Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שולה הפנינים

סטוניק וארונה - מנועי 1.0 טורבו רועדים בעמידה בפקקים?

Recommended Posts

בקושי מורגש במנועי tsi.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא. 


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רועדים מעט, לא משהו שמפריע אבל זה משתנה מאדם לאדם...

הכי טוב לקחת את הרכב לנסיעת מבחן ולבדוק.

  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נסעתי על הסטוניק, אבל המנוע של הארונה רועד. כמה שניסו להסביר ולהציג איך המנוע עובד חלק, מרגישים את "החספוס" של המנוע.

אמנם התחושה הרבה יותר טובה ממנועי 3 צילנדרים הישנים אבל לטעמי זה ממש לא מושלם.

יש כאלה שרגישים יותר ויש כאלה פחות - אני לא הייתי נוסע ברכב כזה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעונים

נראה לי שרק אסי ענה לי מניסיונו. 

מה שחשוב לי זה מה תחושות הנהגים שנוסעים בשני הרכבים. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בנהיגה עצמה אין רעד במנוע tsi.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בבית ארונה כבר כמעט שנתיים ונהגתי גם בסטוניק. אני לא מרגיש רעידות מיוחדות בעמידה במקום, לעיתים בתאוצה רגועה הסל"ד יורד נמוך אחרי העברת הילוך ואז המנוע פחות נעים, בארונה העברה למצב ספורט פותרת את הבעיה, בסטוניק לא ניסיתי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני הבנתי הרעידות מחמירות ככל שהרכב מתיישן.


"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מרגישים דבר בפולו TSI חדשה.
ולמה שירגישו? זה פולקסווגן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תיבת ההילוכים מעבירה למצב N בזמן עמידה? להפחתת עומס ורעידות.

 

יש הבדלים משמעותיים בין תיבה ידנית לאוט' במנועי 3 צילנדר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זאת תיבה רובוטית כפולת מצמד בגרסה האוטומטית. לא מעביר ל N ברמזורים.

בנסיעה לא מרגישים רעידות.

בעמידה ברמזור - כן.

כמו שאמרתי - יש כאלה שרגישים יותר ויש כאלה שפחות. מבין את הכיוון של צמצום זיהום אוויר ולעבור למנועים עם נפחים קטנים.

מנוע 3 צילינדרים אלו לא מנועים נעימים וגם לא יהיו מכיוון שהמנוע לא מאוזן וכמה שינסו זה אף פעם לא יהיה מושלם.

אני לא הייתי קונה רכב עם 3 צילינדרים. הרעידות היו מטריפות אותי.

זה נכון גם למנועי PSA.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע בפיגו/סיטרואן לדעתי משמעותי פחות מעודן מבחינת הרעידות לעומת tsi.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון עם ריו (אותה יחידת הנעה כמו הסטוניק), אני יכול להגיד בוודאות שהרכב קצת רועד בעמידה.

לא משהו רציני, ובטח שלא ברמה שמפריעה לנוסעים, אבל מורגשות רעידות. 

עריכה אחרונה על ידי Yuvalino

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש מי שיוכל להשוות תחושות בין מנוע ה 1 טורבו וגיר רובוטי למנוע 1.4 רגיל עם גיר פלנטרי? 

ומה עדיף לנסיעה עירונית בעיקר? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...