Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

בטסט רשמו לי להחליף תותבים למשולשים.

ממה שקראתי כאן ממליצים להחליף רק את התותב ולא את כל המשולש קומפלט.

 

מכירים מישהו באזור ראש העין שמחליף רק תותב?

מבירור שעשיתי בכמה מוסכים הם מחליפים את כל המשולש.

 

מישהו יכול לתת לי מה העלויות של החלפת תותב או כל המשולש ?

 

תודה

פורסם

השאלה היא האם יש אפשרות כזאת בכלל והאם יש בשוק רק תותבים.

אף מוסך ממוצע לא יסכים ובצדק - העבודה הנוספת הנדרשת בשביל לשלוף (עם פרס הידראולי) את התותבים הישנים ולדחוף חדשים תעלה יותר מהתוספת לחתיכת הפלדה שהם יושבים בתוכה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

השאלה היא

האם להשאיר את המשולשים המקוריים ולהחליף רק את התותבים בתותבים מקוריים,

או להחליף את כל המשולשים ל משולשים חליפיים (טורקי, קוריאני)?

 

תודה

פורסם
השאלה היא האם יש אפשרות כזאת בכלל והאם יש בשוק רק תותבים.

אף מוסך ממוצע לא יסכים ובצדק - העבודה הנוספת הנדרשת בשביל לשלוף (עם פרס הידראולי) את התותבים הישנים ולדחוף חדשים תעלה יותר מהתוספת לחתיכת הפלדה שהם יושבים בתוכה.

 

לפני מספר שנים החלפתי בוקסות למשולשים לסיווק דגם יותר ישן במכון פרונט, מדובר במשהו כמו 3 דקות בהגזמה זמן עבודה נוסף עם פרס.

 

 

בוקסה למשולש מקורית לסיוויק (שוב, דגם קודם לזה המדובר) עלתה אז פחות ממה שעולה משולש תחליפי. הגומיה השניה שיש על המשולש מתבלה משועותית יותר לאט ואם היא תקינה לא מבין בכלל איפה ההתלבטות. כמובן להחליף רק את הבוקסות ואתה נשאר עם המשולש המקורי של האוטו ולא עם משהו תחליפי של יצרן לא ידוע מאיכות לא ברורה.

 

 

פורסם

מצד שני אני ראיתי מוסכים שנאבקים עם חליצה של התותב (וגם אני נאבקתי בעצמי, אבל לי אין פרס).

בכל מקרה, לתוצרת טורקיה לא הייתי מתקרב, זה פשוט זבל. גומי מסתבר דורש מהנדסים אמיתיים כאלה מיפן או מרכז-מערב אירופה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...