Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ריו 2014 , קיה סול 2012, קיה פורטה 2013.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור לקוח מרוצה של קיה סיד סטיישן 2014, אני מחפש להחליף את הרכב השני.

 

מישהו יכול לפרט לגבי הגירים של הרכבים (צורת פעולה ומספר הילוכים) והאם יש להם שרשרת או רצועת טיימינג? בעיות ידועות?

תודה,

משכנתא זה קל

פורסם

היו לי את שלושת הרכבים האלה. הכי כדאי לקנות קיה פורטה מ-2013 ואילך דגם מעודכן עם פתחי מיזוג אחוריים. מנוע חזק יותר.

פורסם

לאשתי יש את הסול 2013,מנוע 1.6 עם 140 כוח סוס וגיר עם שישה הילוכים אוטומטי רגיל,הרכב אחלה למרות שהוא לא הכי חסכוני אבל מכיוון שהיא נוסעת מעט זה לא כלכך משנה,צריכת דלק של 10.6 ליטר למאה ק״מ אבל זה רק בעיר(תל אביב)

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
היו לי את שלושת הרכבים האלה. הכי כדאי לקנות קיה פורטה מ-2013 ואילך דגם מעודכן עם פתחי מיזוג אחוריים. מנוע חזק יותר.

 

קיה פורטה קיבלה ציון poor במבחן small overlap של ה-iihs.

זה מתריע אותי מאוד.

משכנתא זה קל

פורסם
ריו 2014 - גיר פלנטרי 4 הילוכים. מנוע 1.4, תזמון שרשרת.

 

כלומר מיושן.

כמה הגיר גרוע לעומת ה6 הילוכים של הפורטה?

משכנתא זה קל

פורסם

לא יודע בכמה הוא גרוע, זה גיר 4 הילוכים פשוט מה שאומר פערים גדולים בין ההילוכים, ניצול לא אידיאלי של כוח המנוע וצריכת דלק גבוהה.

 

 

אגב בסול מעבר מ 4 הילוכים ל 6 היה בדיוק ב 2012, סביר שבמודל 2012 יש מכוניות עם המנוע הישן וגיר 4 הילוכים וגם עם המנוע החדש 140 כ"ס וגיר 6 הילוכים.

 

 

פורסם

צריכה של 1 ל10 נטו בתל אביב זו צריכה טובה לדעתי ממהוע 1600 עם גיר אוטומט. כלומר בתרגום למשולבת סביר להניח שמדובר ב1 ל12 13

פורסם
צריכה של 1 ל10 נטו בתל אביב זו צריכה טובה לדעתי ממהוע 1600 עם גיר אוטומט. כלומר בתרגום למשולבת סביר להניח שמדובר ב1 ל12 13

 

על איזה רכב מדובר?

משכנתא זה קל

פורסם
לאשתי יש את הסול 2013,מנוע 1.6 עם 140 כוח סוס וגיר עם שישה הילוכים אוטומטי רגיל,הרכב אחלה למרות שהוא לא הכי חסכוני אבל מכיוון שהיא נוסעת מעט זה לא כלכך משנה,צריכת דלק של 10.6 ליטר למאה ק״מ אבל זה רק בעיר(תל אביב)
על הסול.. ^
פורסם (נערך)

יש לי כרכב שני פורטה 2013 (החליפה את ההונדה שבחתימה) רכב נוח יחסית, מרווח, תא מטען גדול, צריכת דלק משולבת 1/12.5 שזה לא רע בכלל.

אבזור טוב כבר ברמת הגימור הבסיסית, בקרת שיוט, פתחי מזגן ליושבים מאחור, דיבורית בלוטוס במערכת המקורית ושליטה מההגה לקבלת/ סיום שיחה. הייתי פוסל את הריו בגלל צריכת דלק גבוהה יותר ומנוע חלש. לסול יש יתרון של גובה אבל זכור לי שצורכת יותר דלק.

 

לשאלתך, בפורטה יש שרשרת טיימינג, מחלות ידועות בדומה ליונדאי: נקישות מההגה- קופלונג הגה וסליל כרית אוויר.

 

כפי שכתבו מעליי קשה מאוד למצוא אחת שמורה, שלי היום עם עם 88 אלף קמ, רכשתי אותה 20 דק אחרי פרסום המודעה.

עריכה אחרונה על ידי daniel204

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

אני כבר חושב אולי לחפש עוד סיד לאור זה שאין באמת הפרש במחיר בין סיד לפורטה.

 

יש בכלל קצרות ב2013/4?

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...