Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הסיפור הוא כזה ביום בהיר החגורה נקרעה וגרמה לטיימינג לקפוץ כמה שלבים.

היה רעש של טרקטור ונסעתי עליו במצב הזה בערך 15 קילומטר, כשהשסתומים לא מכוונים והסחיבה לא משהו.

כשהגעתי למוסך הוא כיוון לי את הטיימינג ולא החליף כלום.

כרגע הרכב קצת מתקשה בהנעה, מעשן, ונזילת שמן מהטיימינג.

נזילת שמן אמרו לי להחליף מחזירים.

ומתקשה בהנעה, אמרו לי בהתחלה שזה בגלל שהשסתומים קיבלו מכה כשהם לא היו מכוונים, וזה יסתדר לבד.

לאחר שהמוסכניק ראה שהרכב מעשן הוא אמר לי שלא כיוונו לי טוב את הטיימינג ולכן הרכב לא מספיק לשרוף את הדיזל כמו שצריך, וזה התוצאה.

עכשיו את דעתכם בעניין.

ואם יש לכם מוסך טוב וזול שמבין בעניין, אני מאזור מודיעין אבל אין לי בעיה לנדוד קצת!

תודה!!

עריכה אחרונה על ידי גלגלצ'וק
פורסם

לא ברור כל כך מה בדיוק קרה...
כיוונו את הטיימינג מבלי להחליף כלום??? אני יודע שאם קופצים כמה שיניים המינימום זה להחליף לרצועה חדשה. מה בדיוק קרה אצלך?
דבר שני "המכונאי אמר" מדובר במכונאי נוסף או באותו אחד.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

פורסם

@Audi-T לא החליפו כלום מדובר במוסך חאפר בכפר ערבי שהיה הכי קרוב בשבילי והוא אמר שהרצועה במצב מצויין.

ואגב, קפץ כמה שיניים כי החגורה של האלטרנטור נקרעה ונכנסו חתיכות ממנה לטיימינג.

המכונאי שאמר לי את הבעיה זה מכונאי אחר, אבל הוא לא מומחה בזה.

פורסם

לפי  מה  שקרה    נראה  שהשסתומים  התעקמו  ,  אפשר  לפרק  ולשפץ  את  הראש  ,  אני   לא  הייתי  עושה את  

זה  אלה מחליף  את כל המנוע  ,  המנועים  האלה  לא  יקרים  להחלפה  .

פורסם
לפני 50 דקות, ronrobin כתב:

לפי  מה  שקרה    נראה  שהשסתומים  התעקמו  ,  אפשר  לפרק  ולשפץ  את  הראש  ,  אני   לא  הייתי  עושה את  

זה  אלה מחליף  את כל המנוע  ,  המנועים  האלה  לא  יקרים  להחלפה  .

במנוע דיזל לרוב ראש השסתום ניצב לגמרי לבוכנה, לבן במפגש שסתום בוכנה לרוב השסתומים לא מתעקמים, אלא שוברים את הנדנדים או משהו אחר בראש. 

אם המנוע הצליח לגמוע עוד 15 ק"מ אחרי התקרית, כניראה שזה לא המקרה.

לכן אני לא הייתי מוותר על המנוע הזה כלכך מהר.

כן הייתי לוקח למשהו שיודע מה הוא עושה על מנת שיתזמן את המנוע כמו שצריך ויבצע בדיקת לחץ הפוך למנוע.

יום טוב גם לך

פורסם

קח את הרכב למוסך שמתמחה בצרפתיות (כמו גבע למשל),

מאמין שהם ידעו להתמודד עם הבעיה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

igalz  במנוע  הזה  כל  מפגש עם הבוכנה  השסתומים  יתעקמו   ,   ולפעמים  גם  הקמשפט  ,  המרימים  ברנו  הם  לא  הידראולים.

  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 17.7.2020 בשעה 12:17, ronrobin כתב:

igalz  במנוע  הזה  כל  מפגש עם הבוכנה  השסתומים  יתעקמו   ,   ולפעמים  גם  הקמשפט  ,  המרימים  ברנו  הם  לא  הידראולים.

אתה מכיר את המנוע?

כי אני חושב שאני יתאם לבד את הטיימינג, ואם ימשיך לעשות בעיות אני יחליף ראש מנוע.

חבל לי להוציא כסף סתם.

ואני חושב שאם אני לא יעשה, ואני לא יראה מה אני עושה, אני לא יהיה רגוע ואני לא יסמוך על אף אחד.

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...