה אחריות. בקשתי פחמים. תביא לי פחמים בשקית ביד. אני יחליף זאת הייתה הבקשה המקורית.

אין לי דרישה לתקן תקלות אחרות.  אני מכיר את הכלי שלי כמה שנים (לפחות 7)

 

 

כלי שני.

מסור ג'קסון.  גם של חברת בוש.

מסור היה בזמנו הדגם הכי חזק ויקר שלהם (עלה כ 1400 שקלים)

גם הוא נשלח לתיקון במעבדה של היבואן. לדיקו

לסדר את כיוון המסורית.  שהמכשיר חותך עקום. 

התשובה - אין כדאיות לתקן. ! 

או במילים אחרות אין לנו את החלקים / רצון ליבא לך את החלקים לכלי)  

 

אמרתי סבבה. הטענה שלהם הכלי ישן (ממש כלי עתיק. בערך בן 10 לפי הבחור הנחמד בדלפק. )  אצלי בערך 9 שנים.

הצעתי תעזור לי. תזכה אותי על הכלי הישן שלי ( שאתם טוענים שלא ניתן / כלכלי / אין חלקים לתקן ) 

תן לי מחיר שיהיה טיפה יותר מפתה מהמחיר של הכלי בחוץ.  ואני קונה עכשיו כלי חדש.  

ושוב מדובר על הג'קסון בין הכי איכותיים שלהם.    

הנציג בדק. ונתן הצעה עם הנחה. אבל מבדיקה זריזה ברשת. כמעט תואם למחירים הזולים בשוק. 

 

** הג'קסון נלקח ללא תיקון. - הוא  עובד ומנסר. אבל צריך להתאמץ הרבה יותר כדי לנסר ישר **

 

 

 

כמה נקודות זכות ליבואן.

+ הנציגים בדלפק (בסניף של ראשון לציון). היו נחמדים. אדיבים ובעלי מודעות של לתת שרות טוב ונעים. וזה ממש לא ברור בארצנו הדפוקה.  

גם בפניה ישירה וגם בשיחות טלפון עימם. 

+ הבדיקה של הכלים (גם לא בתוקף האחריות) היא בחינם.

+ זמן הבדיקה יחסית מהיר (לא יודע לגבי תיקון. )

 

כמה נקודות רעות ליבואן.

-  לא מייבא את הכלים הכי חדשים לארץ.

   יש סדרה של פטישונים בשם בולדוג. אין בארץ .

   או  סדרה שלמה של סוללות מדגם CORE. שהן אמורות להיות טובות יותר וחזקות יותר לא נתקלתי בארץ.

-  לא מתקן תקלה בודדת. ישפץ לך את כל הכלי גם עם לא צריך / לא בקשת.  או לא יתקן.

- היבואן צריך (לדעתי) לנסות ולבוא לקראת הלקוח כאשר הכלי שלו מת / לא ניתן לתקן ולתת איזה טרייד אין על הכלי הישן. אצלו במקום / בסניף המכירה.  

וזה מינוס גדול בשבילו - כי ברגע שאני יוצא מנקודת השירות/ מעבדה  -  ללא כלי תקין / כלי חדש - אני צריך להחליף כלי, ואני כבר לא אצלו בחנות !  אני אתחיל לבדוק את השוק.

 ויש סיכוי וכרגע הוא מתגבר שאני אבחר מתחרה שלו - במיוחד אחרי (סוג של אכזבה מהיבואן שלא תיקן לי את הכלי שלי. בצדק או לא בצדק עניין אחר). ואני כרגע מתלבט לגבי הכלים של מילווקי / דיוולט. 

ועם אני יעבור. לאט לאט כל הכלים שלי יוחלפו לאותו יצרן.   (אני אישית מחזיק מעל ל10 כלים שונים של היבואן וחלקם כלים של אלפי שקלים ליחידה)

והרבה אנשי מקצוע כמוני. לא מחזיקים הרבה חברות שונות. מעדיפים יצרן אחד.  וכאשר היבואן עושה סוג של פדיחה / נותן שרות יחסית בדגש על יחסית ! טוב. אבל מפספס פעמיים בשני כלים לטפל בבעיה בצורה יעילה.   יש סיכוי לאבד את הלקוח. 

והכי גרוע. לא לקבל המלצות מאנשים אחרי זה. כי היה להם נסיון פחות טוב עם היבואן הספציפי. 

 

ולכן לדעתי יש מקום ליבואן לשפר את השירות שלו.  ולהציע שירות כזה. 

 

- לדעתי יכול לנסות ולהוריד טיפה את המחירים בארץ. במיוחד עם כניסת חברות אחרות ואופצית הזמנת הכלים מחו'ל

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם הכל למעט הנושא של הטרייד אין במחיר מופחת.

היבואן במקרה כזה לא רוצה להתחרות במפיצים שלו. אם יתן לך מחיר זול יותר ממחיר השוק, אנשים יעדיפו להגיע אליו להחליף כלים ואז הוא בעצם מתחרה במפיצים שלו , דבר שעלול לגרום להם להעדיף למכור את המתחרה.

הפתרון יכול להיות לשלוח לתיקון דרך אחד המפיצים , הוא אולי יוכל לתת לך את ההנחה הנוספת.

 

 

Sent from ...

 

 

 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מזדהה אתך לגמרי לגבי "פריק של כלים".
התנהלות היבואן לא מפתיעה כלל.
אני מעריך שהוא לא רוצה לתקן כלים. הוא רוצה למכור כלים חדשים. מבחינתו לקבל כלי לתיקון זה כאב ראש. אז יש לו מישהו נחמד שעונה לטלפון ומדפיס לך הצעת מחיר ללא עלות (ודרך אגב, כבעל עסק אתה מבין שאין דבר כזה "ללא עלות". אני כנותן שירות שכיר וכצרכן פרטי לא מאמין בחינם. כי זה בדיוק מה שזה שווה במקרה הטוב) כשהמטרה היא לנפנף בנימוס.
אני כבר שנים (מאז הניפנוף שקבלתי מארגנטולס יבואני מקיטה בנוגע לג'יגסו) מתקן אצל בעל מקצוע פרטי. בקרית גת. נדיר שכלי של יצרן איכותי, מקיטה/בוש ומעלה יוצא אצלו עם הדיאגנוזה "לא שווה לתקן". במיוחד כלים ישנים משנות ה80 ו90 (עכשיו יש לי אצלו לתיקון מברגה metabo נטענת made in w.germany) עוזר גם שיש לו ג'נקיית ענק בחצר והוא מבצע ליפוף בעצמו.
לאחרונה הוא עדכן אותי שעוד 3 שנים הוא יוצא לפנסיה. אני כבר בסטרס...




Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, sorvall כתב:


אני כבר שנים (מאז הניפנוף שקבלתי מארגנטולס יבואני מקיטה בנוגע לג'יגסו) מתקן אצל בעל מקצוע פרטי. בקרית גת. נדיר שכלי של יצרן איכותי, מקיטה/בוש ומעלה יוצא אצלו עם הדיאגנוזה "לא שווה לתקן". במיוחד כלים ישנים משנות ה80 ו90 (עכשיו יש לי אצלו לתיקון מברגה metabo נטענת made in w.germany) עוזר גם שיש לו ג'נקיית ענק בחצר והוא מבצע ליפוף בעצמו.
לאחרונה הוא עדכן אותי שעוד 3 שנים הוא יוצא לפנסיה.

 

אשמח לדעת מי הבחור בקרית גת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני אשמח לקבל מספר טלפון.

לפני 1 שעה, sorvall כתב:

אני מזדהה אתך לגמרי לגבי "פריק של כלים".
התנהלות היבואן לא מפתיעה כלל.
אני מעריך שהוא לא רוצה לתקן כלים. הוא רוצה למכור כלים חדשים. 

תעשה מחיר מיוחד דרכך / דרך חנות. שמי ששלח כלי לתיקון אצל היבואן. יכול לקבל (סתם לדוגמא; 25 אחוז הנחה. גם אצל היבואן ו גם אצל החנות ששלחה למעבדה של היבואן. )

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...