Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי ש BANG גם טעימים, לגבי טעם וריח זה לגמרי.

בארץ אין לך משקאות אנרגיה בטעמים נורמליים, הכל פח ומגעיל ומזכיר רדבול שמבחינתי זה טעם של מוות (ולכל המהדרין שמערבבים עם זה וודקה בכלל אוי ואבוי).

 

מיתוג או לא.. עושה את העבודה וטעים מה רע? חוצמזה יש להם איזה 20 סוגים של טעמים, פה תמיד מטפטפים איזה טעם או שניים כדי לעשות טובה "הנה הבאנו לך" ובד"כ זה גם הטעמים הכי רעים כדי לגרום לך להתבאס מזה, לפעמים זה נראה לי כמו מעשה מכוון וקונספירציה :p

Opel Adam S 2017

פורסם

ראיתי היום את הפחיות בשופרסל.

3 טעמים - ירוק,כחול וצהוב "Rossi".

2 פחיות ב-10 שקלים,לא רע בכלל לעומת המחירים בחו"ל.

מקווה שנראה עוד טעמים על המדף.

פורסם

קוקה קולה משווקת רק את השלושה צבעים האלה,

יש יבואן משווקת בשם י.ד עידה ממתקים בע''מ, שיש לו עוד הרבה צבעים, אני חושב שהוא גם מוכר לפרטים, תנסו לחפש את המספר שלו בגוגל ולהתקשר.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

תתקשר אליהם תשאל אם נשאר לו סחורה, עקב השיווק של קולה עידה ניסה להעיף את הסחורה במחיר של קולה לחנויות, בטח ברגע שהוא יסיים את המלאי הוא כבר לא יביא שוב...

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

נצפו פחיות בסופר קופיקס הקרוב למקום מגוריי (מרכז כפר- סבא); גם של ולנטינו רוסי- פייר? התרגשתי!

(2 פחיות ב-10 ש"ח, אם אני לא טועה).

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

התחילו עם השיווק של זה חזק כנראה, אחרי 40 שנה שמייצרים את ה"זבל" הטעים הזה.

 

אגב למי שרוצה לדעת - הטעם "ROSSI" לא טעים בכלל, איפשהו מזכיר אשכולית אדומה לא טעימה, רק ה ZERO עם הכיתוב הכחול טעים, מזכיר קצת מסטיק ודומה טיפה ללבן שאני מחפש.

Opel Adam S 2017

פורסם

כי זה טעים ואין לזה טעם של קפה.

חוצמזה, אין עדיין שום הוכחה / מטא-אנליזה עד היום, שמשקאות על בסיס תחליפי סוכר גורמים לבעיה כלשהי.

 

סביר להניח שבכמויות גבוהות אולי ימצאו משהו רע, אבל ככה עם כל דבר, גם עם קפה. (חוצמזה מי שותה מעבר לפחית מקסימום ביום?)

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...