Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו לפני רכישת ג'יפון. יש לנו דעה ברורה לגבי הרכבים השונים, אבל עדיין מתלבטים לגבי הצד הכלכלי של הרכישה.

 

המועמדים:

  1. פורד קוגה טיטניום משומש 2018 - אפשר למצוא עם כ-10K ק"מ ב-120K.
  2. סובארו פורסטר ספורט חדש - 200K, לעיתים נדירות יש בלוחות שנת 2019 בכ-180K.
  3. סיטרואן C5 איירקרוס Shine Pk חדש - 180K

 

הנסועה הצפויה נמוכה יחסית - 10K בשנה.

 

הסיטרואן הכי מוצלח סה"כ. הפורסטר נותן גם אקסטרה בשטח, ואנחנו ככה"נ נשתמש בזה (ג'יפאים בעבר, לפני שהגיעו הילדים).

הפורד לא כושל בשום דבר וכאמור, זול משמעותית.

 

אני מנסה לכמת עד כמה הרכבים האחרים יהיו יקרים יותר מבחינת איבוד ערך, בדגש על כך ש:

  1. סובארו פורסטר שומר על ערכו טוב (האמנם? אולי סתם נדמה לי?).
  2. בסיטרואן אפשר לקנות גרסת דיזל. אמנם פחות מוצלחת לנסיעה, אבל קצת יותר זולה וגם אני מאמין שכשנעמיד אותה למכירה, עם ק"מ נמוך מאוד, הרכב יחטף במחיר גבוה יחסית. ובינתיים גם נחסוך קצת בדלק.
  3. הביקוש לקוגה נמוך, ועוד מעט יוצא דגם חדש.

 

אנחנו נחזיק ברכב כ-4-5 שנים.

 

כרגע מרגיש לי שהסיטרואן דיזל יהיה המשתלם ביותר - הכי מוצלח מבחינתנו, ואם נלך על הדיזל אז גם נצמצם הפסדי ירידת ערך.

אשמח לדעתכם.

פורסם

בשביל 10,000 ק"מ בשנה לא הייתי מוציא 180K...

אני הייתי הולך ומחפש 3008 משומשת , חוסך את אובדן הערך הראשוני וקונה רכב במחיר סביר הרבה יותר.

אין שום היגיון כלכלי בקנית רכב חדש , אובדן הערך וההוצאות הנוספות הופכות כל רכב לעיסקה גרועה מראש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מציע לך לבדוק סובארו xv יד ראשונה 0 ק"מ

יתן מענה לדרישות שלך ויתן גם יכולת שטח לא רעה.

עלות של כ-135 ויש לך רכב חדש ומוצלח.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

קוגה בסיסי עולה פחות מ-130K ב-0 ק"מ.

היה עדכון למפרט וכעת כל הגרסאות מגיעות עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מהנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

ממליץ לוודא שהרכבים המוצעים עם מהמפרט החדש ולא שאריות מלאי.

פורסם

3008 משומשת לא פייבוריטית אצלנו - מרפרוף בלוחות נראה ששומרת טוב על הערך שלה ולכן פחות משתלמת כיד 2. ובנוסף, ה3008 חסרה לנו את תחושת האווריריות שיש בשלושת המועמדות האחרות. ולסיום, אנחנו עם 308, מרוצים מאוד אבל נשמח לגוון.

 

XV - קטנה לנו מדי (2 ילדים), במיוחד בגלל הבגאז׳ הקטן, כבר היום הבגאז׳ ב308 צפוף לנו והוא יותר גדול.

 

קוגה 0 ק״מ - מעדיפים את גרסת הטיטניום, בגלל מערכת הסטריאו והגג הפנורמי. מעדיף בכל מקרה רכב שנה על הכביש. הסיטרואן והסובארו באות בחשבון כחדשות רק בגלל שלא מצאתי עדיין משומשות.

 

אשמח לדעתכם על ההתלבטות הספציפית -

האם בחישוב יבש של ירידת ערך + צריכת דלק הסיטרואן דיזל לא יקר משמעותית מקוגה משומשת?

פורסם

כיוון שאתה מתעתד להחזיק את הרכב עד 5 שנים והנסועה שלך לא גבוהה הייתי קונה אך ורק מיד 2 0 ק"מ.

מציע לך להעיף מבט על הנירו החדשה , מרווחת מאוד מבפנים , מצוידת בכל מאפייני הבטיחות הנדרשים , לדעתי קניה נבונה בתקציב שפוי.

תתרחק מהקוגה , עוד 5 שנים לא ישאר לרכב ערך והביקוש בשוק יהיה נמוך עד לא קיים.

יכול להגיד לך שיש פורסטר דגם קודם מודל 2018 חדשות לחלוטין 0ק"מ אצל דילר באיזור ירושלים , לא יודע להגיד לך מה המחיר המבוקש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...