Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, היום נסעתי משדרות לתל אביב בצהריים,

 

ושמתי לב שעל כביש 4, בדיוק כאשר מופיע שלט ה"כביש מהיר" במחלף עד הלום,

 

יש על בטון ההפרדה עמוד כתום קטן שעליו מותקנת מצלמה.

 

ניתן לראות עוד 2 כאלה מופרדים במרחק של כקילומטר אחד מהשני.

 

מישהו יודע מה זה? מצלמות פלאפון?

 

תודה לעונים

פורסם

כיפות שחורות קטנות בגובה השמשה? כן. מצלמות לאכיפת שימוש בטלפון ועבירות דומות. נפוצות בכל הארץ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא נראה לי שזה המצב, אני נוסע על כביש 4 צפון כל יום לרעננה, רואה לפחות 4-5 כאלה כבר כמה חודשים טובים (ועד לפני שהתחילו את השיפוצים באיזור כלא הדסים היו גם יותר), לא ראיתי אפילו ניידת אחת.

 

מאמין המצלמות האלו באמת נועדו כדי לתעד עבירות תנועה ולא רק כדי להפחיד נהגים, באיזור מסוים בארץ יושב שוטר אומלל שעובר על כל הצילומים ומנפיק דוחות.

פורסם

אלו מצלמות לתפיסת שימוש בטלפון.

המצלמות מתפרקות וכל פעם מותקנות באזור אחר בו רוצים לתעד עבירות.

יש המון כאלו בכביש 2 ממש לפני חיפה. ולא ראיתי יותר בשום מקום אחר בארץ.

בעבר עמד Minivan לבן של משטרה לא רחוק ורכב של משטרת התנועה שעצר נהגים ונתן דוחות.

לא יודע מה עושים עם זה עכשיו.

אולי שולחים בדואר או כרגע זה סתם לניסוי.

פורסם

יש המון כאלו בכביש 2 ממש לפני חיפה. ולא ראיתי יותר בשום מקום אחר בארץ.

.

 

יש גם בכביש 1 באיזור לטרון.

ראיתי גם איך המשטרה מפזרת את המצלמות. יש שתי ניידות:

אחת מעקבת את התנועה, בזמן שניידת שניה נוסעת קדימה יותר, עוצרת מדי פעם ותוקעת עמוד עם מצלמה כזאת כל קילומטר בערך ( היו שם 5 מצלמות במרחקים קרובים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מעניין. לא ראיתי את זה מעולם.

 

והדו"ח נשלח בדואר, או שמחכה ניידת בהקדם?

אם החזקת טלפון ביד בקרבת המצלמה, יש סיכוי שנקלטת (הן מצלמות באיכות מאוד טובה) ודו"ח יגיע בדואר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לא נראה לי שזה המצב, אני נוסע על כביש 4 צפון כל יום לרעננה, רואה לפחות 4-5 כאלה כבר כמה חודשים טובים (ועד לפני שהתחילו את השיפוצים באיזור כלא הדסים היו גם יותר), לא ראיתי אפילו ניידת אחת.

 

מאמין המצלמות האלו באמת נועדו כדי לתעד עבירות תנועה ולא רק כדי להפחיד נהגים, באיזור מסוים בארץ יושב שוטר אומלל שעובר על כל הצילומים ומנפיק דוחות.

אשמח להסבר למה השוטר אומלל?

 

ולכל המרימי גבה על השיטות החדשות, מה אתם מצפים? שישארו רק שוטרים עם ניידת גלויה אפוד זוהר כובע ומשרוקית ויתנו דוחות? העולם מתקדם וגם אגף התנועה של המשטרה, דווקא אני רואה את זה בעין יפה כי יש מישהו שפותח את הראש וחושב על איך ליעל את האכיפה אם זה על ידי מצלמות כאלה, אם זה על ידי שוטרים על גשרים עם מצלמות וכו', לא רואה שום דבר פסול בכל השיטות והאמצעים. מי שלא חונך לשמור על חוקי התעבורה לפחות ירתע או יחשוב שאולי יש מישהו שמצלם אותו מאיזה גשר וכו'.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הם מוצבות באיזורים עתירי פקקים ששם קל לזהות עברות של שימוש בסלולרי / ירידה לשוליים / חיתוך פקקים וכד'.

דווקא אחלה דבר.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
אשמח להסבר למה השוטר אומלל?

 

ולכל המרימי גבה על השיטות החדשות, מה אתם מצפים? שישארו רק שוטרים עם ניידת גלויה אפוד זוהר כובע ומשרוקית ויתנו דוחות? העולם מתקדם וגם אגף התנועה של המשטרה, דווקא אני רואה את זה בעין יפה כי יש מישהו שפותח את הראש וחושב על איך ליעל את האכיפה אם זה על ידי מצלמות כאלה, אם זה על ידי שוטרים על גשרים עם מצלמות וכו', לא רואה שום דבר פסול בכל השיטות והאמצעים. מי שלא חונך לשמור על חוקי התעבורה לפחות ירתע או יחשוב שאולי יש מישהו שמצלם אותו מאיזה גשר וכו'.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

כי אני לא הייתי רוצה לשבת לצפות בשעות של וידאו שחוזר על עצמו ולחפש מי מדבר בטלפון או מחטט באף.

 

לא יכול לחשוב על מישהו שיהנה מהעבודה הזו אלא אם כן קיים אלגוריתם שמבצע את הפעולה הזו אוטומטית.

 

במידה ואין כזה, אני מדמיין שוטר אומלל שמבצע את הפעולה הזאת.

פורסם
הם מוצבות באיזורים עתירי פקקים ששם קל לזהות עברות של שימוש בסלולרי / ירידה לשוליים / חיתוך פקקים וכד'.

דווקא אחלה דבר.

 

בכביש 1 בפקק לפני קיבוץ גלויות, כל בוקר יש חגיגה.

שם קטנוע עובר בין הנהגים וכל פעם שולף לצד נהג שנתפס עם פלאפון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...