Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 2020 1.5 טורבו כדאי?


ron212
שימו לב! השרשור הזה בן 1482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אין לי את הנתונים לגבי מספר המנועים שהוחלפו או לא הוחלפו אבל כמו שאמרתי הבעיה הזאת מקצרת את חיי המנוע. כן, סביר להניח שזה לא צץ כל כך מהר, כנראה גם שלא בתקופת האחריות.

ועדיין, כשמישהו מבקש המלצה על רכב עם בעיה מהותית כזאת, אתה יכול להמליץ לו בלב שלם?

לא חושב.

  • מעניין 1

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

לפני 23 שעות, DJI כתב:

אתה טועה ומטעה, בסיוויק קיים חיישן איכות שמן. החלפות שמן מתבצעות כאשר המחשב מזהה שאיכות השמן ירדה לרמה שדורשת זאת בלי קשר בכלל לקילומטרז' שהרכב עבר.

אני לא טועה ומטעה, היה לי רכב כזה שנת 2017, חוויתי איתו את התופעות של השמן  שמתערבב עם דלק,

הכל מנסיוני האישי, ולא משמועות של חברים ששמעו משהו.

אצלי הרכב ננהג בצורה עדינה .

 הייתי מחליף שמן ופילטר שמן כל 8000 ק"מ, כשהמחשב היה מתחיל להתריע מ 5000 ק"מ עלייך להחליף שמן בעוד .... ק"מ. 

קרה המקרה  שביצעו החלפת שמן ופילטר שמן ולא איפסו את המחשב על הטיפול..זה שאתה קורא לו חיישן איכות שמן, אחרי בערך 2500 ק"מ שוב התרעה על החלפת שמן..נו איך זיהה החיישן שהשמן החדש אולי משומש?

גיליתי לבד שישנה אפשרות לאפס את הק"מ לביצוע הטיפולים a b דרך ההגה וגם דרך המולטימדיה,

עכשיו איפה חיישן איכות השמן שיתריע שאני מתחמן עם השמן??

אני מכרתי את ריכבי אחרי שביצעתי מעקב על איכות השמן מנוע במשך שנתיים וירדתי למצב שעד 4500..5000 ק"מ השמן מריח טוב ,ומרגיש שמנוני ביד, ולאחר מכן פשוט היה מסריח מדלק ברמות מוגזמות וכבר פחות שמנוני.

מה שאומר שירדתי להחלפת שמן ופילטר כל 5000 ק"מ. עוד לפני החיישן שלך..

ועוד דבר השמן הסטנדרטי שהיו שמים במנוע בהונדה היה של צמפיון ונראה כמו כאילו שמן, לעומתו שמן של סיויק טייפ אר המקורי הרגיש הרבה יותר איכותי.

אז גם את זה הייתי דורש שישימו ברכב שלי.

אחריות על הרכב אחרי 3 שנים,

בארה"ב הגדילו את האחריות ל 5 שנים בעיקבות הבעיה הזו ופה בארץ הכל בסדר , 3 שנים ולך לדרכך.

  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, מישהו יכול להצביע על מנוע 1.5 טורבו שהוחלף?

השוק האמריקאי לא רלוונטי לכאן.

אתה קיבלת אחריות מורחבת על המצמדים המתחממים ברכב שלך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהמנוע ישבוק חיים פחות מדאיג,

 

מה שכן, נותרה בעיה אחת קריטית, וכן היא גם בארץ, וזה שנדרשת החלפת שמן תכופה ולמי שהיה רגיל לטיפול אחד בשנה כל 15K, כאן צריך שניים, עדיך כל 7.5K למרות שהמחשב מתריע ב8 - 11 אלף קילומטר לפי הצהרת כמה בעלים של הרכב הנ"ל, עדיין לגשת למוסך להמתין לתור לבזבז שעות מבחינתי זה טיפול לכל דבר, וזה לי לפחות "דיל ברייקר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

אני בדעה שרכב בעייתי , לא מתאים למי שמחפש רכב אמין.

הפולו tsi 2011 הייתה קללה, ולא רק בגלל הקלאצ'ים הידועים,

היו מלא תקלות חשמל לאורך תקופת האחריות,

מלא תופעות משונות שקיימות רק שם, ואתה שמתלונן גם על תקלה סידרתית , תמיד צריך להוכיח מה שהיבואן במקרה שכח.

צר לי שהונדה  שנחשבים לחברה אמינה, פיספסו במנועי טורבו החדשים שלהם משהו חשוב בתיכנון.

לא מקובל עליי להחליף שמן מנוע בקצב כפול עקב זה, ועוד על חשבוני.

לא יודע מה הנזק בעתיד שיווצר בחלקי המנוע הפנימיים כתוצאה משמן לא תקין, ואי שימון חלקים קריטיים.

אבל זה אני , כל אחד יעשה מה שמתאים לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני, אם מישהו רוצה את הרכב הספציפי בגלל עיצוב/ביצועים/מחיר/נוחות/צוואה-של סבתא/או כל סיבה אחרת, ובנוסף הוא מודע לבעיה, מטפל בה ומשקלל את מחירה בעסקה הכוללת, זה לא נשמע כזה אסון.

חלק נכבד מהפורום מוצף בשאלות נוסח "מה המחלות הידועות לגדם פלוני?", עיין ערך רצועת תזמון במנועי פיג'ו 1.2.

אף אחד לא מת מזה. רק צריך להחליט האם זה שווה את הכאב ראש והמחיר.

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שיש מה להשוות בין מנוע הסיוויק לפיורטק 1.2, אלא אם הונדה תמצא פתרון לזה,

כי בפיורטק של PSA ברגע שתחליף את הרצועה למק"ט החדש אתה כבר מסודר,

מנוע הטורבו בסיוויק ידרוש את ההתנהלות היתרה מול השמן עד סוף חייו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון מאוד.

לא השוואתי ביניהם ברמת הפתרון, אלא ברמת הבעיה.

אדם שמחליט לרכוש רכב כזה יודע מראש מה הבעיה והאם הוא מעוניין להתמודד עימה.

אתה צודק שדרך ההתמודדות במנועי PSA פשוט יותר ופחות מתמשך.

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בא לי לקנות רכב חדש ולהיות במוסך פעמיים בשנה נשמע לי מוגזם,

על איזה רכב הייתם ממליצים באיזור התקציב של הסיוויק?

חשבתי לחכות לגולף החדשה אבל הבנתי שיש בעיה עם הגיר dsg בכל הרכבים של הקבוצה הזאת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, yoav911gt2 כתב:

אתה מחפש רק האצ'בק ? 

מה הדרישות שלך מהאוטו? 

 

אני מעדיף האצבק,

הדרישות מהרכב זה נוחות מבפנים ואיבזור טוב וגם ביצועים טובים

הרכב ישמש לנסיעות עירוניות ופעמיים בשבוע בערך לנסיעות של כ50 ק"מ לכיוון

עריכה אחרונה על ידי ron212
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...