Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

שני הרכבים הללו עולים 105 אלף.

אשמח לעצה מה עדיף?

חשוב לי סחירות, צריכת דלק, ובטיחות(לא לפי הסדר (-:)

נקודה חשובה- של יכולת קבלת הרכב עד אמצע ינואר.

פתוח גם לשמוע הצעות אחרות לרכבים אחרים העונים לתנאים הנ"ל

 

תודה רבה לכם

פורסם

אני חושב שיש רכבים טובים יותר מהמיקרה.

אם כבר ה I20 עדיפה, אבל צריך לקחת בחשבון שזה גיר רובוטי. בנוסף הייתי בודק קיה ריו.

בתקציב הזה, הייתי קונה מאזדה 2.

לגביי סחירות אף אחד לא יודע מה יהיה בעוד X זמן כי זה משתנה כל הזמן.

פורסם

הגיר של ניסן עדיף באמינות על הגיר הרובוטי של יונדאי.

המנוע של המיקרה החדשה הוא כבר לא המנוע היפני המעולה והאמין שהיה,המנוע החדש הוא מנוע שפותח במרצדס ואין לי מידע על האמינות שלו.

פורסם

מאיפה המידע הזה? מדובר בדגם חדש.

ואגב על ניסן היו תלונות על הגיר ויש תביעה ייצוגית שמתנהלת בקשר לגיר בג'וק, מה שהרבה דואגים יופי להשתיק:

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3769617

 

ולא שאני חסיד של יונדאי אבל גם שם מדובר בגיר חדש ודגם יחסית חדש.

רוצה להוריד סיכונים? תקנה גיר ידני /פלנטרי.

פורסם

היונדאי הגנה טוב יותר על הנוסעים ויש לה יותר מערכות בטיחות.

מבחינת נוחוך המוקרה לשעתי נוחה יותר עם גיר נעים יותר.

גם הסלון לדעתי נעים יותר בזכות שילוב צבעים.

היונדאי מרווחת יותר מאחור.

ממש בקרוב אמורה להגיע הקליאו, הייתי ממתין לה, שכן ברכב חדש ציון בטיחות אמור להיות טוב יותר אם לא יהיו הפתעות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה רבה חברים,

 

נראה לי ללכת על יונדאי I20,

 

האם ידוע לכם אם יש הפרשים במחירים בין הסוכניות.

או שכל סוכנות יונדאי יהיה אותו מחיר?

 

תודה

פורסם

הייתי מציע לבדוק את הריו, מציעה אחריות מורחבת יותר חעומת היונדאי ומנוע עם 120 כ״ס.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מאוד מקווה שקיבלת הנחה ושאתה לא הולך לשלם 105000 שקל על i20. יונדאי גמישים, במיוחד בסוכנויות המשנה.

וכפי שציינו כאן, קיה ריאו טובה ומשתלמת יותר.

מאזדה 2 אמינה וסחירה יותר.

אישית הייתי מותח מעט את התקציב וקונה קיה סטוניק.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תודה חברים

לגבי הריו

החדשה באמת מציעה אבזור בטיחותי טוב,

אבל

- אני חושש מירידת ערך גדולה וחוסר סחירות, המטרה שלי להחזיק רכב שלוש שנים ולמכור.

 

האם אני טועה?

פורסם

אם כבר ההפך, לריו יתרון שגם אחרי 3 כשתמכור הבעלים החדשים יקבל רכב באחריות, העניין הזה יכול למשוך קונים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם לא ידעת, השוק של ה- i20 הולך להיות מוצף ברכבים של הצבא (זכו במכרז),כך שהמחירים כנראה צפויים לרדת.

אני מניח שתעשה זאת בכל-מקרה , אבל בכל-זאת: אם אתה הולך על i20 , אז כמובן על הרמה הגבוהה, כי הרכבים של הצבא יהיו מהרמות הנמוכות (כעקרון).

לכן, אם אתה מתלבט בין הריו ל- i20, העובדה הזאת מחזקת את הנטיה לכיוון הריו.

 

במקרה שלך שאתה לא חובב מהירות, כדאי שתשקול רכבים עם גיר אוטומאטי רגיל (פלנטרי) או רציף, שיותר עדיפים בפקקים וטובים בנסיעה רגועה.

אישית הייתי מתכוונן לטויוטה יאריס (מנוע רגיל) או הונדה ג'אז שיש להן מותג חזק בשוק המשומשות וגיר רציף.

לגבי מחיר - יש אותן גם ב- 0 ק"מ. אפשר להשתמש במחירים האלה כמנוף כדי לקבל הנחות מול היבואן.

גם מאזדה 2 טובה, אבל לעומת המאזדה, היאריס והג'אז לא שמות דגש על ספורטיביות, אלא יותר על פרקטיות ונוחות. לכן הן יותר יתאימו לאופי הנהיגה שלך.

 

ולגבי ניסאן - אם לא ידעת, המכלולים זה בעצם רנו קליאו , אבל עם מרכב של ניסאן. לשיקולך.

 

בהצלחה

פורסם

מנוע ה 1.0 ליטר במיקרה הוא של רנו?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...