Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קשקאי 2008

הוחלפו צמיגים קדמיים לפני מספר שבועות

ורפידות בלמים לפני חצי שנה

 

לפני מספר ימים שמתי לב לרעש מוזר של טקטוק, שיותר ניתן להסבר כמו רעש של קליפס שהינו שמים על גלגל האופניים כשהינו ילדים, אך הרעש הוא ממש שקט וצריך להתאמץ בשביל לשמוע אותו.

הרעש מגיע מצד ימין של הרכב תוך כדי נסיעה ומתגבר עם מהירות הנסיעה.

הרעש עצמו לא מתגבר אלא התדירות שלו, באמת כמו קליפס על גלגל, ונהיה איטי יותר כאשר עוזב את הגז והרכב מאט.

ההגה לא רוקד תוך כדי נסיעה אז לפי דעתי איזון לא קשור..

 

דעתכם?

פורסם
תתחיל מלבדוק אם באחד הצמיגים לא תקוע בורג או גוף זר אחר...

מחזק את דבריו

לרוב אבן קטנה או בורג תקוע בחריצי הצמיג

תבדוק לפי הרעש את צד הגלגל המרעיש ותעבור על כל שטח הצמיג לראות מה תקוע שם

בהצלחה

פורסם
אפשרי ללכת למוסך לבדיקה או

שתרים את הרכב ותסובב את הגלגל ביד (ידית הילוכים בניוטרל)

ותשמע יותר ברור ומהיכן

 

עשיתי,

אחרי מספר שניות היה ברור שהלך המיסב של הגלגל הקדמי

עלות חלק 450 - לא כולל עבודה

רעש נעלם

×
×
  • תוכן חדש...