Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מומלץ לשנות את הקוד בקודנית מיד כשרוכשים רכב מיד שנייה?


much
שימו לב! השרשור הזה בן 1405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 11 דקות, Buki כתב:

רוב הקודנים הפשוטים מותקנים כך שאתה (ממש אתה, או כל בן אדם אחר) יכול לנתק אותם רק שזה יקח לך הרבה זמן. בפעם השניה שתעשה את זה, זה לא יקח לך הרבה זמן. 

 

יעילות הקודן בצורה שבדרך כלל מתקינים אותם נמוכה ביותר, רק נגד הומלס נרקומן  הקודן יכול לעזור.

 

בשום מדינה מאלו שביקרתי בהן לא ראיתי אף רכב עם קודן.

 

קודני אפטרמרקט זו אכן המצאה ישראלית, אבל דוקא בטסלה יש אפשרות להפעיל PIN to drive  שזה בדיוק כמו קודן, רק מובנה במסך של הרכב. הנהג יכול לבחור להפעיל או לכבות את האפשרות הזו כרצונו, אין התקנת אפטרמרקט מכוערת וסביר להניח שהרבה יותר קשה לגנב להתגבר על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Pavlik כתב:

אני פירקתי את שלי. ביחד עם האזעקה והאיתוראן. גם את הדיבורית על הדרך. חוסך צרות עתידיות.

 

@Pavlik, האם ממש הורדת פיזית את מערכת איתוראן? אשמח אם תוכל בבקשה להרחיב מה נעשה עם זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.5.2020 בשעה 20:35, Buki כתב:

בשנות ה 90 בכמה דגמי סיטרואן ופיז'ו היה קודן מקורי מהיצרן. ירדו מזה די מהר. 

 

 

בשנות ה80 היה בbmw קודן מקורי במחשב הדרך.

לפני 23 שעות, LowNSlow כתב:

האם ממש הורדת פיזית את מערכת איתוראן? אשמח אם תוכל בבקשה להרחיב מה נעשה עם זה.

מוצאים את הרכיב הראשון, עוקבים אחרי החוטים, מוצאים את הרכיב הבא מוצאים את הרכיב הבא וכו וכו.

כשמילאת פח זבל שלם ברכיבים וחוטים סיימת.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@amosbmw זה מרגיש שלראות דבר כזה יהיה טראומתי, במיוחד אם יפרקו שם את כל הרכב 🙄.
אני מבין שיש לך איזהשהו נסיון עם זה, את יודע במקרה כמה עבודה כזו עולה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנות ה 90 בכמה דגמי סיטרואן ופיז'ו היה קודן מקורי מהיצרן. ירדו מזה די מהר. 
 
V9ONvNO.thumb.jpg.fa0314364c410cce75194e97b9f1181e.jpg
זה כי נכנס בסערה האימבולייזר שהיה יעיל יותר ובטוח יותר.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזה היה במקביל לאימבלייזר ולא לפניו. 

 

כמו כן במכוניות פורד ולינקולין קודן מקורי חיצוני קיים גם כן משנות ה 80 או ה 90, כזה:

 

 

maxresdefault-1--19394.thumb.jpg.40c740d4d3d54b382c5584d64231b4de.jpg

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו כל חברה ניסתה את שלה, כולן נקראו אימבולייזר ובאו כנראה מתוך רגולציה שהתפתחה במערב אירופה שחייבה יצרניות להתקין מנגנון אימבולייזר כלשהוא.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, Buki כתב:

אני חושב שזה היה במקביל לאימבלייזר ולא לפניו. 

 

כמו כן במכוניות פורד ולינקולין קודן מקורי חיצוני קיים גם כן משנות ה 80 או ה 90, כזה:

 

 

maxresdefault-1--19394.thumb.jpg.40c740d4d3d54b382c5584d64231b4de.jpg

 

 

לא היה משהו בסגנון הזה גם באיזה SUV של פורד מסוף העשור הראשון של שנות ה-2000?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, LowNSlow כתב:

@amosbmw זה מרגיש שלראות דבר כזה יהיה טראומתי, במיוחד אם יפרקו שם את כל הרכב 🙄.
אני מבין שיש לך איזהשהו נסיון עם זה, את יודע במקרה כמה עבודה כזו עולה?

אין לי מושג, עושים את זה לבד במיוחד אם רוצים שכל דבר יחזור יפה למקום ולא יישברו שום דבר.

לפני כשעה, Buki כתב:

אני חושב שזה היה במקביל לאימבלייזר ולא לפניו. 

 

כמו כן במכוניות פורד ולינקולין קודן מקורי חיצוני קיים גם כן משנות ה 80 או ה 90, כזה:

 

 

maxresdefault-1--19394.thumb.jpg.40c740d4d3d54b382c5584d64231b4de.jpg

 

 

הכרתי את המנגנון של פורד אבל עכשיו קראתי עליו. זה לא להנעה אלא לפתיחת הרכב.

ככה ניתן ללכת לים או לכל מקום אחר בלי מפתח בכיס בכלל.

פורד הוציאו את הפטנט במודל 1980 והוא נשאר פופולרי עד היום ונמצא בכל הדגמים האמריקאים של פורד.

החל מ2009 הוחלפו הלחצנים הפיזיים בכפתורי מגע.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מחליף, אם היה עניין פשוט גם מעיף את הקודנית לעזעזל.

 

הקודנית תשבית אותך עם הרכב עקב איזה תקלה הרבה לפני שהיא תמנע מגנב הכי דבא לגנוב את הרכב.

 

 

 

 

 

 

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, amosbmw כתב:

זה לא להנעה אלא לפתיחת הרכב.

ככה ניתן ללכת לים או לכל מקום אחר בלי מפתח בכיס בכלל.

 

אבל איפה משאירים את המפתח? נועלים באוטו? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק ככה. נועלים אותו באוטו.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
בתאריך 22.5.2020 בשעה 21:54, LowNSlow כתב:

 

@Pavlik, האם ממש הורדת פיזית את מערכת איתוראן? אשמח אם תוכל בבקשה להרחיב מה נעשה עם זה.

 

בערך כמו שכתבו לפני. 

זה התחיל כי הקודנית עשתה לי צרות והרכב סירב להתניע וגרם לי להשתמש בקוד החירום שעוקף את האימובילייזר. מייגע וארוך.

התחלתי לפרק את הלחצנים, בעקבות החוטים הגעתי למוח ולאיזור הניתוק של הקודנית, פתאום שמתי לב שזה מתחבר לצופר של האזעקה וגם שם יש מוח,

אחרי המוח הגעתי למפצל כלשהו שהתחבר ישירות לתיבת הפיוזים בעזרת מתאם, שם כבר ראיתי כבלים שהובילו אותי לאיתוראן, אנטנות שונות שמחוברות אליו, צמה שעברה מעבר לקיר האש ישירות 

לתא המנוע ומשם לצופר נוסף. פירקתי די הרבה,  הלחמתי כמה חוטים בעקבות זאת. פירוק הצמה דרש להוריד ממני את הווישרים ואת כיסוי הפלסטיק שמתחתם כיד לשלוף אותה החוצה. 

וכשכבר פתחתי את הכל, שמתי לב לחוטים שהובילו אותי לדיבורית שלא הייתה בשימוש, אבל הייתה מותקנת. אז פירקתי גם אותה. 

 

העבודה הזו לקחה לי כמה שעות טובות  שבסופה יצאו מהרכב עשרות חוטים, 2 צופרים, כמה אנטנות, כמה מוחות, מפצל של תיבת פיוזים, סוללת גיבוי ולוח מקשים. 

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...