Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מספר מכשירים עם תקע אמריקאי, כרגע אני משתמש במתאמים הקטנים שמתלבשים עליהם.

אני מחפש מפצל עם תקע ישראלי (כולל הארקה) ו5-6 יציאות אמריקאיות.

ב ksp / ace / זאפ וכו לא מצאתי כלום.

יש חיה כזו?

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אם תקנה מפצל אמריקאי עם תקע אמריקאי רגיל ותשים על התקע שלו את המתאם הקטן ?

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

פורסם

אני בספק רב מאוד שתמצא כזה בארץ כי יש תקן לשקעי חשמל והשקע האמרקאי הוא לא תקני בארץ.

 

 

אפשר להזמין מפצל אמריקאי מחו"ל ולהחליף לו את התקע לישראלי או להחליף את התקעים למכשירים (בהנחה שהם כולם לא צריכים שנאי 110-220), מה שעדיף.

 

 

פורסם (נערך)

עריכה: כתבנו במקביל...

 

מפצל כזה לא יכול להיות תקני לעניות דעתי.

אם אתה חייב כזה, קנה מפצל אמריקאי ותחליף לו את התקע לישראלי.

 

https://www.ebay.com/itm/AC-Power-Y-splitter-cable-14-long-125V-MEMA-5-15-P-to-2X-MEMA-5-15J/273709369376?hash=item3fba598820:g:TKgAAOSwxH1T1ak0

 

https://www.ebay.com/itm/1-to-3-2-prong-US-Slot-Socket-AC-Power-Converter-Splitter-Adapter-Cable-Cord/264299786315?_trkparms=ispr%3D1&hash=item3d897eb04b:g:JSEAAOSwmvtcw6mL&enc=AQAEAAACUBPxNw%2BVj6nta7CKEs3N0qX0upTOWwOSYPmlpS8Wvwq7sEUdzih6IEbaC5qak4VJBhJZj5jgy9sDlSpCpGpuDXIhQfcxrOraR10L%2BPPiP1RiWUqQ5YBfRPBAgjRQph75sqnZbB5%2F6O1joX81nUbzkEZcr%2BKsIEaRHslMptlNpToYcww44b1ztSFQlG3AmDghscD0PojuCwpYTC0l5ccB5G%2BberJfd6UmpaEjaFbIbg9GKx6cnysESFERGCY%2Bjvjng2x77b%2BrpXX%2BJj07ZRFjDfmurBUzSz3T0BnjD2%2BEKeFdhtWaE9lxecH4ApdCfBcOOUL75WCSAXPyVdFSeVY0y9fkyG%2B6O9x%2B6aNXdLGn5Rd69cW%2FZQkHt7B3JBnv%2BUqXkvgOAWTQw71%2FZZOzctOu%2BgbILfZ8OxWgjjXsy%2FVZzitC6nbSdyMUtxeXMeGQTCel%2Fq1PvYwEbBGwKZx29KyJyt50qmU5hIOUBEVVKxctD%2BxFOpdYsJI40CLTgOxlY%2Bmj%2FDr3ZqlzAz4fQODw7DHA5AphSIA5W%2FSEr0Ihs%2F%2FAQf6gyLYE59oQQhwmC3jhPM8xjaAVldMh%2Bixz1NCZ1aUv2h%2F8ADJbhlaJ4URbCPYkooPh8j2qMo3a0gj1bboWveqXklvbN0P7ZLHNrLQstdVx9FqmkTa8sLRqOFbHJ8evKlA13wTqDhe4SqmHVoGnWra3x1GEgOzjhAyrJ49PvOWWj5Y9wVrAz75ub4MUMKqRwupNIcOHj%2FkR3KHwWdttl4yZ%2BRkSjzXqBB0qvheRQOPU33w%3D&checksum=2642997863151220a772f04441ad9a4b69f7519465b4&enc=AQAEAAACUBPxNw%2BVj6nta7CKEs3N0qX0upTOWwOSYPmlpS8Wvwq7sEUdzih6IEbaC5qak4VJBhJZj5jgy9sDlSpCpGpuDXIhQfcxrOraR10L%2BPPiP1RiWUqQ5YBfRPBAgjRQph75sqnZbB5%2F6O1joX81nUbzkEZcr%2BKsIEaRHslMptlNpToYcww44b1ztSFQlG3AmDghscD0PojuCwpYTC0l5ccB5G%2BberJfd6UmpaEjaFbIbg9GKx6cnysESFERGCY%2Bjvjng2x77b%2BrpXX%2BJj07ZRFjDfmurBUzSz3T0BnjD2%2BEKeFdhtWaE9lxecH4ApdCfBcOOUL75WCSAXPyVdFSeVY0y9fkyG%2B6O9x%2B6aNXdLGn5Rd69cW%2FZQkHt7B3JBnv%2BUqXkvgOAWTQw71%2FZZOzctOu%2BgbILfZ8OxWgjjXsy%2FVZzitC6nbSdyMUtxeXMeGQTCel%2Fq1PvYwEbBGwKZx29KyJyt50qmU5hIOUBEVVKxctD%2BxFOpdYsJI40CLTgOxlY%2Bmj%2FDr3ZqlzAz4fQODw7DHA5AphSIA5W%2FSEr0Ihs%2F%2FAQf6gyLYE59oQQhwmC3jhPM8xjaAVldMh%2Bixz1NCZ1aUv2h%2F8ADJbhlaJ4URbCPYkooPh8j2qMo3a0gj1bboWveqXklvbN0P7ZLHNrLQstdVx9FqmkTa8sLRqOFbHJ8evKlA13wTqDhe4SqmHVoGnWra3x1GEgOzjhAyrJ49PvOWWj5Y9wVrAz75ub4MUMKqRwupNIcOHj%2FkR3KHwWdttl4yZ%2BRkSjzXqBB0qvheRQOPU33w%3D&checksum=2642997863151220a772f04441ad9a4b69f7519465b4

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם
אם תקנה מפצל אמריקאי עם תקע אמריקאי רגיל ותשים על התקע שלו את המתאם הקטן ?

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

המטרה היא להימנע מכל המפצלים הקטנים האלה + הייתי מעדיף הארקה למפצל אליואני מחבר 4-6 מכשירים במקביל.

אבל אני מבין מהתשובות שלכם שאין ממש אופציה כזו.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

איזה מכשירים אלו? יכול להיות שיש לחלק מהם כבל נתיק? כולם עובדים ב 220 וולט?

 

אם כן, אפשר להחליף את הכבל לישראלי עם תקע ישראלי בצד אחד ואותו חיבור למכשיר בצד השני. הכבלים האלו נמכרים בחנויות חשמל במחיר 8 - 10 ש"ח לאחד.

 

 

פורסם (נערך)

מהם המכשירים? האם אלה מטענים של ציוד אלקטרוני קטן, או משהו יותר גדול? אם אלה מטענים - מה היציאה המשמשת בהם? מה משעות הארקה במקרה הזה?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא משהו מיוחד: מטענים מהירים של שני אנדרואידים + ipad + טאבלט אחר. לפעמים גם לפטופ נוסף.

אולי מעבר למפצל עם יציאות usb זה הפתרון? או שההטענה שם תהיה איטית יותר?

.We apologise for the inconvenience

פורסם

כמו שהוסבר,

 

קונה ב Ebay וכו' מפצל אמריקאי עם כבל באורך שאתה צריך.

 

קונה בכל חנות חשמל תקע ישראלי ב 5 - 8 שקלים. ממליץ על התקעים של "הדר".

 

חותך מהמפצל האמריקאי את התקע ומחליף אותו בישראלי. חובה לשים סופיות חוט על קצות המוליכים. סופיות חוט נמכרות רק בשקית של 1000 במחיר 15 ש"ח בערך אז ישאר לך קצת...

סופיות חוט לא תמצא בהום סנטר אלא בחנויות מקצועיות יותר.

 

 

חוט חום לחבר ל (~) או L.

חוט כחול לחבר ל (0) או N.

חוט ירוק/צהוב לחבר לפין הארקה.

 

downloadfile.jpg70f45ffc62f5a455fc54def057c32eaa.jpgdownloadfile-1.jpg

 

 

פורסם

אכן, שמתי תמונה של מפצל עם המתג אבל זו פשוט התמונה הראשונה שמצאתי.

 

 

עדיף בלי. אין צורך במתג הזה עבור השימוש המתואר בשירשור וזה מקור לתקלות.

 

 

פורסם

אה, לגבי מגן ברקים צודק בהחלט.

 

 

יש סיכוי שמגן ברקים ישרף ברגע הראשון של חיבור ל 220 וולט ולכן כמובן לא לקנות כזה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...