Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסחריות DFSK


Buki
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם חייבים לדעת :-) שכבר תקופה משווקות בישראל מסחריות קטנות של יצרן סיני DFSK.

 

 

מדובר במסחריות במפרט "של פעם", מנוע בנזין 1.5 ליטר בהספק 99 כ"ס, גיר ידני, הנעה אחורית וגלגלי 14 אינץ'. יש שלושה דגמים - טנדר חד קבינה, טנדר דאבל קבינה וואן סגור.

 

מחיר שמופיע באתר היבואן הוא באיזור 115.000 ש"ח כנראה לא מאוד אטרקטיבי מכיוון שאי אפשר לאמור שזה רכב נפוץ. נמכרו עד כה יחידות בודדות.

 

אבל כל תוספת למבחר המקומי מבורכת.

 

 

 

 

 

 

 

c35-mobile.jpgc31-mobile.jpgc32-mobile.jpg20191018_102719(2).jpg

 

 

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא חושב, זה בגודל חצי מטרנזיט.

 

 

מסתובבת בארץ מסחרית סינית אחרת שדומה לטרנזיט, לא יודע של איזה יצרן. היא כבר יחסית ישנה עם סימת רישוי 78 נדמה לי.

 

 

פורסם

טוב לא בדיוק חצי מטרנזיט. אולי C35 הסגורה באמת בגודל של טרנסיט.

 

הדאבל קבינה שראיתי וצילמתי הרבה יותר צרה מטרנזיט, רוחב של מכונית סופר מיני בערך.

 

 

פורסם

כשאני מסתכל על המפרט של אחת המסחריות האלה, אני לא מסכים עם פות"ש שכל תוספת למבחר המקומי מבורכת...

 

דרגת זיהום אויר 15 (מקסימלית), אבזור בטיחותי 0, רק 2 כריות אוויר.

 

https://dfsk.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/c32/

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

ראיתי את זה לפני שפירסמתי. בדיוק כמו במקרה של פיאג'יו פורטר לפני 10 שנים וסובארית לפני 30 שנה, זה יכול להיות רכב סביר למטרות מסויימות כמו רכב פנימי לרשות שדות התעופה, קיבוצים, רכב תחזוקה בפארקים וכו'. שם לחסורנות שלו יש פחות משמעות ומה שחשוב יותר זה מחיר נמוך.

 

 

אז כן אני עדיין חושב שזה מבורך. אף אחד לא מחייב לקנות אותו אבל מי שהשימוש שלו דומה למה שרשמתי יכול אולי למצוא פה פתרון. הרכב הזה לא בא להחליף את טרנזיט.

 

 

פורסם

הרכב הזה מיועד לנסיעות עירוניות ותו לאו לטעמי.

מבחינת הגודל ובכלל איך שהוא בנוי, הוא מזכיר לי את הטנדר סובארו והסוזוקי שהיו פה פעם (לא החד קבינה) וגם את פיאג'ו וגם לקיה היה פעם רכב קטן כזה פה בארץ.

 

הוא יכול להפוך להיט במקומות כמו שוק למשל, להוביל ירקות וכו' או אפילו משלוחים בעיר כי יש איתו חנייה בכל מקום.

 

הוא לא מהווה כמובן תחליף אמיתי למסחריות הגדולות

 

ואפרופו מסחריות.

חברת MAN נכנסה עם מסחרית חדשה לשוק הישראלי וכבר רואים כמה יחידות על הכביש.

המסחרית שלה היא המחליפה למסחרית פולקסוואגן, הקראפטר.

 

על פניו, נראה שהדוקאטו, עדיין תשאר המלכה של המסחריות כי ה-MAN הוא משחק של 5 טון מה שמצריך רשיון ג' לנהיגה עליו בו בזמן שהדוקטו הוא רשיון 4.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לא חושב, זה בגודל חצי מטרנזיט.

 

 

מסתובבת בארץ מסחרית סינית אחרת שדומה לטרנזיט, לא יודע של איזה יצרן. היא כבר יחסית ישנה עם סימת רישוי 78 נדמה לי.

 

נקראת מקסוס, מיובאת ע"י הייבואן של אוטובוסי יוטונג.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

חברת MAN נכנסה עם מסחרית חדשה לשוק הישראלי וכבר רואים כמה יחידות על הכביש.

המסחרית שלה היא המחליפה למסחרית פולקסוואגן, הקראפטר.

 

על פניו, נראה שהדוקאטו, עדיין תשאר המלכה של המסחריות כי ה-MAN הוא משחק של 5 טון מה שמצריך רשיון ג' לנהיגה עליו בו בזמן שהדוקטו הוא רשיון 4.

 

תיקון קל, MAN TGE לא מחליף את קראפטר, הוא פשוט קראפטר עם הסמלים של MAN, חברת MAN היא בבעלות פולקסווגן. קראפטר נמכר במקביל.

 

 

 

 

 

דוקאטו יותר זולה ויותר מיושנת. מה שנמכר עכשיו זה דגם שהוצג ב 2006 ועבר כמה מתיחות פנים. נהיגה עם רישיון B בדוקאטו בכל מקרה לא רלוונטית לנהגים מתחת לגיל 30-35, אלו שהוציאו רישיון אחרי 2007.

 

 

פורסם

ממש קפיצה ל-1995, מכל בחינה :-)

יחס העברה סופי קצר, רכב צר יחסית - בקיצור, סוס עבודה עירוני בסיסי. ציפיתי למחיר קצת יותר נמוך אבל יכול להיות שאני טועה כשמשווים למתחרות.

 

יש בהחלט מקום למסחריות קטנות, גבוהות וצרות - אני רואה יותר מדי תואמי בלינגו שעמוסים יתר על המידה או עם מטען חורג על הגג. לא נוח.

 

מה שכן, יהיה מעניין לגלות עד כמה המנוע הזה אמין בהשוואה למנועי הטורבו הזעירים והשבריריים והמסובכים שנפוצים כיום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

דוקאטו יותר זולה ויותר מיושנת. מה שנמכר עכשיו זה דגם שהוצג ב 2006 ועבר כמה מתיחות פנים. נהיגה עם רישיון B בדוקאטו בכל מקרה לא רלוונטית לנהגים מתחת לגיל 30-35, אלו שהוציאו רישיון אחרי 2007.

 

סוס מנצח לא מחליפים :).

 

בכל מקרה, הדוקאטו לטעמי, הוא בהחלט סוס עבודה, אמין, בעל משקל העמסה הכי גבוה ברשיון ב'.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
...

ואפרופו מסחריות.

חברת MAN נכנסה עם מסחרית חדשה לשוק הישראלי וכבר רואים כמה יחידות על הכביש.

המסחרית שלה היא המחליפה למסחרית פולקסוואגן, הקראפטר.

...

תיקון קל, MAN TGE לא מחליף את קראפטר, הוא פשוט קראפטר עם הסמלים של MAN, חברת MAN היא בבעלות פולקסווגן. קראפטר נמכר במקביל.

...

נכון, אפילו צילמתי אחד כזה במיחד עבור בוקי ופרסמתי בשרשור הזה:

 

וזה עבור בוקי:

 

...

 

48029642842_21cfd0a02b_b.jpg

 

...

 

זו "גרסת אוסטריה". מעניין אם תהיה "גרסת ישראל"... 8)


×
×
  • תוכן חדש...