Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי סיוויק האצ'בק 1.8 ידנית, כרגע עם 99,200 ק"מ. כאשר קניתי את הרכב החלפתי שמן ומסנן שמן, כאשר השמן מתוצרת מוביל 5-40.

מאז עברו 4700 ק"מ והייתי צריך להוסיף בסביבות 1.5 ליטר שמן. הרכב נבדק ולא נמצאו נזילות, חלק אמרו לי שהמצב הנ"ל תקין מכיוון שקיימת צריכת שמן במנוע מהדגם הזה. אשמח לשמוע דעתכם, האם אפשר לעשות משהו ע"מ לצמצם את הבעיה? בנוסף נאמר לי שתוסף שמן יכול להפחית את הצריכה, האם מומלץ?

תודה.

פורסם (נערך)
לפני 22 שעות, Krd כתב:

שלום ברשותי סיוויק האצ'בק 1.8 ידנית, כרגע עם 99,200 ק"מ. כאשר קניתי את הרכב החלפתי שמן ומסנן שמן, כאשר השמן מתוצרת מוביל 5-40.

מאז עברו 4700 ק"מ והייתי צריך להוסיף בסביבות 1.5 ליטר שמן. הרכב נבדק ולא נמצאו נזילות, חלק אמרו לי שהמצב הנ"ל תקין מכיוון שקיימת צריכת שמן במנוע מהדגם הזה. אשמח לשמוע דעתכם, האם אפשר לעשות משהו ע"מ לצמצם את הבעיה? בנוסף נאמר לי שתוסף שמן יכול להפחית את הצריכה, האם מומלץ?

תודה.

לי יש סדאן אוטומטית ,שנתון אחד מעליך ואין צריכת שמן  בכלל וגם שרשורים דומים שהיו כאן לא התלוננו על צריכה כזו גבוהה -זה קצב של כמעט כל השמן שנאכל פעם ב 15,000 או שנה,גם קשה לי להאמין שבהנחה שהק"מ אצלך אמיתי שיש בעיה במנוע.

יש מצב,שהשמן לא בתקן המתאים ולכן פשוט נשרף (וזו הנחה כיוון שאתה טוען שאין נזילות).

הייתי מחליף לשמן איכותי+מסנן שמן מקורי ומתחיל לעקוב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בדקת שהתקן מתאים לרכב ?

חוסר שמן כמו שתיארת רציני מידי וכדאי להתחיל לברר לעומק מה הסיבה.

אצלי ב +103,000 קמ,אין צריכת שמן והרכב מטופל כמו שעון.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה על המענה, ממה שבררתי הרכב דורש שמן מתקן SM, כאשר השמן שציינתי עומד בתקן SN שהוא אחד מעל הנדרש.

אשמח לשמוע סיבות אפשריות לצריכת שמן כזאת.

פורסם

לבדוק קודם נזילות - הזזעות שמן מאטם שסתומים וכדומה.

השמן שששמת מצוין תמשיך איתו ותמלא לפי הצורך. תבדוק קומפרסיה לשלול בריחה מהרינגים.

הזול עולה ביוקר

פורסם
לפני 10 שעות, Sanction כתב:

יכול להיות שהרכב שלך זקוק ל"מנוע עליון". אני הייתי מתחיל מבדיקת קומפרסיה

Sent from my GM1913 using Tapatalk
 

 

לפני 2 שעות, יאני כתב:

לבדוק קודם נזילות - הזזעות שמן מאטם שסתומים וכדומה.

השמן שששמת מצוין תמשיך איתו ותמלא לפי הצורך. תבדוק קומפרסיה לשלול בריחה מהרינגים.

ב 100,000 ק"מ תיקון למנוע ברכב הזה ? 

אני בספק גדול- אצלי ב 103,000 ק"מ רכב מטופל בחברה/מוסך מומחה לדגם לסירוגין (3 טיפולים אחרונים אצלי בחברה) ואין צריכת שמן בכלל.

אצל אבא שלי,במאזדה 3 ספיריט מנוע 2000,רכב בן כמעט 14 על הכביש,130,000 ק"מ- גרם לא חסר.

האפשרות היחידה היא שהק"מ לא אמיתי וזה כבר סיפור אחד לגמרי ואם כבר- עוד לפני בעיה במנוע אולי גומיות שסתומים יבשות/בלויות -גם זה לא מאפיין רכב יפני בן 8 אבל שיהיה.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הפעם הראשונה שהבחנתי שצריך למלא שמן היא בערך חודש וחצי אחרי הקנייה כאשר נדלקה התראה ברכב על מפלס שמן נמוך.

 הרכב נרכש לפני חצי שנה ובוצעה בדיקה מלאה בדינמומטר, בדיקת הקומפרסיה הראתה 100% בשלוש צילינדרים ובאחד מהם 93%, הבוחן אמר שזה תקין לחלוטין. גם לא התגלו אז נזילות שמן כלשהם. בכל אופן אבצע היום בדיקת קומפרסיה נוספת.

פורסם (נערך)

בדיקת קומפרסיה נשמעת בסדר גמור- אתה בטוח,שיש צריכת שמן כזו גבוהה ?

1.5 ליטר שמן זה כמעט חצי גלון.כמה זמן נסעת על 4,700 ק"מ ובאילו תנאים ? 

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

נסעתי את הכמות הזו בשלושה וחצי חודשים, כאשר בחודש אחד הרוב בין עירוני ,ובחודשיים הנותרים עירובי בלי הרבה פקקים.

לגבי זיוף הק"מ- תמיד יכול להיות שבאמת היה איזה פספוס, אבל לדעתי זה לא המצב במקרה הזה. זו ההונדה השלישית שיש לי עם מנוע 1.8 VTEC, המנוע מרגיש מעולה, באופן כללי הרכב נוסע חלק מאוד ללא קרקושים או ויברציות שמאפיינות לפעמים רכבים עם ק"מ גבוה.

פורסם

אעפ"י שלא חשדתי במנוע וגם עכשיו אני לא סגור על זה,כדאי בכל זאת לקרוא שרשור דומה ומקווה שלא תגיע למצב הזה: 

לא יודע מדוע ברכב ידני יש אכילת ששמן - הרי זה אותו מנוע כמו של האוטומטי וזה נשמע תלוש מהמציאות אבל,הנה דוגמא בכל זאת:

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הייתה לי סיוויק 1800 בעבר הרחוק ומעולם לא הוספתי טיפת שמן בין טיפול לטיפול. 

גם היום יש לי הונדה, אמנם ג'אז, אבל מעולם לא הוספתי טיפת שמן.

האם לרכב יש היסטוריית טיפולים מלאה ומתועדת? או שהבחור "טיפל לבד" או במוסך מדרכה?.

×
×
  • תוכן חדש...