Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שולה הפנינים

סטוניק וארונה - מנועי 1.0 טורבו רועדים בעמידה בפקקים?

Recommended Posts

לפני 8 דקות, asix כתב:

זאת תיבה רובוטית כפולת מצמד בגרסה האוטומטית. לא מעביר ל N ברמזורים.

 

אני יודע שזאת תיבה רובוטית, זכורה לי אצל VW שהתיבה מתוכננת להעביר למצב N או שאני מתבלבל.

 

 

 בגיר פלנטרי 8 הילוכים בPSA התיבה עוברת למצב N בעמידה, מורגש שינוי לטובה מבחינת רעידות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במנוע 3 צילנדרים יהיו יותר רעידות מאשר ב4.

לדעתי זה די זניח.

לגיר אין השפעה על רעידות בסרק.

 

לעירונית עדיף גיר פלנטרי, בגיר רובוטי תהיה שחיקה גבוהה יותר של המצמדים.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לעירונית עדיף את ה1.4 (מניסיון עם ריו עם אותו גיר). החלפות כמעט ולא מורגשות (למרות שגם ברובוטית שנהגתי בה בקושי הרגשתי וניסיתי לזחול, אבל זה רכב הדגמה), ולא צריך לחשוש מהתחממות בפקקים או זחילה.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, yoav911gt2 כתב:

לעירונית עדיף את ה1.4 (מניסיון עם ריו עם אותו גיר). החלפות כמעט ולא מורגשות (למרות שגם ברובוטית שנהגתי בה בקושי הרגשתי וניסיתי לזחול, אבל זה רכב הדגמה), ולא צריך לחשוש מהתחממות בפקקים או זחילה.

 

אז מדוע עדיף הגיר הרגיל? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כי אין בו מצמדים.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, yulianx כתב:

כי אין בו מצמדים.

ומה עם הבדלי הביצועים בין המנועים ובין הגירים? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע הטורבו בשילוב תיבה רובוטית כפולת מצמדים יהיה משמעותית חזק יותר.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שיוליאן אמר וכפי שאני כתבתי, אין מצמדים והגיר האוטומטי הרגיל נשחק פחות ביחס לגיר רובוטי בתנועת עצור וסע שאופיינית לערים. כמו כן בשלב כלשהוא בחיי הרכב צריך להחליף מצמדים כתוצאה מבלאי , לעומת רק שמן (אם היצרן דורש בכלל) בגיר פנלטרי רגיל. 

ביצועים וחסכון בדלק עדיפים מן הסתם בגרסה הרובוטית עם מנוע הטורבו.

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הדגם עם המנוע הרגיל היה עולה כמו הדגם עם מנוע הטורבו - מה הייתם בוחרים לנסיעות שרובן ככולן עירוניות ומתבצעות לאו דווקא בפקקים? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לעיר גם מנוע 1.4 יספק את העבודה.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, Pecan כתב:

לא מרגישים דבר בפולו TSI חדשה.
ולמה שירגישו? זה פולקסווגן.

נכון, פולקסווגן זה פאר הבריאה, אין שום תקלות - במיוחד לא בגיר המושלם שלהם.

חוץ מזה שהם החברה הכי אמינה בעולם - לעולם לא מרמה או משקרת על נתוני זיהום.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

.We apologise for the inconvenience

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לאישתי 20ו טורבו, אין רעידות בסרק, אבל לפעמים, בעיקר שהמנוע קר, לדוגמא התנעות בוקר. המנוע עובד בצורה מאוד לא נעימה בשניה הראשונה, רעש ורעידות. וזה לא קשור להזרקה ישירה, זה חזק יותר ופחות נעים. חוץ מזה אחלה אוטו, זריז חסכוני נוח ושקט

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון על i20 של אשתי, מנוע 3 צילינדרים וגיר רובוטי אין רעידות מוחשיות, זה לא חלק כמו מנוע 4 אבל גם ממש לא רועד או מורגש...

כן נשמע מנוע קצת מוזר ותמיד מסובב לי את הראש כשהיא מתניעה בבוקר ואני עומד לידה מחוץ לאוטו במיוחד בהתנעות בוקר קרות מאוד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיוני עם ה1.0 tsi על כל דגמי vag המנוע לא רועד בסרק ובזחילה בצורה מורגשת.

הם עשו עבודה טובה.

 

גם בסיוויק 1.0 המצב דומה ומעולה.

 

ב1.2t פיורטק של psa יש קצת יותר רעידות בזחילה ועמידה, במיוחד כשהוא משודך לגיר האוטומטי 6 הילוכים.

 

 


2018 CITROEN CACTUS

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגולף 1.0 TSI לא הרגשתי רעידות, המנוע מאוד חסכוני, וסביר מבחינת כוח.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...