Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה בדייהטסו סיריון


ארז הדר
שימו לב! השרשור הזה בן 1376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קשה לי לקבוע. המוסכניק הציע לי אפשרות של החלפת כל הקיט של הטיימינג (באיזור ה2000 שח) או מנוע (סביבות 4500). מתלבט מה לעשות
מעבר לנושא הטיימינג המנוע תקין?
האם אוכל שמן?
האם עבר התחממות או טראומה אחרת?

אין שום סיבה לזרוק מנוע תקין, ולהתקין מנוע שלא ידוע טיבו, רק בגלל נושא השרשרת. ההחלפה שלה פשוטה ולא שונה כמעט בכלום מעבודת טיימינג בכל מנוע אחר עם רצועה.
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.7.2020 בשעה 19:07, Igalz כתב:

מעבר לנושא הטיימינג המנוע תקין?
האם אוכל שמן?
האם עבר התחממות או טראומה אחרת?

אין שום סיבה לזרוק מנוע תקין, ולהתקין מנוע שלא ידוע טיבו, רק בגלל נושא השרשרת. ההחלפה שלה פשוטה ולא שונה כמעט בכלום מעבודת טיימינג בכל מנוע אחר עם רצועה.

תודה! איך אני יכול לבדוק מה התקלה אם המוסך לא יודע להגיד לי מהי (הלכתי לכמה מוסכים כבר כולל המורשה שדורש המון כסף על בדיקות יותר מעמיקות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה הנסיון של המוסך שלך עם הדגם ולא יכול לענות בשמו.

על פי הנסיון שהצטבר בפורום, והנסיון האישי שלי, וקוד התקלה שמחשב הרכב שלך מוציא, אתה צריך להחליף שרשרת טיימינג.

אל תמשוך את זה יותר מידי, אם השרשרת תקרע, באמת תצטרך לשים מנוע אחר.

 

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אני צריך התייעצות נוספת כי אני כבר ממש מבולבל לכן אפרט את כל השתלשלות העניינים:

אתחיל מהתחלה - לפני כשנה אולי קצת יותר הופיעה לסירוגין הנורה המדוברת שבתמונה. לפעמים היא הייתה מופיעה תוך כדי נסיעה (הייתי מרגיש את זה עם קפיצה קלה ברכב). הלכתי למוסך שלי, הוא לא הכיר את התקלה, חיבר למחשב והתקלה התאפסה (ללא עלות או משהו) ואמר לי לשוב אם התקלה חוזרת. אחרי משהו כמו שבועיים שוב חזרה המנורה לסירוגין, הזנחתי קצת ולא הגעתי למוסך מיד ואז שוב הוא חיבר למחשב איפס את התקלה ואמר לי לשוב כשהמנורה חוזרת (ככה היה עוד פעמיים). מתישהו החלטתי לגשת למוסך המורשה שעשה בדיקה והוציא קוד תקלה P016 והסביר שמדובר בכל הצד של הטיימינג אבל שצריך להוריד את אגן השמן ולבדוק אם יש בוצה (בדיקה של יותר מ1000 שקל, ואם כן אז החלפת טיימינג לא תעזור ומדובר בהחלפת מנוע. ניגשתי למוסך שלי והמליצו על שטיפה וניקוי, עשו זאת. המנורה חזרה באותו יום.
אחרי ההתייעצויות פה חשבתי להחליף את הקיט של הטיימינג אבל אני חושש שזה לא יעזור (לפי המוסך המורשה זה כנראה לא יעזור) בנוסף אני חושש שבכל הזמן הזה נדפקו עוד חלקים (כשהמנורה דולקת הרכב סוג של מושך בהילוך ראשון, אני נותן הרבה גז עד שהוא מעביר הילוך).
אני כבר אובד עצות ולא בא לי לזרוק כספים מיותרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש נשמע כמו סימפטום של שרשרת.

קוד תקלה, הרכב לא מגיב טוב (הרי התזמון פתיחה וסגירה של השסתומים השתנה בעקבות התארכות השרשרת)

היתי מחליף אותה לפני שתספיד את המנוע. זה גם בדיוק הקילומטראז בו היא הולכת.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...