Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, אשמח לשמוע חוות דעת לגבי הבדיקה המצורפת. המוכר (אוויס) התחייבו לתקן את כל התקלות המופיעות ולהציג פירוט ביצוע התיקונים מהמוסך המטפל.

202003231415561000.jpg

פורסם

האם זו הבדיקה שאוויס מראים לך או שאצה שילמת עליה? 

האם הקניה ישירות מאוויס? די מוזר שיש להם במלאי רכב בן 5!

הרכב עבר תאונה קשה אם לא שתיים. 

כל דבר אפשר לתקן, השאלה מה איכות התיקון והאם בטיחות הרכב לא נפגעה. 

אישית, הייתי עובר הלאה. 

רכב מוזנח. מצב לא מפתיע אחרי 5 שנים בליסינג /השכרה. 

איזה דגם הרכב? 

עדיף תמיד לרדת שנתון אחד ולרכוש רכב במצב טוב מאדם פרטי, ללא תאונות ועם היסטוריית טיפולים. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
אבל מה משמעות התאונה? האם לא ניתן לתקן את כל הליקויים?

המשמעות שהיתה תאונה, לא משמעות וגבוהה אבל הוחלפו לא מעט חלקים כמו שכתוב.

 

4 צמיגים(כ1000 שקל) וכיוון פרונט(כ300 שקל) ניתן לעשות, כיוון ציר אחורי לא תמיד ניתן, כדאי להתייעץ עם מכון פרונטים.

 

מה בדיוק אמר הבוחן על הגיר?

 

אם המחיר לא ממש מפתה לא הייתי ממהר לקנות אם מדובר אכן מדובר ברכב נפוץ.

 

כמובן שלא לוותר על בדיקה מטעמך בהנחה שזו בדיקה שהציגו בפניך.

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

 

 

 

פורסם

כפי שאמרו לפני הרכב עבר תאונה - בכלל לא בטוח במדובר בתאונה רצינית.

 

בסעיף הגיר דווקא נראה כסת"ח סטנדרטי.

 

זה רכב שעבר לא מעט - במחיר המתאים אולי הייתי רוכש, ובלבד שאינך מתכוון להחליפו בקרוב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה המחיר הנמוך ביותר שמצאתי בליסינג לרכב כזה או רכבים משפחתיים/סטיישן יפנים או קוריאנים בשנתון הזה - 40,000 ש"ח אם כי ההבדלים לא היו גדולים. 

פורסם
זה המחיר הנמוך ביותר שמצאתי בליסינג לרכב כזה או רכבים משפחתיים/סטיישן יפנים או קוריאנים בשנתון הזה - 40,000 ש"ח אם כי ההבדלים לא היו גדולים. 
מחיפוש זריז ביד 2, רכבים זהים נמכרים סביב 40 אלף, אגב באג׳ט מפרסמים רכב זהה עם נתונים דומים ב32 אלף.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

פורסם
לפני 5 שעות, markb205 כתב:

הרכב עבר תאונה קשה אם לא שתיים. 

 

איזה שטויות אתה מדבר..

ברכב הקודם שלי הוחלף מכסה מנוע מתאונה קלה וזה כי המכסה התעקם בקצה שלו ולא היה ניתן לתקן בצורה איכותית.

ברכב הנוכחי הוחלפו 2 דלתות בגלל שפשוף בעמוד והקליפסים שתופסים את פלסטיק המגן בתחתית הדלת התעקמו וגם שם לא היה ניתן לתקן בצורה איכותית

פורסם

אני עם זיווית, במחיר נכון, ולאחר החלפת 4 צמיגים (שים לב שלא סינים), תושבות מנוע, אני הייתי משחיל טיפול גדול, כולל תיקון שאר הליקויים, יכולה להיות עסקה סבירה.

למכור אותו אח"כ יכול להיות קשה.

פורסם

גם אני חושב שהרכב מספיק נפוץ, כדי למצוא אחד יותר נקי מתאונות (הגם אם הן כנראה אינן רציניות).

אם החלטת בכ"ז לרכוש את הרכב - דרוש החלפה של תושבות מנוע למקוריות + צמיגים לא סיניים. אם יתעקשו על רכיבים עלומי שם - בקש הנחה נוספת לתיקון ליקויים אילו בעצמך.

על מה שהחברה תתקן - וודא שתהייה אחריות.

alfa 156 2.5.

פורסם

תבדוק במסלקת חברות הביטוח אם היתה ירידת ערך וכמה. זה יתן לך מושג אם האוטו עבר תאונה בעלת משמעות או תאונה קוסמטית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 13 שעות, iAmital כתב:

איזה שטויות אתה מדבר..

ברכב הקודם שלי הוחלף מכסה מנוע מתאונה קלה וזה כי המכסה התעקם בקצה שלו ולא היה ניתן לתקן בצורה איכותית.

ברכב הנוכחי הוחלפו 2 דלתות בגלל שפשוף בעמוד והקליפסים שתופסים את פלסטיק המגן בתחתית הדלת התעקמו וגם שם לא היה ניתן לתקן בצורה איכותית

 

לא יודע מה אצלך נחשב לנורמה. אבל רכב שהוחלפו בו חלקי פח בחזית ומכסה מנוע + דלתות צד ימין + מגיני פלסטיק פגומים/חסרים בחזית + פנס קדמי רופף + מצבר רופף + מתזים לא תקינים = רכב שעבר תאונה, קלה או קשה, ותוקן בשיעור יצירה בגן חובה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Night Driver כתב:

תבדוק במסלקת חברות הביטוח אם היתה ירידת ערך וכמה. זה יתן לך מושג אם האוטו עבר תאונה בעלת משמעות או תאונה קוסמטית.

לרכב ליסינג אין ביטוח מקיף ולכן מסלקת חברות הביטוח תיתן לו כלום ושום דבר, חברת הליסינג מתקנת בעצמה בלי ביטוח.

 

אישית הייתי מחפש משהו שמור יותר גם אם זה אומר לרדת שנתונים ולחפש בשוק הפרטי ולא במגרשי הליסינג.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...