Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי. מדובר בפונטו ספייס 2001 דגם ELX (מנוע 16 שסתומים), 170 אלף קילומטר

המנוע מגמם, קשה להניע ללא גז מדויק בעדינות

 

אז כשמניע הוא מניע רק עם גז, והסל"ד לא יציב.
לחיצה על דוושת הגז מורידה את הסל"ד מסרק של 900 ל500 עד כדי השתנקות ולפעמים מתכבה לגמרי

הדרך היחידה לעלות את הסל"ד היא לפמם במהירות ואז מגיע ל4 אלף אבל אין דרך להחזיק גז קבוע - הוא פשוט יורד בחזרה ל900 ונשאר שם (הכוונה שאין אפשרות להחזיק גז קבוע בשום סל"ד) . מדי פעם שומעים BACKFIREים באיזור הסעפת בזמן משחק עם הגז

מן הסתם, האוטו עומד ואין אפשרות לנסוע בו.

 

הרכב מטופל לפי הספר ,
אין תקלה בלוח שעונים, נבדק בכל זאת בסריקה עם מחשב והכל הופיע תקין
חוטי הצתה הוחלפו באופן יזום, אך לא עזר
אין טחינה בפקק שמן, מים לא קופצים בראידטור (הכוונה לבדיקה ביתית כחשד לראש מנוע, אני יודע שזה כמעט ולא אומר כלום)
פעם אחרונה הרכב תודלק במיכל מלא וכרגע נשאר רבע מיכל - קשה לי להאמין כי מדובר
בדלק מהול או משהו בסגנון.

 

בבקשה בלי עצות לגרור למוסך, מה שאני יכול לבדוק אבדוק.

אז מה יכול להיות?


תודה

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וזה קורה בכל הנעה או אחרי חניה ממושכת?
אם אחרי הנעה ממושכת, תנסה להניע את הרכב עם בוסטר ותראה אם זה עדיין קורה.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

לא ברורה לי השאלה .

ביצעתי מספר פעמים מדידה של וולטאז' בעת התנעה, והמספר נע בין 10.3 ל10.5

לפי שיטוט קצר באינטרנט , מצב לא תקין נחשב באיזור ה9 וולט. בשביל מה בוסטר?

פורסם

שאלתי האם התופעה שאתה מתאר מתקיימת בכל פעם שאתה מניע את הרכב או רק אחרי שהרכב חנה חניה ממושכת. אם אחרי חניה ממושכת או בבוקר יתכן שהמתח יורד פחות מעשר וולט ואז זה גורם לבעיה שאתה מתאר. האם אחרי שהרכב עובד קצת הוא מסתדר?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

תנסה להניע אותו כאשר בוסטר מחובר.
מה יש לך להפסיד? תשלול את המצבר לחלוטין.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
לפני 13 דקות, asix כתב:

תנסה להניע אותו כאשר בוסטר מחובר.

למה??

לפני 22 דקות, plats כתב:

ביצעתי מספר פעמים מדידה של וולטאז' בעת התנעה, והמספר נע בין 10.3 ל10.5

לפי שיטוט קצר באינטרנט , מצב לא תקין נחשב באיזור ה9 וולט. בשביל מה בוסטר?

 

בכל מקרה אין לי בוסטר. אם אתה מתכוון להניע מרכב אחר וכבלים אני חושב שמדובר בבדיקה מיותרת שכן לפי הבדיקה המצבר תקין.

 

פורסם

הצעתי זאת כי נראה לי שהמצבר שלך לדעתי גבולי.

זאת הצעה שלא עולה כסף ויכולה לתת מענה.

אם זה לא עוזר לפחות שללת לחלוטין את נושא המצבר ולא הוצאת כסף על חלקים.

 

זה יהיה מבאס שתתחיל להחליף חלקים ובסוף יתברר שהכל בגלל מצבר.

 

אבל זאת החלטה שלך. אני רק מנסה לעזור על סמך הניסיון שלי.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

פורסם

מה זה גבולי? כמה מתח אמור להיות כשמנסים להתניע, 11? 11.5?

ברור שלא אחליף חלקים סתם, ואבדוק במידת האפשר רכיבים אחרים, אבל אין לי בוסטר. הדרך היחידה היא לחבר רכב עם כבלים

אבל עדיין אני באמת לא מבין למה אני צריך לעשות את זה אם הרכב כן מניע, והוא מראה 12.40 כשהוא כבוי, ו14 כשהוא דלוק.

תבין, המנוע מתקשה להניע לא בגלל שהמצבר חלש/דפוק או משהו כזה, אלא שיש בעיה אחרת כלשהי שאין לי מושג מה היא. (מנוע בית מצערת מלוכלך? משאבת דלק סתומה?) אולי מישהו שיש/היה לו אוטו כזה והוא מכיר מחלה/תקלה שצצה מדי פעם, יוכל לעזור

 

בקיצור,

 אשמח גם מחברי הפורום האחרים לכיוונים לבדיקה

 

תודה

פורסם

טוב, שיהיה בהצלחה.

נתתי את דעתי לבדיקה שלא עולה כסף ויכולה לשלול כיוון מסויים ( וכן, 10 וולט בהתנעה זה גבולי) שלדעתך לא קשורה ולדעתי כן.

 

כמו שרשמתי בהתחלה, מערכת הזרקה משתגעת כאשר מתח המצבר נמוך ובדגמים הישנים מתבצע מעין איפוס. זאת הסיבה שהצעתי לשלול לחלוטין את הכיוון.

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 


×
×
  • תוכן חדש...