Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אתקן את עצמי, המיקרה שנמכרת כרגע לא מבוססת על הקליאו היוצאת גם ככה. הפלטפורמה שונה, הגיר שונה, וגם לא אותו מנוע ולכן לא ניתן לקרוא לה קליאו עם בודי של מיקרה.

פורסם
מאיפה המידע הזה? מדובר בדגם חדש

 

ואגב על ניסן היו תלונות על הגיר ויש תביעה ייצוגית שמתנהלת בקשר לגיר בג'וק, מה שהרבה דואגים יופי להשתיק:

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3769617

 

ולא שאני חסיד של יונדאי אבל גם שם מדובר בגיר חדש ודגם יחסית חדש.

רוצה להוריד סיכונים? תקנה גיר ידני /פלנטרי.

 

הבעיות שהיו עם הגיר התחילו בשנת 2011 והם ניפתרו,הגירים האילו מותקנים בניסאן,מיצובושי,סוזוקי,רנו ובעלי אמינות גבוהה ולדעתי הרבה יותר אמינים מהגירים הרובוטים והרבה יותר נעימים לנסיעה.

 

50% מכל הגירים הרציפים הנימכרים בעולם הם של ניסאן,ליתר דיוק,חברת הבת שלה jatco,מדובר בגיר עם כמות חלקים קטנה בהרבה מגיר רובוטי ואמין מאוד.

 

הייתה כתבה על יונדאי שבוצעה פשיטה על חברת יונדאי מכיוון שהם מסתירים תקלות ולא מבצעים ריקולים,זה שטויוטה עושה ריקולים לא אומר שהאמינות שלה נמוכה,אלה להיפך מראה על כנות.

פורסם

הייתה כתבה על יונדאי שבוצעה פשיטה על חברת יונדאי מכיוון שהם מסתירים תקלות ולא מבצעים ריקולים,זה שטויוטה עושה ריקולים לא אומר שהאמינות שלה נמוכה,אלה להיפך מראה על כנות.

 

תביא קישור לכתבה.

כי יש מלא רכבים של יונדאי וקיה שנוסעים בארץ ולהם אין תקלות אז אם היתה פשיטה

על יודנאי ואנחנו נוהגים בפצצת זמן מתקתקת אני רוצה לדעת.

עד אז אין שום סיבה להמנע מרכבי יונדאי או קיה.

פורסם

זה שיש מלא רכבים לא אומר שום דבר. יש המון רכבי יונדאי עם בעיות בהגה, בחיישנים, אני מכיר מלא בעלי יונדאי עם בעיות וגם לי יש ניסיון רע עם I20 שהיו לה תקלות על אף שטופלה על ידי כראוי. פה ושם בפורום יש חבר'ה עם פיקנטו/I10 וגם I30 שהלך להם מנוע, פשוט עיתונות הרכב דואגת להשתיק את זה ולא לעשות מזה רעש.

לא אומר שזה רכבים גרועים אבל הם לא נקיים כלל מתקלות.

פורסם

פות"ש בטוח שיונדאי שומרת ערך יותר מכולם, ניכר לעין שהוא הגיע עם המידע הזה "מהבית".

אני גם בטוח שהוא בטוח שיונדאי היא מופת לאמינות ונוחות.

הסטיגמות בארץ חוגגות.

כמו שלא ברור לי מי קונה CHR, אבל כנראה שלא קונים רכב קונים לוגו של טויוטה.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

×
×
  • תוכן חדש...