Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מהקיצוניים שפותחים ומפרקים הכל מנקים ומחזירים?

אתם עושים "וויש" חיצוני?

ספריי לחץ אוויר דחוס?

 

מה הדרך הכי טובה בכלל לעשות את זה בזמן קצר ויעיל?

Opel Adam S 2017

פורסם

קצת אבק אז נשברים ?

פעם בשנה-שנתיים פותח את המארז, כל עוד אין גופה בפנים, עושה פו בשביל לצאת מידי חובה וסוגר חזרה.

 

פורסם
לפני 1 שעה, liav12 כתב:

מה הדרך הכי טובה בכלל לעשות את זה בזמן קצר ויעיל?

 

כל כמה חודשים לפי הצורך מוציא את המחשב לחצר 

פותח את המארז עניין של 2 ברגים בדרך כלל

קומפרסור\לחץ אוויר עם אקדח בעל פיה ארוכה במרחק 20 סמ מהרכיבים 

עובר היטב על כל פנים המארז בעיקר על אזור הוונטות שם יש את הצטברות האבק הגדולה ביותר

עניין של אולי 2 דקות ,ובזה מסתיים הסיפור אין צורך וגם לא רצוי להשתגע מעבר לכך.

 

 

פורסם
לפני 2 שעות, liav12 כתב:

אתם מהקיצוניים שפותחים ומפרקים הכל מנקים ומחזירים?

אתם עושים "וויש" חיצוני?

ספריי לחץ אוויר דחוס?

 

מה הדרך הכי טובה בכלל לעשות את זה בזמן קצר ויעיל?

פעם כן, היום כבר לא, פעם מאוררים תקועים/עמוסים באבק היו גורמים למחשב להתחמם, היום זה קורה משמעותית פחות (לדעתי, כבר הרבה שנים לא עושה את זה).

כשהייתי מתקן מחשבים אז היה לי קומפרסור,

הסוד הוא תקיעת מברג למאווררים כדי שלא יסתובבו בזמן הלחץ אוויר (אחרת אתה עלול למצוא את עצמך מחבר את המחשב חזרה ושומע רעש של מטוס מהמאוררים).

 

 

היום

פורסם

אחת התכונות המדהימות של הקרשר החדש שלי היא שאפשר לחבר לו את הצינור לתחת, ואז במקום שהוא יאכל אבק (וטישו, סיפור אמיתי) הוא מעיף כל מה שנקרה בדרכו בטעות, כולל ערימות אבק ששכבו להן שנים בשקט מתחת ללוח אם Minding their own business. ומיד אחרי זה הוא אוכל את ערימות האבק האלו פנימה (אחרי שהופכים לו את הצינור, כמובן). שתי דקות של רעש אימים ומאווררים שמסתובבים הרבה יותר מהר ממה שהם אי פעם חשבו שאפשר, והמחשב כמו חדש. תענוג.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

כנ''ל פעם בשנה מוציא למרפסת,

מעביר את הקרשר למצב מפוח ומוציא את האבק.

אח''כ עובר גם עם הדייסון בעדינות, עם סוגי המברשות הדקים,

והמברשת העדינה.

סה''כ זמן עבודה 10 דק'.

 

פורסם

@pooh-bear

לא מומלץ לנקות את המאווררים עם אוויר שאתה מעיף אליהם עלול לפגוע במסבים ,

שנית בזמן הסיבוב של המאוורר הוא מייצר כמות קטנה של חשמל כמה מיליוולט . הרבה אגדות יש סביב הנושא הזה.

אישית אני עוצר את המאוורר מלהסתובב בזמן הניקוי.

פורסם

מחשב נייח שלי כבר עוד מעט חוגג 5. וחוץ מלנקות אבק מדי פעם בתחתית , או מהמארז עצמו מבחוץ, אני לא מתעסק איתו. מעולם לא גרם לבעיות עקב אבק. 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

הגירניק מעיף את הכיסוי. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

גם אני מוציא החוצה, קומפרסור עם פיית לחץ אוויר לא מקרוב מידי ומשתמש במקל עץ קטן שתמיד נשאר ממשלוחי סושי לתפוס את המאווררים שלא יתפרעו.
 

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
לפני 10 שעות, פינדר כתב:

איך יש לכם אבק במחשב?

אתם לא משתמשים בכיסויים היעודיים שקיבלתם בחנות?

image.png.46f9b8dee461afe6bc8a613f02be9429.png

החזרת אותי 10 שנים אחורה עם הכיסויים האלו, עוד משתמשים בהם?

 

בהנחה שהמחשב דלוק מהבוקר עד הלילה רוב שעות היום, הכיסויים מן הסתם לא עוזרים

פורסם
בתאריך 26.5.2020 בשעה 23:47, pooh-bear כתב:

אחת התכונות המדהימות של הקרשר החדש שלי היא שאפשר לחבר לו את הצינור לתחת, ואז במקום שהוא יאכל אבק (וטישו, סיפור אמיתי) הוא מעיף כל מה שנקרה בדרכו בטעות, כולל ערימות אבק ששכבו להן שנים בשקט מתחת ללוח אם Minding their own business. ומיד אחרי זה הוא אוכל את ערימות האבק האלו פנימה (אחרי שהופכים לו את הצינור, כמובן). שתי דקות של רעש אימים ומאווררים שמסתובבים הרבה יותר מהר ממה שהם אי פעם חשבו שאפשר, והמחשב כמו חדש. תענוג.

 

מה הדגם של השואב? אני מבין שאתה ממליץ עליו גם כשואב רגיל.

פורסם

Karcher WD3

 

הוא ממש חדש אצלי, אז זו המלצה קצת מסוייגת (לפחות מבחינת עמידות ואמינות), אבל בגדול אני מאוד מרוצה. הוא גם יכול (כאמור) לשמש בתור מפוח, גם לשאוב נוזלים (טרם ניסיתי בעצמי) ויש לו עוצמת שאיבה מכובדת.

 

כשמחברים לכל זה תג מחיר של פחות מ-400₪, זה נשמע לי בכלל לא רע.

 

ההסתייגות היחידה שיש לי היא היבואן הרשמי - את השואב עצמו קניתי ביבוא מקביל, אבל אז ניסיתי להזמין לו שני ראשים (לרכב) דרך היבואן הרשמי. בסוף הם הגיעו, אבל היה צריך לעבוד בשביל זה. בקיצור, קנה מיבוא מקביל.

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...