Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 2020 1.5 טורבו כדאי?


ron212
שימו לב! השרשור הזה בן 1489 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חבר

מה לעשות שגם אתה לא כזה מומחה.

היו לי סיויק 2014 5 דלתות ,רכב נהדר ,אמין כמו שהונדה יודעת לעשות ,

ולאחריה סיויק 1500 2017 עם בעיית דילול השמן,

נכון לך זה לא מפריע , לי כן,

ולכן החלפתי את הרכב אחרי שנתיים של מעקב על שמן מנוע, כי עליי לא מקובל החלפות שמן מרובות ויבואן שאצלו הכל בסדר ,

כנראה שיבואן הונדה נדבק בוירוס של יבואן סיאט ופולקסווגן,

גם שם כל תקלה זה פעם ראשונה שהם שומעים ואין מה לעשות.

עליך מקובל שרכב יפני עם עבר של אמינות מופתית מותר לו לזייף בגדול, עליי לא.

ביונדאי שברשותי , לא שמעתי על בעיות מצמדים מיתחממים, אם אתה מכיר כאלה ,בוא ונשמע מהם ולא ממך המומחה מרחוק בעל הרכב המדובר.

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 7 שעות, avi60769 כתב:

ביונדאי שברשותי , לא שמעתי על בעיות מצמדים מיתחממים, אם אתה מכיר כאלה ,בוא ונשמע מהם ולא ממך המומחה מרחוק בעל הרכב המדובר.

זה שלא שמעת לא אומר שאין/היו בעיות - אתה מוזמן גם לחפש בפורום (בעיקר עם קיה סיד). ד"א מצמדים מתחממים הם מאפיין של תיבות רובוטיות עם מצמדים יבשים, במקרה של הגיר של יונדאי/קיה התחממות המצמדים אופיינית לדגמים הכבדים והחזקים יותר, אך שחיקת המצמדים היא גם תוצר לוואי של אופי הנהיגה, בדיוק כמו בכל שאר התיבות הרובוטיות.

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חבר
מה לעשות שגם אתה לא כזה מומחה.
היו לי סיויק 2014 5 דלתות ,רכב נהדר ,אמין כמו שהונדה יודעת לעשות ,
ולאחריה סיויק 1500 2017 עם בעיית דילול השמן,
נכון לך זה לא מפריע , לי כן,
ולכן החלפתי את הרכב אחרי שנתיים של מעקב על שמן מנוע, כי עליי לא מקובל החלפות שמן מרובות ויבואן שאצלו הכל בסדר ,
כנראה שיבואן הונדה נדבק בוירוס של יבואן סיאט ופולקסווגן,
גם שם כל תקלה זה פעם ראשונה שהם שומעים ואין מה לעשות.
עליך מקובל שרכב יפני עם עבר של אמינות מופתית מותר לו לזייף בגדול, עליי לא.
ביונדאי שברשותי , לא שמעתי על בעיות מצמדים מיתחממים, אם אתה מכיר כאלה ,בוא ונשמע מהם ולא ממך המומחה מרחוק בעל הרכב המדובר.
 
 

אני לא מתיימר להיות מומחה גדול, אבל כן מבין קצת בעולם הרכב.
זכותך המלאה להחליף את הרכב באחד אחר, אבל להיכנס בכל דיון שיש על הסיויק ולהפחיד רוכשים פוטנציאלים עם סיפורים ממדינות אחרות (שלא רלוונטיות אלינו) זה פשוט לא לעניין.
בנוגע לרמת השירות של היבואן- משאיר את זה לאנשי הפורום, שחלקם מחזיקים ברכבי וולוו והונדה.
תבדוק בבקשה בנוגע לכמה תביעות של כולמוביל נגד לקוחות שסיפרו על אי שביעות רצונם מהרכב שרכשו לפני שאתה מטיל רפש ביבואן אחר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף,

אם הייתי קונה רכב מיוחד וביצועיסטי, כמו הטייפ אר, אז הייתי מוכן להחלפת שמן תכופה מדי, בעיקר בגלל החיים שהמנוע הזה הולך לעבור.

 

אך לרכב משפחתי זה לא מקובל, אישית, מעדיף להחליף מצמדים כל 100K ולא מנוע, וגם לא טיפול כל חצי שנה, ואם בכלל תחשוב על תדירות החלפת השמן, זה ידרוש בכל 100K ק"מ הוצאה סביב ה1000-1500 ש"ח רק על החלפת השמן המיותרת הזו, הטווח שציינתי נובע מזה שאני לא יודע מה עלות השמן, אם זה 150 או 200 ש"ח.

 

לגבי הבעייתיות של המנוע, כולם כבר שמעו מבעלים לרכב הזה שהוא אכן בעייתי, כל אחד יחליט בעצמו אם זו דוגמא שצריך להישען עליה, אך שאלתי בחור שפגשתי בחיפה עם סיוויק כזו מנוע 1.0 (הדגם הפשוט) אם האו מרוצה, התשובה שלו היתה כך כך, שאלתי אם הוא ממליץ, אמר לי אל תתקרב כי המנוע דורש יותר מדי צומת לב, זו היתה אגב השיחה שגרמה לי בזמנו לעבור הלאה וללכת על המאזדה 3. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי מעניין איך הונדה בודקת כימית את השמן. איך הם בודקים חומציות השמן ?

אולי בדיקה פוטואלקטרית ? מוליכות ?

מה המנגנון ?

כי לדעתי מכפלה של טמפרטורה ,סלד ושעות מנוע אינה ממש טובה . מה אם אכניס שם בטעות שמן גרוע ? ראיתי שיש מספר יצרנים שעברו לשיטה כזו (GM) , על פניו לא רעיון רע .

ראיתי בדיקות מעבדה של שמן אבל זה תהליך שדורש צנטריפוגות ועוד כל מיני תהליכים.

יש גם מקלות הריון אבל שם המדד לא ממש אמין .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת בעיה לא רק ממדינות אחרות, אלא בכללי באופן שימוש ברכב. כי יש טענה שאם עושים נסיעות קצרות ברכב, בלי לתת לו להגיע לטמפ' עבודה - זה הגורם לדילול של הדלק.

ברור שזה לא הכי בריא לעשות נסיעות קצרות בכל רכב, אבל למה אני צריך לחשוש להניע את הרכב או לחשב מסלול ככה שאגיע לטמפ' העבודה של הרכב, כדי שלא יהיו לי בעיות, בשנת 2020?

זאת אחת הסיבות שאני ירדתי מהסיויק. זאת והעובדה שהדגמים שיש לכם בסוכנות נשארו מ2017... (ללא גלגלת לווליום, ללא כפתורי מזגן פיזיים)

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף,

אם הייתי קונה רכב מיוחד וביצועיסטי, כמו הטייפ אר, אז הייתי מוכן להחלפת שמן תכופה מדי, בעיקר בגלל החיים שהמנוע הזה הולך לעבור.

 

אך לרכב משפחתי זה לא מקובל, אישית, מעדיף להחליף מצמדים כל 100K ולא מנוע, וגם לא טיפול כל חצי שנה, ואם בכלל תחשוב על תדירות החלפת השמן, זה ידרוש בכל 100K ק"מ הוצאה סביב ה1000-1500 ש"ח רק על החלפת השמן המיותרת הזו, הטווח שציינתי נובע מזה שאני לא יודע מה עלות השמן, אם זה 150 או 200 ש"ח.

 

לגבי הבעייתיות של המנוע, כולם כבר שמעו מבעלים לרכב הזה שהוא אכן בעייתי, כל אחד יחליט בעצמו אם זו דוגמא שצריך להישען עליה, אך שאלתי בחור שפגשתי בחיפה עם סיוויק כזו מנוע 1.0 (הדגם הפשוט) אם האו מרוצה, התשובה שלו היתה כך כך, שאלתי אם הוא ממליץ, אמר לי אל תתקרב כי המנוע דורש יותר מדי צומת לב, זו היתה אגב השיחה שגרמה לי בזמנו לעבור הלאה וללכת על המאזדה 3. 

מכבד את ההעדפות והבחירה שלך, אבל פחות מכבד את העובדה שמנסים ליצר בעיה שלא קיימת בארץ, ובכל שרשור שיש על הסיויק 1.5 זורקים את זה ומציעים לבקש הרחבת אחריות על בעיה שלא קיימת.

לבינתיים, בישראל יש הרבה יותר תלונות על מצמדים מתחממים מאשר על בעיות במנוע 1.5 של הונדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתה אומר אסף בעיה לא קיימת. שתכננו את המנוע הזה ביפן, הוא תוכנן מראש להחלפת שמנים כ"כ דחופה? לדעתי לא. ואם בפועל החלפת השמנים שונה בצורה מהותית ממה שתוכנן, אז בפועל יש בעיה. כרגע היא תחת שליטה משום שהצרכנים משקיעים זמן וכסף וגם בגלל שהמנוע חדש, אבל מה יקרה עוד 3 עד 5 שנים עם הצנוע הזה. אנשים סקפטיים ואפשר להבין אותם.
רשמתי במספר הזדמנויות, מנוע הזרקה ישירה ומגדש טורבו ראשון של יצרן. הוא תמיד יהיה בעייתי. מספיק לראות מה היה עם מנועי tsi של vw

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

הבהרה קטנה מנסיוני שוב פעם,

יש אפשרות להחליף את פנל המזגן עם השליטה החלקית בסיויק 1500,

לפנל שליטת מזגן כמו בסיויק 1000/1600, ללא צורך לעבוד ממכשיר המולטימדיה כמו ב1500.

יש אפשרות לאפס טיפולים דרך ההגה ולא רק דרך המולטימדיה.

עוד דבר אם הרכב שברשותי יגלה סימנים של חוסר אמינות ,גם אותו אחליף ברכב אחר אמין יותר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתה אומר אסף בעיה לא קיימת. שתכננו את המנוע הזה ביפן, הוא תוכנן מראש להחלפת שמנים כ"כ דחופה? לדעתי לא. ואם בפועל החלפת השמנים שונה בצורה מהותית ממה שתוכנן, אז בפועל יש בעיה. כרגע היא תחת שליטה משום שהצרכנים משקיעים זמן וכסף וגם בגלל שהמנוע חדש, אבל מה יקרה עוד 3 עד 5 שנים עם הצנוע הזה. אנשים סקפטיים ואפשר להבין אותם.
רשמתי במספר הזדמנויות, מנוע הזרקה ישירה ומגדש טורבו ראשון של יצרן. הוא תמיד יהיה בעייתי. מספיק לראות מה היה עם מנועי tsi של vw

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk



אני אציין שוב: כבר בדגם הקודם של הטייפ אר יש את החיישן איכות שמן וההחלפה מתבצעת לפי ההודעה בלוח המחוונים ולא בכל טיפול.
יש כאלה שזה פחות נוח להם, וזה בסדר, אבל לא מדובר בבעיה.
אתה יודע למי ניתנה הנבואה? לשוטים.
מישהו האמין שטויוטה תחליף בישראל אלפי מנועים בקורולה 2003/4?
אתה מסיק מסקנה שהמנוע הזה יהיה לא אמין. ימים יגידו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

לכל החברים עם הזיכרון הקצר כולל החבר של היבואן מאיר .

https://carsforum.co.il/topic/648035-בעיה-עולמית-במנוע-טורבו-15-של-הונדה-סיוויק-2016-2018/#comments

עריכה אחרונה על ידי avi60769
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה הכי גדולה פה זה ההכחשה.. 

מציגים את זה לא כבאג אלא כפיצ'ר.. המנוע יכול להיות אולי בעייתי, אבל היי, הוספנו חיישן שבודק את איכות השמן, שתוכל להחליף פעמיים בשנה

זאת כן בעיה כי כן היה ריקול, אולי לא בארץ אבל היה..

ככה שהשאלה זה לא אם יש בעיה, אלא האם מי שרוצה את האוטו יכול לחיות עם זה

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.3.2020 בשעה 07:52, avi60769 כתב:

שלום

אני מבין שאתה עובד בהונדה ומכאן ההגנה על המותג,

מעניין שבסין עצרו את מכירת הסיויק 1500 בגלל בעיית דילול השמן.

מעניין שבבדיקה פיזית של איכות השמן במנוע 1500 בארץ השמן משנה את הרכבו וריחו  ותכונות השימון שלו עקב עירבוב עם אחוז גבוה של דלק.

כל מנועי הזרקת דלק בלחץ גבוה מערבבים דלק עם שמן, אך בהונדה 1000/1500 זה מוגזם בגלל שתכונות השמן נהרסות בחצי מהק"מ הממוצע להחלפה.

נכון שמנועי 1500 עמידים יותר ורק 3 מנועי 1000 הוחלפו בארץ עקב סתימת צינור קירור שמן של הטורבו.

אך לאורך זמן או 3 שנות אחריות יבואן , יתכן בלאי מואץ למנוע בעל שמן מקולקל לאורך אלפי ק"מ.

היבואן אוהב לקוחות שלא מבינים חצי דבר ברכב שהם קונים.

אבל הכל בסדר כי זה הונדה.

האם כבודו שמע על יונדאי i 30 2019/2020 שהגיר שלה התחמם בזמן נסיעה?

או שהכל רק במבחן דרכים של רכב עם גיר דומה ומנוע חזק יותר ,

שננהג בצורה פראית כמו שכתבי רכב יודעים, כי הרי זה לא שלהם , מה אכפת להם.

"סתימת צינור קירור שמן של הטורבו" זה לא קשור לבעיית דילול שמן לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, FoxLight כתב:

"סתימת צינור קירור שמן של הטורבו" זה לא קשור לבעיית דילול שמן לא?

במנועי 1000 בסיויק , המנוע בנוי שונה ממנוע 1500.

שם רצועת הטיימינג טבולה בשמן מנוע.

למספר לקוחות שהתעלמו ממנורת החלפת השמן והגיעו ל 10000 ק"מ.

נסתמה צינורית שמן קירור טורבו בחלקיקים שחורים,

יתכן ואלו חלקיקים של רצועת הטיימינג שבאו במגע גם עם דלק מעורבב עם שמן מנוע .

המנועים הועברו להונדה  לחקירת התעלומה.

לחבר שעובד אצל היבואן מאיר , תשאל את המהנדס של הונדה בארץ סטנלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1489 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...