Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב מסוג סקודה יטי 2014 1.2 ולפני כ-חצי שנה הוחלף מוח גיר ומצמדים לפני שקניתי (אני מכיר שזה המחלה שלהם)

איך אני יכול לשמור על הגיר כדי להימנע מכך שזה יחזור בעתיד?

פורסם
לפני 3 דקות, דניאל1983 כתב:

להעביר למצב ספורט בפקקים.

זה יחסוך העברות מיותרות וישמור על המצמדים

ואללה? טוב לדעת ,

זה בשביל למשוך את ההילוך? אפשר גם להשתמש באופציה להעברת הילוכים ידנית? 

פורסם

אם רוב הנסיעה בפקקים- מצמדים אתה תחליף שוב בפרק זמן של +-3 שנים.

לגבי מוח גיר ניצלת - זו תקלה יקרה מאוד לרכב שכבר לא באחריות (גם אחרי הרחבת אחריות  זה עדיין חורג בשנה) ותקווה,שלא תהיה תקלה חוזרת (ברוב המקרים זה לא חוזר פעם שנייה).

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, colauti 9 כתב:

אם רוב הנסיעה בפקקים- מצמדים אתה תחליף שוב בפרק זמן של +-3 שנים.

לגבי מוח גיר ניצלת - זו תקלה יקרה מאוד לרכב שכבר לא באחריות (גם אחרי הרחבת אחריות  זה עדיין חורג בשנה) ותקווה,שלא תהיה תקלה חוזרת (ברוב המקרים זה לא חוזר פעם שנייה).

 

 

האמת שבגלל שהוחלף קיבלתי שובר ל4 שנים על החלקים אבל עדיין אני מעוניין לשמור עליהם..  ואני כמעט לא נוסע בפקקים

עריכה אחרונה על ידי Swaper
פורסם

כן זה גם אפשרות טוב.

עוד עצה זה להימנע מנסיעה ב"חצי קלאץ" כלומר לא לנסוע מאוד לאט.

בפקקים עדיף לתת לרכב מלפניך קצת להתרחק ורק אז לנסוע כדי שהרכב ישלב הילוך.

פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, Swaper כתב:

ואללה? טוב לדעת ,

זה בשביל למשוך את ההילוך? אפשר גם להשתמש באופציה להעברת הילוכים ידנית? 

כן

תעביר הילוכים כאילו אתה בידני מבחינת תכיפות.

 

עריכה אחרונה על ידי אסטון מרטין
פורסם
Just now, דניאל1983 כתב:

כן זה גם אפשרות טוב.

עוד עצה זה להימנע מנסיעה ב"חצי קלאץ" כלומר לא לנסוע מאוד לאט.

בפקקים עדיף לתת לרכב מלפניך קצת להתרחק ורק אז לנסוע כדי שהרכב ישלב הילוך.

 

Just now, אסטון מרטין כתב:

כן

תעביר הילוכים כאילו אתה בידני מבחינת תכיפות.

כן

תעביר הילוכים כאילו אתה בידני מבחינת תכיפות.

מעולה תודה רבה על העצות! איישם

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, דניאל1983 כתב:

כן זה גם אפשרות טוב.

עוד עצה זה להימנע מנסיעה ב"חצי קלאץ" כלומר לא לנסוע מאוד לאט.

בפקקים עדיף לתת לרכב מלפניך קצת להתרחק ורק אז לנסוע כדי שהרכב ישלב הילוך.

החלפת הילוך בגיר דו-מצמדי נעשית באמצעות דוושת הבלימה ודוושת ההאצה. לכן המנע ככל שתוכל מישיבה על הבלמים לאורך זמן זה שווה ערך לנסיעה בחצי קלאץ'. 

הכוונה שלי היא להימנע מהאצה חזקה ואז האטה באמצעות לחיצה ארוכה על דוושת הבלם. זו תופעה רווחת אצל הרכה מאוד נהגים . תוכל לראות את זה על פי אורך הזמן שאורות הבלימה ברכב הנוסע לפניך דולקים ללא סיבה נראית לעין (בירידה ארוכה או סתם בפקק) . נהיגה כזו תקצר את חיי המצמדים באופן ניכר. 

יחידת הבקרה (המוח) מתקלקלת עקב התחממות יתר, זה לא אמור לקרות ואכן  כיום גם הרבה פחות קורה , במידה ונוהגים כפי שהסברתי. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...