Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 37 דקות, המהיר הזהיר כתב:

סליחה שאני נדחף, אבל סיוויק היבריד 2009 מנוע 1.4 והסיוויק 1.8 צורכת אותו שמן, כאצלי שמתי 5W30

אין קשר בין שני המנועים- במנוע 1800 מומלצת צמיגות 5W40 אעפ"י שביבואן בשני טיפולים אצלי לפחות אמרו שבגלל חוסר במלאי השתמשו ב 5W30 שעומד בתקן.

היו שנים באינסייט (2010/11 עד שהפסיקו להביא אותו לארץ) שהיתה תקלה ידועה שבעקבותיה היצרן החליף רינגים (טבעות בוכנה) על חשבונו בגלל אכילת שמן מופרזת.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לרוב, שמטפלים לבד הרכבים הרבה יותר שמורים מרכבים שעוברים במוסכים טיפוסיים (יש מוסכים יוצאי דופן לטובה, זה ידוע).

מה שאתה מנסה לצייר פה עם ה"מרכאות" זה לא רלוונטי. לי אישית קרה כשמכרתי פאביה בת 3 בבדיקה בקומפיוטסט הבוחן הלך ראש בראש עם ההצעה של הקונה הפוטנציאלי.

חד משמעית אקנה רכב שמור מבנאדם שטיפל לבד ואפילו אעדיף זאת כל עוד מצבו תקין

כמובן גם אבדוק במכון בדיקה - בכל זאת בטיחות קודמת לכל.

הזול עולה ביוקר

פורסם
ב 100,000 ק"מ תיקון למנוע ברכב הזה ?  אני בספק גדול- אצלי ב 103,000 ק"מ רכב מטופל בחברה/מוסך מומחה לדגם לסירוגין (3 טיפולים אחרונים אצלי בחברה) ואין צריכת שמן בכלל. אצל אבא שלי,במאזדה 3 ספיריט מנוע 2000,רכב בן כמעט 14 על הכביש,130,000 ק"מ- גרם לא חסר.

האפשרות היחידה היא שהק"מ לא אמיתי וזה כבר סיפור אחד לגמרי ואם כבר- עוד לפני בעיה במנוע אולי גומיות שסתומים יבשות/בלויות -גם זה לא מאפיין רכב יפני בן 8 אבל שיהיה.

 

 

 

ראשית, אין קשר ישיר לנסועה של הרכב. שנית, אם אין נזילות אז לאן השמן הולך? גמדים שותים אותו בקשית?.... משיטוט קצר בגוגל קראתי על באצ' מסוים של סיויק si מהשנתון המדובר (מספרי vin מסוימים) שיצאו מהונדה עם רינגים תקולים. אני חושב שמאוד סביר שזה המצב שפות"ש נמצא בו 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מעדכן- לאחר מחקר ברשת מתברר שקיימים לא מעט מנועים של הונדה שצורכים שמן בכמות כזו או אחרת, בהברה מקומות ראיתי שמבחינת הונדה עד 1 ליטר שמן ל 1000 ק"מ זו צריכת שמן תקינה, הזוי ביותר. נראה שפשוט חיים עם העניין הזה ואין השפעה על אורח חיי המנוע\ ביצועים.

לפני שלושה שבועות הוספתי תוסף שמן של STP  נראה לבנתיים שהצריכה נעלמה לחלוטין, אני מחליף שמן בכל 8-10K ק"מ בכל רכב שיש לי ככה שהשמן ירוענן בתדירות גבוה. 

כרגע השמן הינו 5-40, ראיתי במספר מקומות הצעות לעבור ל 10-40 ללא תוסף שמן, מה דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי Krd
×
×
  • תוכן חדש...