Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 2020 1.5 טורבו כדאי?


ron212
שימו לב! השרשור הזה בן 1489 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא ניסיתי את הספורט בטויוטה (יש כזה?), במאזדה ההבדל הוא משמעותי מ-א-ו-ד (וכתבתי על זה בפוסט סקירה).

אבל גם במצב נורמל יש הבדל לטובת המאזדה בביצועים.

משלמים כמובן בצריכת הדלק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

והרי זה פלא, טויוטה מצליחה למכור כמה חתיכות בשנה אפילו בלי הטורבו וכך גם המאזדה.

בכל אופן, ההצעות הנ"ל עלו כי בנסיעות שרובן עירוניות כמו שפות"ש כתב, זה לא באמת משנה.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חבר

מומחה גדול לא..

קניתי  סיויק 2017 חדשה, חוויתי את החוויות שלך ניראות כשטויות, ולי בדיוק ההפך.

בכסף שלך תקנה מה שמתאים לך.

אתה רוצה סיויק עם כל המשתמע מכך , זכותך , אבל אל תכתיב לי מה שלך נראה ולי לא .

לא יודע מאיפה אתה ממציא תקלות לגיר הרובוטי של יונדאי i 30 החדשה, והאמת גם לא מעניין אותי, אני לא נתקלתי בשום תקלה כזו.

את ההמלצות תישמור לעצמך.

מאיפה אני ממציא תקלות לגיר הרובוטי של יונדאי? תעשה חיפוש קל בגוגל...

בנוסף, חסיד הגירים הרובוטים, מר רוני אהרונוביץ׳ העלה כתבה על התחממות של הגירים הרובוטים בקיה (שזהים לחלוטין לאלה של יונדאי) בכל מבחני הדרכים שביצע להם, עד כדי השבתת הרכב. מאחל לך שתלא תיתקל בזה.

 

מצ״ב לינק

 

http://www.netcar.co.il/news/newsca.php?i=3025

 

 

בתור אחד שלא עושה רושם של מבין גדול בעולם הרכב, ולמרות שקיבלת מספיק הסברים בפוסטים קודמים שאין קשר בין המקרים בארה״ב לישראל, אתה ממשיך במנטרה שלך בכל פוסט שיש כאן על הסיויק.

שוב, 3 שנים בארץ ולפי הידוע לי לא הוחלף שום מנוע 1.5 של סיויק בארץ. תבדוק בבקשה כמה מצמדים הוחלפן ב-i30 שאתה רכשת באותו הזמן.

 
חיפשתי בשרשור ולא מצאתי הסבר, אשמח לכזה.

הוסבר בפוסטים קודמים- התקלה שהתגלתה בארה״ב רלוונטית למדינות קרות.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באם אתה מתייחס ושולח קישור לאתר של רוני אהרונוביץ'.

 

שים לב להתייחסות שלו: 

"הגיר הרובוטי כפול מצמד של קיה ויונדאי
לא מסוגל לתפקד כשהוא משודך למנוע טורבו 1.6 ליטר. הגיר מתחמם 
ומורה לנהג לדומם מנוע ולהמתין 5 דקות עד שיתקרר. במקרה הרע,
ההתראה הזאת מלווה בצחנת עשן העולה מתא המנוע וחודר לקוקפיט."

 

ההתייחסות היא רק לרכבי קיה ויונדאי שלהם משודך מנוע 1.6 טורבו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף, מאחר ואתה עובד אצל היבואן, אשמח כי תסביר מדוע תדירות החלפת השמן קוצרה (במקור הייתה אחת לשנה/15,000 ק"מ), וכיום נדרשת בתדירות כפולה מתדירות הטיפולים.

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחכה למתיחת פנים.

הדגם שיש עכשיו הוא רועש, לא חסכוני. 

כמו כן לדעתי הבעיה עם השמן היא ממש בעייתי.

כל חצי שנה לשלם 400שח על החלפת שמן זה יוצא 1200שח בערך בשנה על תחזוקה.

וזה הרבה יותר יקר מיצרנים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב

איפה החבר שצעק  שברכב שיש לי יונדאי i30 2019 מנוע 1400 יש גיר בעייתי??.

יש לו כזה בעצמו?

ישר לישפוט ולהפיץ שקרים.

לענייננו היונדאי יותר בזבזנית בדלק מהסיויק,

טיפולים יקרים פי 2 מההונדה,

 לטובה,

טיפולים במרווחים הרגילים .

נסיעה יותר שקטה ונוחה מההונדה,

ומערכת התראה לתנועה חוצה מאחור , לא ידעתי כמה שזה חשוב לי פיתאום.

לפני 8 שעות, eyalkar כתב:

באם אתה מתייחס ושולח קישור לאתר של רוני אהרונוביץ'.

 

שים לב להתייחסות שלו: 

"הגיר הרובוטי כפול מצמד של קיה ויונדאי
לא מסוגל לתפקד כשהוא משודך למנוע טורבו 1.6 ליטר. הגיר מתחמם 
ומורה לנהג לדומם מנוע ולהמתין 5 דקות עד שיתקרר. במקרה הרע,
ההתראה הזאת מלווה בצחנת עשן העולה מתא המנוע וחודר לקוקפיט."

 

ההתייחסות היא רק לרכבי קיה ויונדאי שלהם משודך מנוע 1.6 טורבו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף, מאחר ואתה עובד אצל היבואן, אשמח כי תסביר מדוע תדירות החלפת השמן קוצרה (במקור הייתה אחת לשנה/15,000 ק"מ), וכיום נדרשת בתדירות כפולה מתדירות הטיפולים.

במנועי טורבו של הונדה יש חיישן לאיכות השמן והוא מתריע כשאיכות השמן יורדת מרף מסוים.
אצל כל אחד זה אינדיבידואלי, אבל בד״כ זה נע בין 8000-13000 ק״מ.
ערב טוב
איפה החבר שצעק  שברכב שיש לי יונדאי i30 2019 מנוע 1400 יש גיר בעייתי??.
יש לו כזה בעצמו?
ישר לישפוט ולהפיץ שקרים.
לענייננו היונדאי יותר בזבזנית בדלק מהסיויק,
טיפולים יקרים פי 2 מההונדה,
 לטובה,
טיפולים במרווחים הרגילים .
נסיעה יותר שקטה ונוחה מההונדה,
ומערכת התראה לתנועה חוצה מאחור , לא ידעתי כמה שזה חשוב לי פיתאום.
 

אני כאן. הפניתי אותך לדוד גוגל לקבלת מידע על המצמדים הכפולים של יונדאי.
כמו שרשמתי, המצמדים ברכב שלך זהים לחלוטין לאלה שבמנוע ה-1.6 טורבו.
מי שהפיץ שקרים והחליט שמה שקורה בשוק האמריקאי חייב להיות זהה בהכרח לישראל, זה אתה, למרות שקיבלת הסבר לא פעם בנושא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף, בהתאם להפנייה שלך לגוגל.

לא מדווח על בעיות בגיר הרובוטי כפול המצמדים של הקונצרן.

 

"יונדאי-קיה פיתחה את תיבת המצמד הכפול שלה בעצמה,

היא הוצגה לראשונה כקונספט בשנת 2009

ובייצור סדרתי מוגבל ראשון (ב'וולוסטר') בשנת 2011.

התיבות האלה מיוצרות עבור יונדאי וקיה על-ידי חברת יונדאי דימוס,

ומשנת 2015 הן מוצעות כבר במגוון דגמים של שתי החברות,

כולל גם ב'איוניק' וב'נירו' ההיבירידיות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

אני מבין שאתה עובד בהונדה ומכאן ההגנה על המותג,

מעניין שבסין עצרו את מכירת הסיויק 1500 בגלל בעיית דילול השמן.

מעניין שבבדיקה פיזית של איכות השמן במנוע 1500 בארץ השמן משנה את הרכבו וריחו  ותכונות השימון שלו עקב עירבוב עם אחוז גבוה של דלק.

כל מנועי הזרקת דלק בלחץ גבוה מערבבים דלק עם שמן, אך בהונדה 1000/1500 זה מוגזם בגלל שתכונות השמן נהרסות בחצי מהק"מ הממוצע להחלפה.

נכון שמנועי 1500 עמידים יותר ורק 3 מנועי 1000 הוחלפו בארץ עקב סתימת צינור קירור שמן של הטורבו.

אך לאורך זמן או 3 שנות אחריות יבואן , יתכן בלאי מואץ למנוע בעל שמן מקולקל לאורך אלפי ק"מ.

היבואן אוהב לקוחות שלא מבינים חצי דבר ברכב שהם קונים.

אבל הכל בסדר כי זה הונדה.

האם כבודו שמע על יונדאי i 30 2019/2020 שהגיר שלה התחמם בזמן נסיעה?

או שהכל רק במבחן דרכים של רכב עם גיר דומה ומנוע חזק יותר ,

שננהג בצורה פראית כמו שכתבי רכב יודעים, כי הרי זה לא שלהם , מה אכפת להם.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד ב״מאיר״ היבואן (דווקא בצד של וולוו).
נדמה שאתה מנסה להצדיק את רכישת היונדאי שלך דרך ההוכחה שהסיויק בעייתית/ רכב רע.
הרכב כבר יותר כשלוש שנים איתנו ולא הוחלף שום חלק במנוע שקשור לתופעה שאתה מתאר, אבל עדיין, אתה בשלך.
בזמן הזה החליפו כמה וכמה מצמדים ביונדאי, ולזה הייתי קצת יותר דואג.
ד״א, המנוע בסיויק 1.5 חזק יותר מה-1.6 של יונדאי ובאף אחד ממבחני הדרכים לא קרה שהמנוע נפגע או הגיר התחמם, וגם עליה אף אחד לא מרחם במהלך המבחן.
מכיר גם כמה אנשים שבפקק בעליה ביום חם נתקלו בבעיה של המצמדים המתחממים.
היבואן אוהב כל לקוח שהוא לא פרובלמטי, ללא קשר להבנה שלו (בוא נגיד שבד״כ רוכשי הטייפ אר מבינים דבר או שניים בעולם הרכב ואנחנו מסתדרים איתם מצוין כשגם בטייפ אר יש את החיישן איכות שמן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1489 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...