Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפניי כ- 4 חודשים מכרתי את הרכב (יונדאי i30 שנת 2009) , 

מעוניין לרכוש רכב גרמני ,

בהתחלה חשבתי על סיאט לאון 2016-2017 עד שלפניי כמה ימים נפגשתי במקריות עם בחור אשר מוכר את האאודי שלו

 

- A3 שנת 2016 

- 3 דלתות

- יד 3

- דגם  sport edition

- מנוע 1.4 עם 125 כ״ס

- 52 אלף ק״מ

- חיצוני ופנימי הרכב במצב מעולה 

 

רציתי להתייעץ לגביי כמה דברים שעולים לראש כמו ירידת ערך , טיפולים קטנים/גדולים , עלויות אחזקה כאלה ואחרות . 

 

בנוסף , האם ממש חשוב לגשת לטיפולים גדולים למוסכים מורשים , לצורך העניין כמו החלפת פלאגים בטיפול 60 אלף , עלויות הטיפול במורשה/לא מורשה ושוב , את ההכרחיות בעניין ..

 

כנל לטיפול 90 אלף , במידה ואחליף רצועות טיימינג , ברקסים , שמנים , מסננים או נוזלים כאלה ואחרים , מה עלויות של דבר כזה לרכב הנ״ל ?

 

תודה רבה לעונים !

 

פורסם

לטפל ברכב  במורשה חשוב כול עוד הרכב באחריות כדי שלא יעשו לך בעיות במידה ויקרה משהו.

האחריות לרכב הנ"ל לדעתי פגה מזמן (תבדוק אותי אני לא בטוח) ואם כך הדבר אני לא רואה שום סיבה לטפל במורשה ניתן למצוא מוסכים מקצועיים יותר וזולים יותר.

פורסם

לדעתי אם הרכב לא באחריות אין שום סיבה לטפל במורשה, ישנם כמה מוסכים מומחים לרכבי VAG שבהם עלויות הטיפול זולות משמעותית מאשר במוסכי החברה.

בנוגע לעלויות תחזוקה כל עוד מדובר בתחזוקה שוטפת במוסך מומחה (ולא מורשה) אתה לא אמור לשלם יותר מאשר טיפול בכל רכב אחר שחולק את אותם מכלולים, לצורך העניין גולף, לאון אוקטביה וכ׳ו.
מאמין שטיפול גדול במוסך כמו מוסך רון יעלה סביב ה1500₪ (אל תתפוס אותי במילה [emoji3])
קח בחשבון שהרכב הנ״ל מצוייד גם בגיר DSG7, יש עליו ערמות של מידע בפורום אז לא אפרט.

עלויות נוספות עשויות להיות מעט גבוהות יותר ברכב הזה, בין אם מדובר בביטוח, אגרת רישוי או נזק לחלקים ייחודים לרכב הזה (חלקי מרכב, פנים וכ׳ו).
קשה לדעת מה תהיה ירידת הערך, אבל לתחושתי רכבי אאודי מהדגמים הקטנים שומרים על ערך לא רע בגלל הסמל הנחשק, מספיק לראות באיזה מחיר מפורסמות A3 מ-2010 ביחס לרכבים אחרים מאותה שנה כדי לראות שירידת הערך יחסית סבירה.
כן שווה לשים לב שרכבי אאודי רבים שנמכרו ברמת גימור נמוכה יהיו מאובזרים בקמצנות, אם דבר כזה מפריע לך הייתי מחפש רכב מאובזר.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם
לפני 1 שעה, shakedi כתב:

לדעתי אם הרכב לא באחריות אין שום סיבה לטפל במורשה, ישנם כמה מוסכים מומחים לרכבי VAG שבהם עלויות הטיפול זולות משמעותית מאשר במוסכי החברה.

בנוגע לעלויות תחזוקה כל עוד מדובר בתחזוקה שוטפת במוסך מומחה (ולא מורשה) אתה לא אמור לשלם יותר מאשר טיפול בכל רכב אחר שחולק את אותם מכלולים, לצורך העניין גולף, לאון אוקטביה וכ׳ו.
מאמין שטיפול גדול במוסך כמו מוסך רון יעלה סביב ה1500₪ (אל תתפוס אותי במילה emoji3.png)
קח בחשבון שהרכב הנ״ל מצוייד גם בגיר DSG7, יש עליו ערמות של מידע בפורום אז לא אפרט.

עלויות נוספות עשויות להיות מעט גבוהות יותר ברכב הזה, בין אם מדובר בביטוח, אגרת רישוי או נזק לחלקים ייחודים לרכב הזה (חלקי מרכב, פנים וכ׳ו).
קשה לדעת מה תהיה ירידת הערך, אבל לתחושתי רכבי אאודי מהדגמים הקטנים שומרים על ערך לא רע בגלל הסמל הנחשק, מספיק לראות באיזה מחיר מפורסמות A3 מ-2010 ביחס לרכבים אחרים מאותה שנה כדי לראות שירידת הערך יחסית סבירה.
כן שווה לשים לב שרכבי אאודי רבים שנמכרו ברמת גימור נמוכה יהיו מאובזרים בקמצנות, אם דבר כזה מפריע לך הייתי מחפש רכב מאובזר.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

תודה על המענה שקד , 

מנסיונכם מחירון של 85 אלף שקל לרכב זה 

כמה הייתם מציעים הצעה ראשונית למוכר? 

 

 

בהתחשב בכך ש :

1) לרכב יש טסט בעוד חודשיים (2000 שקל)

2) טיפול גדול של 60,000 ק״מ בעוד 8 אלף ק״מ

3) אני אהיה יד  4

 

 

פורסם

הייתי מנסה להוריד אותו לכיוון 80k בהנחה והאוטו תקין לחלוטין בלי תאונות וכ׳ו.

אם הצמיגים יבשים יחסית תשתמש בזה כמובן גם כנקודת מיקוח.

אני יכול להגיד לך שמהצד של המוכר התגמשתי עכשיו בסכום דומה עם מכירה של טויוטה אוריס (דגם שנחשב סחיר).

השוק עכשיו במצב לא משהו, תנצל את זה

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

שלוש ידיים בארבע שנים....
יש מצב שמיצו ורצו משהו אחר או מכרו ממגוון סיבות.
אבל אולי מדובר ברכב בעייתי.
כמה זמן הבעלים הנוכחי מחזיק את הרכב? אם זה זמן קצר זו נורה אדומה בוהקת. לא בהכרח פוסל את הרכב אבל מצריך משנה זהירות.
המחירון 85 בשקלול כמות הבעלים הקודמים?
גם אם כן עדיין לא הייתי מציע יותר מ 70-75 ובוחן את המצב, אלא אם מדובר ברכב שמור ומטופל במיוחד.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

פורסם

זה באמת מספר ידיים גבוהה אבל לא חריג ברכב מהסגמנט הזה, לרוב הרכבים הללו נקנים על ידי חברה צעירים יחסית שמחליפים מהר.
תעיף מבט ביד 2 על סיאט לאון ואיביזה שלוש דלתות, אאודי A1 וA3 גם בעיקר בדגמים בעלי שלוש דלתות ותראה שלא חריג לראות מספר ידיים כזה.
אבל כמובן שחייבים לוודא שאין ברכב בעיה כלשהי שגרמה לקצב החלפה כזה


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
×
×
  • תוכן חדש...