Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 2008 החדש בישראל - החל מ-128,000 שקלים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היבואנית לוביסקי הכריזה ביון על תחילת השיווק של פיג'ו 2008.

  

carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3484/חדשות/לא-עוצרת--פיג'ו-2008-החדש-בישראל

 

 

להלן המחירים:

דגם: 1.2 ליטר בנזין "אקטיב": 128,00 ש"ח.

דגם: 1.2 ליטר בנזין "פרימיום": 135,000 ש"ח.

דגם 1.5 ליטר דיזל "אקטיב": 130,000 ש"ח.

לאלו שיזמינו באתר העדכני של היבואן

תינתן הנחה בסכום: 5,000 ש"ח או טרייד אין במחיר מחירון.

 

 

מפרט טכני ואבזור -

 

https://www.carsforum.co.il/cars/Uploads/motori/4-2020/3484/gallery//פיגו-2008-2020-מפרט.pdf

פיגו-2008-2020-מפרט.pdf

  • אהבתי 1
פורסם

כמו הרבה דגמים של לובינסקי בשנים האחרונות.

מתחיל עם מחיר גבוה ועם הזמן יורד.

ה-2008 לא שונה.

 

הייבוא של הדיזל רומז שהייבואן רוצה להתמקד בדיזל, ונראה שהדגם ימשיך להמכר בשוק המוניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 12 דקות, itsik170 כתב:

כמו הרבה דגמים של לובינסקי בשנים האחרונות.

מתחיל עם מחיר גבוה ועם הזמן יורד.

אתה בטח מתכוון לירידות המחיר של ה 3008.  מתי זה קרה?

  • רעיון טוב! 1
פורסם

למעט הארונה, כל המתחרים בסגמנט מתומחרים בצורה דומה. צריך לזכור שרוב הסגמנט הזה צמח וגדל ורובו מתאים בהחלט כתחליף למשפחתית המסורתית. 

פורסם

רכב מהמם. 

אצלי הוא נפסל הגלל היעדר פתחי מזגן מאחור. 

ממש מוזר שפיג'ו ויתרו על זה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הדיזל רובוטי, זה יקטין הרבה את ההיקף שלו יחסית ל3008 ו5008.

מחיר טוב יחסית לרוב הקטגוריה, הארונה עדיין התמורה הכי טובה למחיר, אבל עיצוב החוץ והפנים של 2008 ימשוך הרבה קונים לדעתי כשהשוק יתאושש.

פורסם

הרכב נראה מהמם. 

האיבזור והתמחור נראים מכוונים לבטן הרכה של הטי קרוס, ולא לארונה והסטוניק הזולות משמעותית.

 

אותי מאוד מעניין לצרכי העבודה, איך היא תתומחר בליסינג. כרגע, ממחיר הפתיחה נחזה להיות שהיא תהיה יקרה מהארונה המקבילה. 

 

בינתיים נמתין בסבלנות לגירסה החשמלית ולפיג'ו 208 החדשה. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מעניין אם יגיע בגרסת הדיזל רמת גימור פרימיום.

HONDA JAZZ 2016

2017 סיטרואן קקטוס אדומה-נמכרה

2020 308 גיטי 😎

פורסם
לפני כשעה, ק.ליאני כתב:

הדיזל לא רובוטי.

כל התיבות בכל הגרסאות הן 8 הילוכים אוטומטי של AISIN.

 

ynet פרסמו בהתחלה שזה רובוטי ותיקנו עכשיו, או שאני הזיתי, בידוד וכל זה, אתה יודע...

פורסם

לא יודע כמה עולות המתחרות אבל 130 אלף על סופר מיני צרפתית מוגבהת נשמע לי כמו טירוף.

יקר ממש, במיוחד אם לוקחים בחשבון את ירידת הערך הצפויה שלה, צניחה חופשית.

  • רעיון גרוע 1

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

ברור, איך לא, הרי אוטו צרפתי חדש מעל 100K אידיוט מי שקונה. ולפני שאתה קובע בכזו פסקנות שבכלל לא מענין אותך מה נותנות המתחרות ובאיזה מחיר, כדאי שתציץ בכל זאת במפרטים השונים ותשווה, לא כזה מסובך. והפניה אליך כמובן תיאורטית שהרי מי ששטוף בסטיגמות ישנה את דעתו רק אחרי שחמינאי יתגייר בגיור לחומרה, אבל מנצל ברשותך את הפוסט שלך לצורך פניה לאחרים, קצת יותר פתוחים. עושה רושם מצוין האוטו הזה, גם מתומחר לא רע בכלל יחסית לקונקורציה, רק נפל בזמן מחורבן לשוק.

  • רעיון טוב! 3
פורסם

נו אז תתחדש!

208 גבוהה עם מנוע של מכסחת דשא ב130 אלף.

לחטוף שלא יגמר המלאי...

בינינו, לא שווה גם 100.

  • רעיון גרוע 5

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

×
×
  • תוכן חדש...